The Catalyst: How to Change Anyone's Mind
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The Catalyst: How to Change Anyone's Mind
- Wydawnictwo:
- Simon & Schuster
- Data wydania:
- 2020-01-01
- Data 1. wydania:
- 2020-01-01
- Liczba stron:
- 288
- Czas czytania
- 4 godz. 48 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9781982108601
Każdy ma coś, co chce zmienić. Marketerzy chcą zmienić zdanie klientów, a liderzy chcą zmienić organizacje. Start-upy chcą zmieniać branże, a organizacje non-profit chcą zmieniać świat. Ale zmiana jest trudna. Często przekonujemy, naciskamy i naciskamy, ale nic się nie rusza. Czy może być lepszy sposób?
Ta książka ma inne podejście. Skuteczni agenci zmian wiedzą, że nie chodzi o to, by naciskać mocniej lub dostarczać więcej informacji, ale o bycie katalizatorem. Katalizatory usuwają blokady drogowe i ograniczają bariery zmian. Zamiast pytać: „Jak mogę zmienić czyjeś zdanie?” zadają inne pytanie: "Dlaczego jeszcze się nie zmienili? Co ich powstrzymuje?"
Książka identyfikuje kluczowe bariery do zmiany i sposoby ich łagodzenia. Dowiesz się, jak katalizatory zmieniają umysły w najtrudniejszych sytuacjach: jak negocjatorzy zakładników skłaniają ludzi do wychodzenia z rękami i jak marketerzy zdobywają nowe produkty, jak liderzy zmieniają kulturę organizacyjną i jak aktywiści rozpalają ruchy społeczne, jak doradcy ds. uzależnień uświadamiają uzależnionym, że mają problem i jak polityczni agenci zmieniają głęboko zakorzenione przekonania polityczne.
Ta książka jest przeznaczona dla każdego, kto chce przyspieszyć zmiany. Zapewnia potężny sposób myślenia i szereg technik, które mogą prowadzić do niezwykłych rezultatów. Niezależnie od tego, czy próbujesz zmienić jedną osobę, przekształcić organizację, czy zmienić sposób prowadzenia interesów w całej branży, ta książka nauczy Cię, jak stać się katalizatorem.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 7
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Bardziej o warunkach i postawach wpływających na udany proces perswazji i zmiany opinii lub postaw niż o samych narzędziach. Proponowany przez Bergera model wg akronimu REDUCE to w dużej mierze wiedza znana psychologii z prac np. R. Cialdiniego lub D. Ariely'ego. Tu podana w sposób uporządkowany i podporządkowany promowanej przez autora wizji perswazji rozumianej nie jako nachalny i zmasowany atak typu PUSH, ale jako owa kataliza, ułatwienie procesu komunikacji przez usunięcie blokad i ewolucyjną zmianę postaw. Przeczytać warto, ale nie jest to pozycja przełomowa w literaturze przedmiotu. Jego "Efekt wirusowy w biznesie" to wciąż najlepsza w dorobku książka autora.
Bardziej o warunkach i postawach wpływających na udany proces perswazji i zmiany opinii lub postaw niż o samych narzędziach. Proponowany przez Bergera model wg akronimu REDUCE to w dużej mierze wiedza znana psychologii z prac np. R. Cialdiniego lub D. Ariely'ego. Tu podana w sposób uporządkowany i podporządkowany promowanej przez autora wizji perswazji rozumianej nie jako...
więcej Pokaż mimo to