rozwińzwiń

Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Jonah Berger
Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Jonah Berger Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2021-04-02
Data 1. wyd. pol.:
2021-01-01
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788382310542
Tagi:
Marketing i PR produkty usługi STEPPS marketing szeptany psychologia tłumu
Średnia ocen

7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
36 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
401
35

Na półkach:

Z tej książki dowiedziałem się, jak rozsiewają się wirusowe filmy i wpisy. Było też trochę o mechanizmach wyprzedaży i sztuczek, które na tę okazję przygotowują sprzedawcy.

Z tej książki dowiedziałem się, jak rozsiewają się wirusowe filmy i wpisy. Było też trochę o mechanizmach wyprzedaży i sztuczek, które na tę okazję przygotowują sprzedawcy.

Pokaż mimo to

avatar
81
31

Na półkach:

Książka opisuje mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem oraz daje wskazówki co zrobić, żeby nasza treść, idea, produkt, usługa itp. miały potencjał stania się viralem.

Zawiera też dużo przykładów treści viralowych i opisów badań nad treściami viralowymi

Książka opisuje mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem oraz daje wskazówki co zrobić, żeby nasza treść, idea, produkt, usługa itp. miały potencjał stania się viralem.

Zawiera też dużo przykładów treści viralowych i opisów badań nad treściami viralowymi

Pokaż mimo to

avatar
12
12

Na półkach:

Efekt Viralowy to monografia naukowa prof. Jonah Bergera. Jeśli uświadomimy sobie ten fakt nie dziwi nas sposób w jaki została ona przygotowana.

Książka ta po pierwsze zawiera szereg wyników prac naukowych autora i jego zespołu zestawionych z dotychczasowym stanem wiedzy z tego obszaru. Liczne odwołania do publikacji naukowych uświadamiają ogrom wiedzy, która została w książce zawarta.

Pomimo naukowego fundamentu książki, została ona napisana językiem bardzo przejrzystym i zrozumiałym. Napisana przez autora w pierwszej oraz drugiej liczbie osoby pojedynczej pozwala z łatwością przyswoić treści oraz przeanalizować przykłady, których nie brakuje w publikacji.

Efekt Viralowy to monografia naukowa prof. Jonah Bergera. Jeśli uświadomimy sobie ten fakt nie dziwi nas sposób w jaki została ona przygotowana.

Książka ta po pierwsze zawiera szereg wyników prac naukowych autora i jego zespołu zestawionych z dotychczasowym stanem wiedzy z tego obszaru. Liczne odwołania do publikacji naukowych uświadamiają ogrom wiedzy, która została w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
212
194

Na półkach:

Wiele przykładów znajduje się w książce.

Wiele przykładów znajduje się w książce.

Pokaż mimo to

avatar
32
32

Na półkach:

Książa „Efekt viralowy” J.Berger od @wydawnictwomtbiznes bardzo mnie za skoczyła. Na niespełna 250 stronach narobiłam tyle notatek, jak chyba jeszcze nigdy w żadnej książce.

O czym ona jest?
To kompendium wiedzy o treściach w mediach, które pomogą nam stworzyć tzw. Efekt „viralowy”. Przecież wszyscy staramy się dotrzeć do jak najszerszego grona, pytamy nie raz na początku posta „co dziś porabiacie”, czy „jaka u Was pogoda”, żeby złapać ten kontakt z drugim człowiekiem.

Od ponad dwóch lat piszę książki i moją jedyną formą ich promowania jest internet. Uczyłam się od zera, nie wiedząc w tym temacie zupełnie nic. Na swoich błędach nauczyłam się co działa, a co nie. Co jest atrakcyjne a czego nie chcemy, a nawet każda Wasza recenzja mówi mi, czego oczekujecie po moich książkach. Wszystko to ewoluuje.

Gdybym wcześniej dostała w swoje ręce „Efekt viralowy” życie byłoby prostsze. Jest w niej tyle przykładów, badań, propozycji, że aż musiałam założyć oddzielny zeszycik, żeby to wszystko spisać. 250 stron i ani jednej zmarnowanej minuty. Moja wiedza na temat „chwytliwych treści” i pomysłów na promocję książki rozszerzyła się o 1000%.

Wielokrotnie będę wracać do tej książki. To taki must have dla każdego, kto chce dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Choć podświadomie sama rozumiałam dlaczego „rozmawianie” jest leprze od „mówienia”, tutaj dostałam tego potwierdzenie.

To moja druga książka od @wydawnictwomtbiznes i choć często okładka niewiele mi mówi i nie jestem pewna, czy to książka dla mnie, zawsze się zaskakuję. Bez wahania daję 10/10❤️

Książa „Efekt viralowy” J.Berger od @wydawnictwomtbiznes bardzo mnie za skoczyła. Na niespełna 250 stronach narobiłam tyle notatek, jak chyba jeszcze nigdy w żadnej książce.

O czym ona jest?
To kompendium wiedzy o treściach w mediach, które pomogą nam stworzyć tzw. Efekt „viralowy”. Przecież wszyscy staramy się dotrzeć do jak najszerszego grona, pytamy nie raz na początku...

więcej Pokaż mimo to

avatar
13
8

Na półkach:

Jonah Berger znakomicie zachowuje równowagę pomiędzy lekkością stylu a naukowym profesjonalizmem. Książka przepełniona jest odniesieniami do fachowej literatury, na podstawie której próbuje określić, dlaczego pewne rzeczy „się klikają” a inne nie. Autor prowadzi nas do odpowiedzi na to pytanie w sposób prosty i przejrzysty, po wyliczonych uprzednio krokach, niczym w kulinarnym przepisie — takim na pełną garść waluty społecznej w postaci zabawnych anegdot, zaskakujących faktów i statystyk, które, pod wpływem efektu viralowego, z pewnością zechcemy przekazać innym.

Jonah Berger znakomicie zachowuje równowagę pomiędzy lekkością stylu a naukowym profesjonalizmem. Książka przepełniona jest odniesieniami do fachowej literatury, na podstawie której próbuje określić, dlaczego pewne rzeczy „się klikają” a inne nie. Autor prowadzi nas do odpowiedzi na to pytanie w sposób prosty i przejrzysty, po wyliczonych uprzednio krokach, niczym w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
35
18

Na półkach:

Mnóstwo wiedzy, czyta się jak dobry kryminał ;)

Mnóstwo wiedzy, czyta się jak dobry kryminał ;)

Pokaż mimo to

avatar
275
79

Na półkach: , ,

Niezwykle ciekawa książka. Gorąco polecam ja wszystkim, ktorzy zajmują się sprzedażą i marketingiem.
Garść wiedzy!

Niezwykle ciekawa książka. Gorąco polecam ja wszystkim, ktorzy zajmują się sprzedażą i marketingiem.
Garść wiedzy!

Pokaż mimo to

avatar
71
71

Na półkach:

Spore grono osób zajmujących się tworzeniem treści w Internecie zastanawia się – jak stworzyć tekst lub wideo, które rozprzestrzeni się po sieci lotem błyskawicy. Twórcy pragną dotrzeć ze swoim przekazem do jak największej ilości osób i zdobyć miliony followersów. Czy istnieje na to gotowy przepis? Na to pytanie stara się opowiedzieć Jonah Berger w swojej książce “Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają” – która ukazała się dzięki wydawnictwu MT Biznes.

Atrybuty efektu wirusowego

Rozprzestrzenianie wirusowe w sieci polega na samoczynnym przekazywaniu sobie treści przez osoby od jednej do drugiej – aż zadziała efekt skali i jedną informację otrzymają tysiące lub miliony użytkowników. Autor podpowiada jakie cechy charakteryzują treści, które stają się niezwykle popularne. Pokazuje, że jedną z nich jest praktyczność i użyteczność wiedzy zawartej w przekazie. Ludzie udostępniają sobie informacje jakie mogą się komuś przydać, i dzięki temu, tego typu treści zyskują ogromną popularność. Pokazuje także, jak działają aspekty psychologiczne zakorzenione głęboko w nas. Jednym z takich uwarunkowań jest społeczny dowód słuszności – kupujemy lub czytamy coś co zostało nam rekomendowane. Jeśli nasz dobry znajomy coś poleca lub przesyła, istnieje duża szansa że go posłuchamy. Więcej interesujących ciekawostek tego typu znajdziecie w książce.

Całość recenzji znajduje się pod adresem:

https://silanauki.pl/efekt-viralowy-jak-tworzyc-chwytliwe-tresci-ktore-same-sie-rozprzestrzeniaja-jonah-berger/

Autor recenzji:

Tomasz Nowacki
silanauki.pl

Spore grono osób zajmujących się tworzeniem treści w Internecie zastanawia się – jak stworzyć tekst lub wideo, które rozprzestrzeni się po sieci lotem błyskawicy. Twórcy pragną dotrzeć ze swoim przekazem do jak największej ilości osób i zdobyć miliony followersów. Czy istnieje na to gotowy przepis? Na to pytanie stara się opowiedzieć Jonah Berger w swojej książce “Efekt...

więcej Pokaż mimo to

avatar
69
23

Na półkach:

Wznowienie trudno już dostępnej książki "Efekt wirusowy w biznesie". Bardzo przystępnie napisana, wiele ciekawych przykładów. Powinna przypaść do gustu osobom zainteresowanym reklamą czy szeroko rozumianym marketingiem.

Wznowienie trudno już dostępnej książki "Efekt wirusowy w biznesie". Bardzo przystępnie napisana, wiele ciekawych przykładów. Powinna przypaść do gustu osobom zainteresowanym reklamą czy szeroko rozumianym marketingiem.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    158
  • Przeczytane
    41
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    4
  • Marketing
    2
  • 2021
    1
  • Pl+it
    1
  • PRO - Marka
    1
  • Ebook
    1
  • Psychologia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także