17 szram
Książka utrzymana w konwencji popularnych zbiorów opowiadań: 11 cięć, 13 ran i 15 blizn.
Siedemnastu autorów polskich i zagranicznych, specjalizujących się w tworzeniu opowieści z dreszczykiem, po raz kolejny zaskoczy Was i przerazi. Będzie dziwnie i groteskowo. Mrocznie i klimatycznie. Sennie i chłodno. A przede wszystkim – strasznie.
Prezentujemy jedno z najstarszych opowiadań Grahama Mastertona, jeden z najdziwniejszych tekstów prekursora bizarro, Carltona Mellicka III, najpopularniejszą, sfilmowaną przez Tima Burtona nowelkę Washingtona Irvinga, najnowszy kawałek Roberta Cichowlasa i niesamowity tekst mistrza krótkiej formy, Morta Castle'a.
A to jeszcze nie wszystko, więc... czytajcie i bójcie się!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 291
- 192
- 83
- 10
- 7
- 4
- 3
- 3
- 3
- 3
Opinia
1. KOMPLEKS KASANDRY - 6/10
2. ROZPRUWACZ - 7/10
3. A CZERWIEC BYŁ PIĘKNY TEGO ROKU - 6/10
4. Z PERSPEKTYWY CZASU - 5/10 - niestety nie do końca zrozumiałem końcówkę.
5. KAROLINA - 5/10
6. SKORODOWANY - 4/10
7. CZERWONY ŚWIAT - 9/10 - kolejne przeczytane przeze mnie bizzaro Mellicka i kolejna petarda :)
8. BIEL ŁABĘDZIA, BIEL ŁABĘDZIA - 4/10
9. W OBRONIE ROGERA HERRINGSA - 3/10
10. EMPATRON - 8/10 - brutalny, ciekawy, wciąga.
11. CIAŁO/KREW - 7/10
12. PORADA - 6/10 - ducha moze zobaczyć tylko ten kto przyczynił się do śmierci dziecka. A psychologa odwiedza dużo duchów dzieci. Krótki, ale mocny.
13. 18+ - 8/10 - wciągnęło mocno. Dużo filmów porno, snuff i morderstw. Pokazane jak filmiki ryją banie.
14. PRZEJŚCIA - 6/10
15. SYRENI ŚPIEW - 7/10 - Nawiązanie do tekstu Lovecrafta. Czy fale rzeczywiście były prawdziwe czy on to wszystko zmyślił na podstawie książki? Dobrze się czytało, Lovecraft w każdej postaci jest dobry ;)
16. OUIJA - 5/10 - Proste jak budowa cepa. Nic nowego.
17. LEGENDA O SLEEPY HOLLOW - 8/10 - dobre, starsze opowiadanie, bez dialogów, mroczne.
Niestety strasznie nierówna kolejna część cyklu. Tylko 4 bardzo dobre opowiadania nie ratują zbioru. Mimo wszystko myślę, że warto, każdy znajdzie coś dla siebie.
1. KOMPLEKS KASANDRY - 6/10
więcej Pokaż mimo to2. ROZPRUWACZ - 7/10
3. A CZERWIEC BYŁ PIĘKNY TEGO ROKU - 6/10
4. Z PERSPEKTYWY CZASU - 5/10 - niestety nie do końca zrozumiałem końcówkę.
5. KAROLINA - 5/10
6. SKORODOWANY - 4/10
7. CZERWONY ŚWIAT - 9/10 - kolejne przeczytane przeze mnie bizzaro Mellicka i kolejna petarda :)
8. BIEL ŁABĘDZIA, BIEL ŁABĘDZIA - 4/10
9. W OBRONIE ROGERA...