Jak rozwijać aktywność twórczą dzieci i młodzieży. Drama w nauczaniu, wychowaniu i biblioterapii

Okładka książki Jak rozwijać aktywność twórczą dzieci i młodzieży. Drama w nauczaniu, wychowaniu i biblioterapii
Maria Gudro-Homicka Wydawnictwo: Difin nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
235 str. 3 godz. 55 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Difin
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
235
Czas czytania
3 godz. 55 min.
Język:
polski
ISBN:
9788379305988
Tagi:
drama biblioterapia wychowanie
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
8,5 8,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
8,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1687
1667

Na półkach: ,

Myślę, że ta publikacja może być przydatna nie tylko dla początkujących nauczycieli.Zawiera wszakże informacje na temat całościowego, wielozmysłowego, kreatywnego uczenia się, opartego na doświadczaniu i zabawie. Autorka pokazuje rolę emocji i ruchu w uczeniu się. Dzięki tej lekturze można wzbogacić wiedzę nt. dramy, jej istoty, różnicy między dramą, psychodramą oraz teatrem. Dla nauczycieli, wychowawców, animatorów i studentów studiów pedagogicznych dodatkowym walorem tej publikacji jest propozycja konkretnych rozwiązań metodycznych (scenariusze zajęć).

Myślę, że ta publikacja może być przydatna nie tylko dla początkujących nauczycieli.Zawiera wszakże informacje na temat całościowego, wielozmysłowego, kreatywnego uczenia się, opartego na doświadczaniu i zabawie. Autorka pokazuje rolę emocji i ruchu w uczeniu się. Dzięki tej lekturze można wzbogacić wiedzę nt. dramy, jej istoty, różnicy między dramą, psychodramą oraz...

więcej Pokaż mimo to

avatar
11
9

Na półkach:

Książka idealnie wstrzeliła się jako inspiracja do przygotowania własnego scenariusza zajęć dla dzieci w przedszkolu z wykorzystaniem elementów dramy, które dzieciaki bardzo polubiły.

Książka idealnie wstrzeliła się jako inspiracja do przygotowania własnego scenariusza zajęć dla dzieci w przedszkolu z wykorzystaniem elementów dramy, które dzieciaki bardzo polubiły.

Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Reklama
zgłoś błąd