Marketing 4.0. Era cyfrowa

Okładka książki Marketing 4.0. Era cyfrowa
Hermawan KartajayaPhilip Kotler Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
MARKETING 4.0: Moving from Traditional to Digital
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2017-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2017-10-13
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380871908
Tłumacz:
Dorota Gasper
Średnia ocen

                6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,1
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
112 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
47
1

Na półkach:

Sięgając po książkę takiej osoby jak P. Kotler ma się wysokie oczekiwania i nadzieję na interesującą treść. Niestety książka jest średnia. W niecałe 200 stron chce zawrzeć tematykę marketingu internetowego. Można by uznać, że jest ona o wszysktim i o niczym.
Nie wiem dla kogo jest ta książka? Osoba, która pracuje w marketingu internetowym nic ciekawego się nie dowie, natomiast osoba zupełnie nie zapoznana z tematem nic konkretnego nie wyniesie z tej książki.

Sięgając po książkę takiej osoby jak P. Kotler ma się wysokie oczekiwania i nadzieję na interesującą treść. Niestety książka jest średnia. W niecałe 200 stron chce zawrzeć tematykę marketingu internetowego. Można by uznać, że jest ona o wszysktim i o niczym.
Nie wiem dla kogo jest ta książka? Osoba, która pracuje w marketingu internetowym nic ciekawego się nie dowie,...

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    204
  • Przeczytane
    153
  • Posiadam
    42
  • Teraz czytam
    11
  • Marketing
    9
  • 2019
    5
  • Biznes
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2020
    3
  • E-book
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing 4.0. Era cyfrowa


Podobne książki

Przeczytaj także