Efekt wirusowy w biznesie

Okładka książki Efekt wirusowy w biznesie
Jonah Berger Wydawnictwo: MT Biznes poradniki
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Contagious. Why Things Catch On
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2013-10-08
Data 1. wyd. pol.:
2013-10-08
Język:
polski
ISBN:
9788377466247
Tagi:
biznes marketing
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
24 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
157
53

Na półkach: , , ,

Bardzo ciekawie napisana książka opisująca sposób rozprzestrzeniania się informacji na temat produktów i tworzenia się trendów. Zawiera także wiele innych interesujących informacji na temat marketingu szeptanego. A dla niedowiarków autor podał wiele nietypowych i zróżnicowanych przykładów efektu "wirusowego", które miały miejsce w przeszłości.

Bardzo ciekawie napisana książka opisująca sposób rozprzestrzeniania się informacji na temat produktów i tworzenia się trendów. Zawiera także wiele innych interesujących informacji na temat marketingu szeptanego. A dla niedowiarków autor podał wiele nietypowych i zróżnicowanych przykładów efektu "wirusowego", które miały miejsce w przeszłości.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    126
  • Przeczytane
    31
  • Posiadam
    9
  • Chcę w prezencie
    3
  • Biznes
    2
  • Skuteczny sprzedawca z elementami sprzedaży telefonicznej
    1
  • Ulubione
    1
  • Do wypożyczenia w bibliotece głównej
    1
  • Psychologia-zdrowie
    1
  • Tai Lopez books
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Efekt wirusowy w biznesie


Podobne książki

Przeczytaj także