Zarządzanie kryzysem w social media
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!
Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok…
Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 84
- 48
- 29
- 10
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Potężna dawka wiedzy podana w przystępnej formie z licznymi przykładami i case studies.
Potężna dawka wiedzy podana w przystępnej formie z licznymi przykładami i case studies.
Pokaż mimo toKsiążka warta przeczytania dla wszystkich, którzy zawodowo zajmują się social media, marketingiem, obsługą klienta. Część teoretyczna bardzo dobra, część z przykładami jeszcze lepsza, chociaż bez straty dla merytoryki kilka ostatnich stron można było odpuścić.
I duży plus w postaci listy linków w przypisach, gdzie również można pogłębić wiedzę.
Książka warta przeczytania dla wszystkich, którzy zawodowo zajmują się social media, marketingiem, obsługą klienta. Część teoretyczna bardzo dobra, część z przykładami jeszcze lepsza, chociaż bez straty dla merytoryki kilka ostatnich stron można było odpuścić.
Pokaż mimo toI duży plus w postaci listy linków w przypisach, gdzie również można pogłębić wiedzę.
Moja ocena: Bardzo dobra :-)
Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.
W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można poznać różne spojrzenia na ciekawe problematyczne przypadki.
Przyjemnie się czytało i duża porcja wiedzy.
Minusy:
Trochę przytłoczyło mnie częste punktowanie najważniejszych zaleceń, które trzeba wykonać. Było tego trochę za dużo. Trudno zapamiętać nową wiedzę w ten sposób. Szczegółowe opisy na konkretnych przykładach byłoby łatwiej przyswoić. Ale to nic, zawsze można wrócić do książki.
Polecam!
Moja ocena: Bardzo dobra :-)
więcej Pokaż mimo toDuża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.
W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można...
Fajna książka. Spora dawka wiedzy, mimo że kryzysy pochodzą z 2013 r i lat wcześniejszych. W części pierwszej, poradnikowej, co chwilę czułem się jakbym już czytał dokładnie to samo na poprzednich stronach, ale wybaczam, bo część druga ciekawa i pouczająca. Polecam każdemu, kto obsługuje fp marek.
Fajna książka. Spora dawka wiedzy, mimo że kryzysy pochodzą z 2013 r i lat wcześniejszych. W części pierwszej, poradnikowej, co chwilę czułem się jakbym już czytał dokładnie to samo na poprzednich stronach, ale wybaczam, bo część druga ciekawa i pouczająca. Polecam każdemu, kto obsługuje fp marek.
Pokaż mimo toTak naprawdę, to jedyna tego typu książka na polskim rynku. Ciężko jest w ogóle znaleźć cokolwiek na temat kryzysów w social media, czy jak kto woli - mediach społecznościowych. Czaplicka tworzy kompendium wiedzy w jednym miejscu: znajdziesz tu charakterystykę kryzysu, uczestników social media, fazy rozprzestrzeniania sie kryzysu i przede wszystkim odpowiedź - czemu wybuchają w weekendy?
Głównym minusem książki jest panujący chaos. Na różnych stronach dowiesz się wielu naprawdę przydatnych rzeczy. Jednak musisz się naszukać. Strony nie są ułożone planowo, przeplatają się tematy, co nie tworzy logicznej całości i każde czytelnikowi ostro przewertować książkę i poszukać. Ale warto!
Tak naprawdę, to jedyna tego typu książka na polskim rynku. Ciężko jest w ogóle znaleźć cokolwiek na temat kryzysów w social media, czy jak kto woli - mediach społecznościowych. Czaplicka tworzy kompendium wiedzy w jednym miejscu: znajdziesz tu charakterystykę kryzysu, uczestników social media, fazy rozprzestrzeniania sie kryzysu i przede wszystkim odpowiedź - czemu...
więcej Pokaż mimo toMedia społecznościowe (zwłaszcza w biznesie) nie są dla wszystkich i do wszystkiego. Nieumiejętne ich stosowanie, nieodpowiednio dobrana forma komunikacji dla grupy docelowej lub po prostu zwykłe zaniedbane to najczęstsze powody kryzysów w social media na własne życzenie. Budowany latami wizerunek można szybko zburzyć jednym potknięciem, a jak wiadomo, internet nigdy nie zapomina. Pamięta o tym autorka książki i konsekwentnie konfrontuje swoją wiedzę z rzeczywistością.
W odróżnieniu od innych publikacji jakie można znaleźć (nie tylko w formie drukowanej),książka wyróżnia się przede wszystkim dużym realizmem i aktualnością. Nie jest to kolejna pozycja ze świetnymi poradami jak uniknąć kryzysu. Autorka wprost wskazuje, że kryzysowi w social media nie da się zapobiec. Można natomiast na niego dobrze się przygotować i przekuć negatywną sytuacje w sukces.
Pełna recenzja:
http://moznaprzeczytac.pl/zarzadzanie-kryzysem-w-social-media-monika-czaplicka/
Media społecznościowe (zwłaszcza w biznesie) nie są dla wszystkich i do wszystkiego. Nieumiejętne ich stosowanie, nieodpowiednio dobrana forma komunikacji dla grupy docelowej lub po prostu zwykłe zaniedbane to najczęstsze powody kryzysów w social media na własne życzenie. Budowany latami wizerunek można szybko zburzyć jednym potknięciem, a jak wiadomo, internet nigdy nie...
więcej Pokaż mimo toKryzys w mediach społecznościowych może przytrafić się w każdym momencie. Zapalnikiem może być zdjęcie ukazujące markę w złym świetle wrzucone przez niezadowolonego klienta, nieprzychylny komentarz, a nawet źle sformułowany post wrzucony przez firmę na jej fanpage'a. "Zarządzanie kryzysem.. " pokazuje, jak poradzić sobie w sytuacjach kryzysowych, jakich błędów się wystrzegać oraz jak przygotować się na nagłe nieprzewidziane sytuacje. Poza teorią czytelnik znajdzie także mnóstwo przykładów kryzysów, które już miały miejsce- a każdy z nich dokładnie przeanalizowany i skomentowany. Warto przeczytać, wysnuć wnioski, a w przyszłości... zapobiec potencjalnym kryzysom :) Polecam!
Kryzys w mediach społecznościowych może przytrafić się w każdym momencie. Zapalnikiem może być zdjęcie ukazujące markę w złym świetle wrzucone przez niezadowolonego klienta, nieprzychylny komentarz, a nawet źle sformułowany post wrzucony przez firmę na jej fanpage'a. "Zarządzanie kryzysem.. " pokazuje, jak poradzić sobie w sytuacjach kryzysowych, jakich błędów się...
więcej Pokaż mimo to