Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch!

Okładka książki Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! Maciej Dutko
Okładka książki Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch!
Maciej Dutko Wydawnictwo: AkademiaInternetu.pl poradniki
160 str. 2 godz. 40 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
AkademiaInternetu.pl
Data wydania:
2014-08-02
Data 1. wyd. pol.:
2014-08-02
Liczba stron:
160
Czas czytania
2 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788364845000
Średnia ocen

5,6 5,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,6 / 10
38 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
4
4

Na półkach:

Pozycja trochę słabsza niż "Targuj się", ale 8-9* się należy z kilku powodów. 1. Jest podobno pierwszą polską książką o personal brandingu, a więc była pionierska. Dziś książek z tej tematyki jest wysyp (niektóre nawet na pewno lepsze bo bardziej aktualne i nowsze). 2. Napisana konkretnie i treściwie. 3. Jest na rynek polski (niektóre inne jakie czytałem z tej branży są trochę za mocno amerykańskie i oderwane od naszych realiów). No i "Efekt tygrysa" czyta się też o tyle fajniej prawie jak książkę przygodową, jest akcja, są historie, jest humor. Dzięki temu i treść lepiej 'wchodzi' i jest odrobina rozrywki. Lubię takie lekkie książki które uczą ale bezpretensjonalnie. Jedna prośba do autora: proszę zrobić nowe wydanie bo jednak od 2013 trochę się zmieniło;)

Pozycja trochę słabsza niż "Targuj się", ale 8-9* się należy z kilku powodów. 1. Jest podobno pierwszą polską książką o personal brandingu, a więc była pionierska. Dziś książek z tej tematyki jest wysyp (niektóre nawet na pewno lepsze bo bardziej aktualne i nowsze). 2. Napisana konkretnie i treściwie. 3. Jest na rynek polski (niektóre inne jakie czytałem z tej branży są...

więcej Pokaż mimo to

avatar
93
42

Na półkach:

Typ który sieje patologiczne absurdy na facebooku w kontekscie koronowirusa, nie powinien mieć dostępu do możliwości publikacji czegokolwiek.

Typ który sieje patologiczne absurdy na facebooku w kontekscie koronowirusa, nie powinien mieć dostępu do możliwości publikacji czegokolwiek.

Pokaż mimo to

avatar
204
65

Na półkach:

Książka przeciętna, ale nie dlatego, że autor uprawia w niej autoprezentację. Skoro jest o personal brandingu, to chyba nie ma w tym nic dziwnego? Choć widzę, że niektórzy są zdziwieni brakiem skromności autora ;). Książkę samą w sobie słuchało mi się (w audiobooku) całkiem przyjemnie, bo lektor fajnie wczuł się w styl autora. Natomiast pod kątem merytoryczności, to mimo że autor pod koniec książki zapewnia, że wymienił w niej kilkadziesiąt technik - mi udało się zapamiętać może z 10 i to takich, którym raczej blisko do wpisu na blogu, niż "poważnej" pozycji marketingowej. W każdym razie - jeśli ci się nudzi, to można przesłuchać, nie straci się zbyt wiele czasu.

Książka przeciętna, ale nie dlatego, że autor uprawia w niej autoprezentację. Skoro jest o personal brandingu, to chyba nie ma w tym nic dziwnego? Choć widzę, że niektórzy są zdziwieni brakiem skromności autora ;). Książkę samą w sobie słuchało mi się (w audiobooku) całkiem przyjemnie, bo lektor fajnie wczuł się w styl autora. Natomiast pod kątem merytoryczności, to mimo że...

więcej Pokaż mimo to

avatar
203
161

Na półkach: , ,

Czy warto zakupić książkę? Myślę, że warto ale oczywiste jest że książka jest adresowana do konkretnych ludzie i nie będzie dobrą pozycją dla każdego. Ja dodam od siebie, że udało mi się kupić książkę w promocyjnej cenie 6zł + koszty wysyłki. Więc dużo nie dałem.
Jednakże jeśli pracujesz jako profesjonalista, jesteś blogerem, czy prowadzisz biznes to myślę, że warto zajrzeć do książki. Kilka przykładów na pewno pomogą Tobie. Ja po przeczytaniu książki postanawiam wprowadzić parę zmian na blogu i już nie długo będzie nowa odsłona motywowana właśnie doświadczeniami ludzi, którzy już odnieśli sukces. Wystarczy skopiować ich ruchu. Książkę czyta się szybko i ma tylko 150 stron więc nie będzie to wielkim wysiłkiem.

Więcej o książce: http://www.moneygrabbing.co.uk/efekt-tygrysa-pusc-swoja-osobista-marke-w-ruch/

Czy warto zakupić książkę? Myślę, że warto ale oczywiste jest że książka jest adresowana do konkretnych ludzie i nie będzie dobrą pozycją dla każdego. Ja dodam od siebie, że udało mi się kupić książkę w promocyjnej cenie 6zł + koszty wysyłki. Więc dużo nie dałem.
Jednakże jeśli pracujesz jako profesjonalista, jesteś blogerem, czy prowadzisz biznes to myślę, że warto...

więcej Pokaż mimo to

avatar
125
46

Na półkach: ,

Bardzo słabo, dużo samo reklamy, dużo marketingowych zabiegów, błędy, bak profesjonalizmu i dystansu. Mało wartości merytorycznej, dużo wody i przeciągniętych historyjek, dodatkowo nafaszerowana reklamami dodatkowych usług.

Takie materiały udostępnia się za darmo, gdzie za w zamian za dużo reklamy daje się te trochę wiedzy.

Bardzo słabo, dużo samo reklamy, dużo marketingowych zabiegów, błędy, bak profesjonalizmu i dystansu. Mało wartości merytorycznej, dużo wody i przeciągniętych historyjek, dodatkowo nafaszerowana reklamami dodatkowych usług.

Takie materiały udostępnia się za darmo, gdzie za w zamian za dużo reklamy daje się te trochę wiedzy.

Pokaż mimo to

avatar
91
62

Na półkach: , ,

5 gwiazdek czyli przeciętna. Dałbym 5,5 gdyby była taka opcja. Czyta się ją miło, jest wciągająca ale nie jest to coś wybitnego. Według mnie jest tam za mało szczegółów. Miałem większe oczekiwania.

5 gwiazdek czyli przeciętna. Dałbym 5,5 gdyby była taka opcja. Czyta się ją miło, jest wciągająca ale nie jest to coś wybitnego. Według mnie jest tam za mało szczegółów. Miałem większe oczekiwania.

Pokaż mimo to

avatar
451
399

Na półkach: , , ,

Lubię książki Dutki ale ta jest trochę słabsza od poprzednich. Siła wcześniejszych publikacji to zwięzłość i konkrety, natomiast tutaj mamy mnóstwo autoreklamy i parę ciekawych pomysłów który nie zostały porządnie rozwinięte. Kupiłem za dychę i w sumie tyle jest warta.

Lubię książki Dutki ale ta jest trochę słabsza od poprzednich. Siła wcześniejszych publikacji to zwięzłość i konkrety, natomiast tutaj mamy mnóstwo autoreklamy i parę ciekawych pomysłów który nie zostały porządnie rozwinięte. Kupiłem za dychę i w sumie tyle jest warta.

Pokaż mimo to

avatar
165
10

Na półkach:

Nie ma nic o tygrysach ;)
Ogólnie interesujące wywody, ale nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że byłyby z tego raczej inspirujące wpisy na bloga niż pełnoprawna książka. Za 30 zł zbyt dużo reklamy i ogólnej autopromocji autora.
Po kluczowych tematach trochę się ślizga, dochodząc wręcz do nieco absurdalnych pomysłów dopisywania siebie do Wikipedii, kiedy tak naprawdę osiągając taki poziom popularności nie powinno się już mieć żadnych problemów z autopromocją...

Dobra pozycja dla osób młodych, startujących w życiu zawodowym. Pozwoli poukładać wszystko, podsunie pomysły na świadome tworzenie marki.
Dla mających jakiekolwiek doświadczenia w temacie, lektura robi się trochę miałka, choć pozostaje przyjemną i lekką w odbiorze.

Nie ma nic o tygrysach ;)
Ogólnie interesujące wywody, ale nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że byłyby z tego raczej inspirujące wpisy na bloga niż pełnoprawna książka. Za 30 zł zbyt dużo reklamy i ogólnej autopromocji autora.
Po kluczowych tematach trochę się ślizga, dochodząc wręcz do nieco absurdalnych pomysłów dopisywania siebie do Wikipedii, kiedy tak naprawdę osiągając...

więcej Pokaż mimo to

avatar
67
25

Na półkach: , ,

Kupiłem książkę podczas akcji na PolakPotrafi.pl i niestety... rozczarowałem się. Nie dowiedziałem się z niej zasadniczo niczego ciekawego, no może poza tym ile kosztuje wydanie własnej książki, a wynika to po prostu z tego, że nigdy nie interesowałem się selfpublishingiem. Autor krąży wokół ciekawych tematów, ale niestety mam wrażenie, że nie potrafi (albo nie chce?) dotrzeć do ich sedna.
Książka, mimo całego marektingowego zamieszania, posiada wady korektorskie i słabą jakośc druku. Normalnie pewnie nie zwróciłbym an to uwagi, ale trudno pozostać wobec tego obojętnym gdy autor chwali się w swojej pozycji własną firmą korektorską, która rzecz jasna i czytaną pozycję poprawiała jednocześnie widząc bardzo dużo błędów.
Podsumowując: jeśli możesz przeczytać za darmo - może warto. Jeśli chciałeś kupić tą książkę - lepiej przemyśl to raz jeszcze, moim zdaniem szkoda kasy.

Kupiłem książkę podczas akcji na PolakPotrafi.pl i niestety... rozczarowałem się. Nie dowiedziałem się z niej zasadniczo niczego ciekawego, no może poza tym ile kosztuje wydanie własnej książki, a wynika to po prostu z tego, że nigdy nie interesowałem się selfpublishingiem. Autor krąży wokół ciekawych tematów, ale niestety mam wrażenie, że nie potrafi (albo nie chce?)...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    50
  • Chcę przeczytać
    37
  • Posiadam
    20
  • Teraz czytam
    2
  • Bałagan
    1
  • Przeczytane 2017
    1
  • Życiowe
    1
  • Ebook
    1
  • Sztuka w tle
    1
  • Magda
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch!


Podobne książki

Przeczytaj także