rozwińzwiń

Zarządzanie kryzysem w social media

Okładka książki Zarządzanie kryzysem w social media Monika Czaplicka
Okładka książki Zarządzanie kryzysem w social media
Monika Czaplicka Wydawnictwo: Onepress poradniki
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2013-11-25
Data 1. wyd. pol.:
2013-11-25
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324680313
Tagi:
kryzys social media biznes marketing facebook
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
32 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
501
28

Na półkach:

Potężna dawka wiedzy podana w przystępnej formie z licznymi przykładami i case studies.

Potężna dawka wiedzy podana w przystępnej formie z licznymi przykładami i case studies.

Pokaż mimo to

avatar
255
170

Na półkach: ,

Książka warta przeczytania dla wszystkich, którzy zawodowo zajmują się social media, marketingiem, obsługą klienta. Część teoretyczna bardzo dobra, część z przykładami jeszcze lepsza, chociaż bez straty dla merytoryki kilka ostatnich stron można było odpuścić.

I duży plus w postaci listy linków w przypisach, gdzie również można pogłębić wiedzę.

Książka warta przeczytania dla wszystkich, którzy zawodowo zajmują się social media, marketingiem, obsługą klienta. Część teoretyczna bardzo dobra, część z przykładami jeszcze lepsza, chociaż bez straty dla merytoryki kilka ostatnich stron można było odpuścić.

I duży plus w postaci listy linków w przypisach, gdzie również można pogłębić wiedzę.

Pokaż mimo to

avatar
61
25

Na półkach: ,

Moja ocena: Bardzo dobra :-)

Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.

W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można poznać różne spojrzenia na ciekawe problematyczne przypadki.

Przyjemnie się czytało i duża porcja wiedzy.

Minusy:
Trochę przytłoczyło mnie częste punktowanie najważniejszych zaleceń, które trzeba wykonać. Było tego trochę za dużo. Trudno zapamiętać nową wiedzę w ten sposób. Szczegółowe opisy na konkretnych przykładach byłoby łatwiej przyswoić. Ale to nic, zawsze można wrócić do książki.

Polecam!

Moja ocena: Bardzo dobra :-)

Duża dawka wiedzy z zakresu Public Relations w social media.
Autorka przedstawia konkretne techniki pozwalające zapanować na trudnymi sytuacjami. Jest też trochę ogólnej wiedzy o mediach społecznościowych. To w pierwszej części.

W drugiej jest to co lubię najbardziej - konkretne przykłady kryzysów z komentarzem ekspertów. Dzięki temu można...

więcej Pokaż mimo to

avatar
204
65

Na półkach:

Fajna książka. Spora dawka wiedzy, mimo że kryzysy pochodzą z 2013 r i lat wcześniejszych. W części pierwszej, poradnikowej, co chwilę czułem się jakbym już czytał dokładnie to samo na poprzednich stronach, ale wybaczam, bo część druga ciekawa i pouczająca. Polecam każdemu, kto obsługuje fp marek.

Fajna książka. Spora dawka wiedzy, mimo że kryzysy pochodzą z 2013 r i lat wcześniejszych. W części pierwszej, poradnikowej, co chwilę czułem się jakbym już czytał dokładnie to samo na poprzednich stronach, ale wybaczam, bo część druga ciekawa i pouczająca. Polecam każdemu, kto obsługuje fp marek.

Pokaż mimo to

avatar
137
4

Na półkach:

Tak naprawdę, to jedyna tego typu książka na polskim rynku. Ciężko jest w ogóle znaleźć cokolwiek na temat kryzysów w social media, czy jak kto woli - mediach społecznościowych. Czaplicka tworzy kompendium wiedzy w jednym miejscu: znajdziesz tu charakterystykę kryzysu, uczestników social media, fazy rozprzestrzeniania sie kryzysu i przede wszystkim odpowiedź - czemu wybuchają w weekendy?

Głównym minusem książki jest panujący chaos. Na różnych stronach dowiesz się wielu naprawdę przydatnych rzeczy. Jednak musisz się naszukać. Strony nie są ułożone planowo, przeplatają się tematy, co nie tworzy logicznej całości i każde czytelnikowi ostro przewertować książkę i poszukać. Ale warto!

Tak naprawdę, to jedyna tego typu książka na polskim rynku. Ciężko jest w ogóle znaleźć cokolwiek na temat kryzysów w social media, czy jak kto woli - mediach społecznościowych. Czaplicka tworzy kompendium wiedzy w jednym miejscu: znajdziesz tu charakterystykę kryzysu, uczestników social media, fazy rozprzestrzeniania sie kryzysu i przede wszystkim odpowiedź - czemu...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1662
1653

Na półkach: , ,

Media społecznościowe (zwłaszcza w biznesie) nie są dla wszystkich i do wszystkiego. Nieumiejętne ich stosowanie, nieodpowiednio dobrana forma komunikacji dla grupy docelowej lub po prostu zwykłe zaniedbane to najczęstsze powody kryzysów w social media na własne życzenie. Budowany latami wizerunek można szybko zburzyć jednym potknięciem, a jak wiadomo, internet nigdy nie zapomina. Pamięta o tym autorka książki i konsekwentnie konfrontuje swoją wiedzę z rzeczywistością.

W odróżnieniu od innych publikacji jakie można znaleźć (nie tylko w formie drukowanej),książka wyróżnia się przede wszystkim dużym realizmem i aktualnością. Nie jest to kolejna pozycja ze świetnymi poradami jak uniknąć kryzysu. Autorka wprost wskazuje, że kryzysowi w social media nie da się zapobiec. Można natomiast na niego dobrze się przygotować i przekuć negatywną sytuacje w sukces.

Pełna recenzja:
http://moznaprzeczytac.pl/zarzadzanie-kryzysem-w-social-media-monika-czaplicka/

Media społecznościowe (zwłaszcza w biznesie) nie są dla wszystkich i do wszystkiego. Nieumiejętne ich stosowanie, nieodpowiednio dobrana forma komunikacji dla grupy docelowej lub po prostu zwykłe zaniedbane to najczęstsze powody kryzysów w social media na własne życzenie. Budowany latami wizerunek można szybko zburzyć jednym potknięciem, a jak wiadomo, internet nigdy nie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
204
60

Na półkach: ,

Kryzys w mediach społecznościowych może przytrafić się w każdym momencie. Zapalnikiem może być zdjęcie ukazujące markę w złym świetle wrzucone przez niezadowolonego klienta, nieprzychylny komentarz, a nawet źle sformułowany post wrzucony przez firmę na jej fanpage'a. "Zarządzanie kryzysem.. " pokazuje, jak poradzić sobie w sytuacjach kryzysowych, jakich błędów się wystrzegać oraz jak przygotować się na nagłe nieprzewidziane sytuacje. Poza teorią czytelnik znajdzie także mnóstwo przykładów kryzysów, które już miały miejsce- a każdy z nich dokładnie przeanalizowany i skomentowany. Warto przeczytać, wysnuć wnioski, a w przyszłości... zapobiec potencjalnym kryzysom :) Polecam!

Kryzys w mediach społecznościowych może przytrafić się w każdym momencie. Zapalnikiem może być zdjęcie ukazujące markę w złym świetle wrzucone przez niezadowolonego klienta, nieprzychylny komentarz, a nawet źle sformułowany post wrzucony przez firmę na jej fanpage'a. "Zarządzanie kryzysem.. " pokazuje, jak poradzić sobie w sytuacjach kryzysowych, jakich błędów się...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    84
  • Przeczytane
    48
  • Posiadam
    29
  • Teraz czytam
    10
  • Chcę w prezencie
    3
  • Marketing
    2
  • 2014
    2
  • Marketing
    2
  • Psychologia
    1
  • Njpjo / biznes
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zarządzanie kryzysem w social media


Podobne książki

Przeczytaj także