Diagnoza typów uczniów

Okładka książki Diagnoza typów uczniów Roswitha Riebisch
Okładka książki Diagnoza typów uczniów
Roswitha Riebisch Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP) nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
150 str. 2 godz. 30 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
Data wydania:
2014-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2014-01-01
Liczba stron:
150
Czas czytania
2 godz. 30 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374895514
Tłumacz:
Dorota Michalska-Niedenthal
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
417
247

Na półkach:

Jedna z lepszych pozycji dla przedmiotowców i wychowawców. W odróżnieniu od najnowszej mody kreowanej na indywidualni.pl stawia na nie na podział na lewo- i prawopółkulowców, ale za V. Birkenbihl i D. Noerem oraz R. i M. Tuschami. Zwraca uwagę nie tylko na rolę stylów uczenia się i nauczania, ale kieruje uwagę na znaczenie empatii, elastyczności i wzajemnego szacunku. Bazuje na 4 modelach strategii uczenia się, wskazując mocne i słabe strony każdego z typów uczniów oraz adekwatne do nich zachowania nauczycieli.Pokazuje przykładowe działania wspierające mocne strony i wyrównujące słabe strony. Pomaga określić swoją postawę nauczyciela na lekcji i ustalić jej oddziaływanie na określone typy uczniów. Polecam gorąco

Jedna z lepszych pozycji dla przedmiotowców i wychowawców. W odróżnieniu od najnowszej mody kreowanej na indywidualni.pl stawia na nie na podział na lewo- i prawopółkulowców, ale za V. Birkenbihl i D. Noerem oraz R. i M. Tuschami. Zwraca uwagę nie tylko na rolę stylów uczenia się i nauczania, ale kieruje uwagę na znaczenie empatii, elastyczności i wzajemnego szacunku....

więcej Pokaż mimo to

avatar
131
127

Na półkach: , ,

Szczerze mówiąc jestem zawiedziona. Autorzy idąc za myślą Davida M. Noera podzielili uczniów na typy: intelektualny, emocjonalny, działający i współpracujący. Dokładnie opisali każdy z nich, podali ich zalety oraz wady, na które uczniowie są narażeni oraz udzielili rad dla nauczycieli dot. metodyki pracy z poszczególnymi typami. Może wszystko by było w porządku, gdyby nie bardzo szczegółowe charakterystyki każdego z typów. Autorzy sami przyznali, że większość z nas posiada cechy co najmniej dwóch typów, a mimo to były one omawiane w izolacji. Przez nadmiar rad, jak zachowywać się przy poszczególnych uczniach, odniosłam wrażenie, jakby były one możliwe do zastosowania albo przy tylko jednym uczniu, albo przy klasie, która składa się z tylko jednego typu. Mnie jednak w ogóle nie podoba się taki podział, gdyż dotyczy zbyt szerokiego spectrum- zachowania, osobowości, cech charakteru, zainteresowań, metod pracy, motywowania itd. Dużo bardziej preferuję diagnozowanie uczniów w oparciu o dominacje półkulowe i profile inteligencji....

Szczerze mówiąc jestem zawiedziona. Autorzy idąc za myślą Davida M. Noera podzielili uczniów na typy: intelektualny, emocjonalny, działający i współpracujący. Dokładnie opisali każdy z nich, podali ich zalety oraz wady, na które uczniowie są narażeni oraz udzielili rad dla nauczycieli dot. metodyki pracy z poszczególnymi typami. Może wszystko by było w porządku, gdyby nie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    4
  • Przeczytane
    3
  • Wypożyczalnia
    1
  • Pedagogika i Psychologia
    1
  • Do pracy
    1
  • Fragmentarycznie
    1
  • Filologia polska
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Diagnoza typów uczniów


Podobne książki

Przeczytaj także