Cukier krzepi. Propaganda konsumpcji cukru w Polsce w latach 1925–1932

Okładka książki Cukier krzepi. Propaganda konsumpcji cukru w Polsce w latach 1925–1932
Zofia ZAKRZEWSKA Wydawnictwo: Instytut Pamięci Narodowej historia
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
historia
Tytuł oryginału:
Cukier krzepi. Propaganda konsumpcji cukru w Polsce w latach 1925–1932
Wydawnictwo:
Instytut Pamięci Narodowej
Data wydania:
2020-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2020-01-01
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380989610
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki OD ZGONU OJCA NARODÓW DO ŚMIERCI ORŁA KARPAT. Księga na sześćdziesiąte urodziny Jerzego Kochanowskiego Włodzimierz Borodziej, Maria Buko, Raphael Utz, Zofia ZAKRZEWSKA
Ocena 0,0
OD ZGONU OJCA ... Włodzimierz Borodzi...

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
175
175

Na półkach:

Nietypowa książka, z dziedziny historii, oprowadzająca czytelnika po działaniach jakie podjęto w dwudziestoleciu międzywojennym by promować spożycie cukru.
Dziś cukier passy dobrej nie ma. Wskazuje się powszechnie na jego złe skutki w diecie człowieka. Inaczej sprawa wyglądała w realiach II RP gdy białego składnika na stołach jak na lekarstwo było.
Autorka prezentuje nam jakie działania podjęli producenci cukry by zwiększyć sprzedaż swojego wyrobu. Jakich technik reklamowych użyto by zachęcić i zmienić przyzwyczajenia społeczeństwa polskiego. Za pomocą jakich środków przekazu docierano do odbiorcy. Jest to o tyle interesujące, że dziś w świecie wszędobylskiej reklamy nie zdajemy sobie sprawy, że jej początki nie są tak odległe w czasie jakbyśmy chcieli wierzyć, a zarazem sposób jej prezentacji niewiele się zmienił w stosunku do pierwowzoru.
Książka pisana lekkim piórem mająca ponadto charakter popularnonaukowy jest idealna dla czytelnika chcącego poszerzyć swoją wiedzę o mało znanym temacie (tego typu zagadnienia nigdy nie będą się cieszyć większą poczytnością, zawsze będą niszowe), a zarazem nie pretendującego do bycia ekspertem.
Gorąco polecam.

Nietypowa książka, z dziedziny historii, oprowadzająca czytelnika po działaniach jakie podjęto w dwudziestoleciu międzywojennym by promować spożycie cukru.
Dziś cukier passy dobrej nie ma. Wskazuje się powszechnie na jego złe skutki w diecie człowieka. Inaczej sprawa wyglądała w realiach II RP gdy białego składnika na stołach jak na lekarstwo było.
Autorka prezentuje nam...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Cukier krzepi. Propaganda konsumpcji cukru w Polsce w latach 1925–1932


Reklama

Ciekawostki historyczne

zgłoś błąd