Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie
Wydawnictwo: Helion poradniki
184 str. 3 godz. 4 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- The Power of Infographics: Using Pictures to Communicate and Connect With Your Audiences
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-12-09
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-12-09
- Liczba stron:
- 184
- Czas czytania
- 3 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324680696
- Tłumacz:
- Maksymilian Gutowski
- Tagi:
- infografika biznes poradnik prezentacje przedstawienie informacji sprawna komunikacja graficzne informacje wizualizacja
Infografika jest dziś najlepszym sposobem na… wszystko! Dlaczego? Ponieważ infografiki:
- są wzrokowym środkiem przekazu,
- w mgnieniu oka ujawniają swoje znaczenie,
- są intuicyjne,
- są zabawne,
- są estetyczne,
- są uwielbiane przez wszystkich,
- są skuteczne!
Możesz wizualizować:
- rozbudowane koncepcje,
- dane liczbowe,
- procesy,
- sprawy osobiste.
Przy pomocy infografik można:
- zwiększyć sprzedaż,
- budować marki,
- obsługiwać klientów,
- organizować zespoły,
- mierzyć ROI (kierownictwo to lubi).
Naucz się tworzyć infografiki. To proste, zobaczysz!
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 22
- 10
- 3
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo dobrze spełnia swoją funkcję, czyli poradnika dla osób, których dany temat zainteresował i chcą go zgłębić. Autor jest zarówno praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu komunikacji internetowej, jak i odpowiednio przygotowanym teoretykiem podającym masę źródeł i w sposób uporządkowany przedstawiającym temat. Ciekawy jest pierwszy rozdział, a szczególnie kilka ciekawostek o ilości informacji, jaką przyjmujemy w obecnym cyfrowym świecie. Jest rozdział dla osób, które chciałyby same podjąć wyzwania stworzenia infografiki (z podanymi źródłami grafik oraz programami (bezpłatnymi i komercyjnymi)),ale są też osobne wskazówki dla osób, które wolałyby tę pracę zlecić komuś (podpowiedzi, na co zwracać uwagę itp.). Jednak przede wszystkim bogactwo przykładów infografik. Pełna wiedzy i natchnienia książeczka.
Bardzo dobrze spełnia swoją funkcję, czyli poradnika dla osób, których dany temat zainteresował i chcą go zgłębić. Autor jest zarówno praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu komunikacji internetowej, jak i odpowiednio przygotowanym teoretykiem podającym masę źródeł i w sposób uporządkowany przedstawiającym temat. Ciekawy jest pierwszy rozdział, a szczególnie...
więcej Pokaż mimo toTypowy zbiór natchnień, czyli wiele nazwisk ważnych dla designu, narzędzi do przetestowania i stron do sprawdzenia.
Zdecydowanie jednak wolę te ślady autora:
@Intersection1
socialmediaexplorer.com
intersectionconsulting.com/blog
Typowy zbiór natchnień, czyli wiele nazwisk ważnych dla designu, narzędzi do przetestowania i stron do sprawdzenia.
Pokaż mimo toZdecydowanie jednak wolę te ślady autora:
@Intersection1
socialmediaexplorer.com
intersectionconsulting.com/blog
Nic specjalnego.
Nic specjalnego.
Pokaż mimo to