Zrozumieć Marketing

Okładka książki Zrozumieć Marketing
Artur JabłońskiMarek Piasek Wydawnictwo: Wolves Den biznes, finanse
312 str. 5 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wolves Den
Data wydania:
2020-12-01
Data 1. wyd. pol.:
2020-12-01
Liczba stron:
312
Czas czytania
5 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395845222
Tagi:
marketing
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
Okładka książki Kreatywnik. Marketing i biznes Mariola Dołgan, Magda Hatowska
Ocena 10,0
Kreatywnik. Ma... Mariola Dołgan, Mag...
Okładka książki 22 niezmienne prawa zarządzania marką Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,5
22 niezmienne ... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA Tim Ambler, Patrick Barwise, Gregory S. Carpenter, Flora Kokkinaki, Philip Kotler, Leonard Lodish, Sean Meehan, Philip M. Parker
Ocena 9,0
Tajniki market... Tim Ambler, Patrick...
Okładka książki Marketing Drakuli Nikolas Koro, Igor Kozura, Siergiej Pawłow
Ocena 8,2
Marketing Drakuli Nikolas Koro, Igor ...
Okładka książki Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza Pat Fallon, Fred Senn
Ocena 8,1
Siła kreacji w... Pat Fallon, Fred Se...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...
więcej Więcej
Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
31 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
182
68

Na półkach:

Dzięki tej książce wreszcie wiem, jak dużo nie wiem. Daje pogląd ogólny. Taki "z lotu ptaka". W trakcie czytania zrozumiałem jaki dostarczam produkt, jakie potrzeby klientów realizuję, jakie problemy rozwiązuję. Po 14 latach prowadzenia działalności. Aż trochę wstyd, że tak późno.
Moja opinia - przeczytać, żeby zrozumieć, a sam marketing oddelegować albo outsourcingować....

więcej Pokaż mimo to

avatar
83
11

Na półkach:

Z jednej strony książka bazuje na wiele Business Studies (+,), z drugiej strony są to głównie autorskie projekty, niekoniecznie zachwycające i takie, które długo się pamięta.

Książka też dotyka podstawowej wiedzy i czasem wręcz kuriozalnych przypadków. Dość łatwo i szybko się ją czyta.

Pokaż mimo to

avatar
334
122

Na półkach:

Książka rozpoczyna się od prezentacji kim są panowie, później przedstawiają nam swoją historię i prawdopodobnie to, dlaczego mamy im zaufać. Na mnie to nie działa, dlatego prawdopodobnie. Rozdział I pozwala na zrozumienie, kto jest Twoim klientem. Drugi to marketing z lotu ptaka, później czytamy o kampaniach Ask, dowiadujemy się, jak je zrobić, jak komunikować produkt i co...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
906
1

Na półkach: ,

Bardzo pomocna pozycja dla "raczkujących" w świecie marketingu. Polecam!

Pokaż mimo to

avatar
639
23

Na półkach: , ,

"Marketing jest sztuką empatii" - bardzo dobra pozycja, praktyczny punkt widzenia, dokładne przykłady. W zasadzie książka, która powinna znaleźć się jako pozycja obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy i marketingowca. Duży plus - książka, do której będzie się wracać "po poradę", by wyszukać konkretne rozwiązanie. Drobny minus - pierwsze wydanie, więc korektor nie miał...

więcej Pokaż mimo to

avatar
23
2

Na półkach:

W mojej opinii pozycja jest wyśmienita. Zawiera praktyczne porady, które można wdrożyć od razu i praktyczne ćwiczenia do przemyślenia swojej strategii marketingowej. Dla początkujących must have, dla zaawansowanych świetny poradnik do uporządkowania wiedzy.

Pokaż mimo to

avatar
149
14

Na półkach:

W pozycji jest mnóstwo praktycznej wiedzy na temat kampanii internetowej oraz jak ją zaplanować, przeprowadzić.
W trakcie czytania przyszło mi do głowy wiele pomysłów na nowe rozwiązania w projektach. Ale... słowo marketing w tytule trochę mi nie pasuje. Powinno być raczej "zrozumieć kampanię w internecie", ponieważ książka ogranicza się tylko do działań promocyjnych w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
568
130

Na półkach: , , , ,

Świetna książka, jak każda publikacja czy kurs Artura. Mogę się tylko domyślać, jak trudno napisać coś, co przyda się zarówno osobom początkującym, jak i tym, które zajmują się marketingiem na co dzień. Autorom "Zrozumieć Marketing" to się udało. Choć wiele z opisanych metod znam i stosuję (bo Artura czytam już od 6 lat, a Marka słuchałam w Akademii Ekspertów), to jednak...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    54
  • Przeczytane
    34
  • Posiadam
    10
  • Teraz czytam
    9
  • 2021
    6
  • Marketing
    5
  • Biznes
    1
  • Artur Jabłoński
    1
  • Praca
    1
  • E-marketing/SEO&SEM/content marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zrozumieć Marketing


Reklama

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności Sebastian Drzewiecki, Piotr Prokopowicz
Ocena 7,7
Lider wystarcz... Sebastian Drzewieck...
Okładka książki Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon Karen Anderson, Steve Anderson
Ocena 7,7
Z listów Bezos... Karen Anderson, Ste...

Przeczytaj także

zgłoś błąd