forum Grupy użytkowników Świat książek
Książki, które czytamy z zapartym tchem.
odpowiedzi [499]
Dla mnie jedne z najlepszych
"Dziwne losy Jane Eyre"
"Tajemnica Abigel" książka która według mnie zasługuje na większy rozgłos bo mało kto ją zna
"Znaczy kapitan" K.O. Borhardta książka śmieszna, wzruszająca, piękna o polskiej żegludze wielkiej
"Ziele na kraterze" M.Wańkowicza
Pielgrzym
Wołanie kukułki
Szmaragdowa tablica w szcegolnosci polecam Pielgrzyma Jesli ktos moze mi polecic podobna ksiazke bede wdzieczna
Pielgrzym
Wołanie kukułki
Szmaragdowa tablica w szcegolnosci polecam Pielgrzyma Jesli ktos moze mi polecic podobna ksiazke bede wdzieczna
Anioł Stróż pierwsza książka Sparksa , pamiętam jak z zainteresowaniem śledziłam losy bohaterów
Kwiaty na poddaszu Zarwałam noc, aby skończyć, druga część sagi jest jeszcze bardziej wciągająca i mocniejsza, w kolejce czekają pozostałe tomy :D
Przerwane milczenie
Generalnie nie lubię fantastyki i nagle chyba ponad rok temu odkryłam taką niepozorną książkę, właściwie plik elektroniczny Kraina magii, a następnie cz.2 Szary Świat, autorstwa Vicca Redwitch. Czytałam przygody bohaterki-zwyczajnej szarej myszki, która odkrywa magiczne zdolności, podobnie jak jej córki i byłam, jestem oczarowana. Czekam na dalszy ciąg!!!!To była jedna z...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejPrzyznam, że nie mogłam oderwać się ostatnio od Dziwne losy Jane Eyre a wcześniej od Dziewczyny z Powstania , polecam!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post,, Pokolenia '' Katarzyna Droga, świetna saga, polecam
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postFikcje i Teatro Grottesco - obie pozycje absolutnie fenomenalne, jeżeli tylko czytelnik jest w stanie "udźwignąć" dość nietypowy styl.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Przeczytałam ostatnią całą sagę Ałbeny Grabowskiej "Stulecie Winnych" i jestem nią zachwycona. Chciałabym zapytać czy znacie jakieś książki, które również przedstawiają sagę rodzinną? Mam ochotę na kolejne tego typu książki, ale nie wiem po co sięgnąć :)
Stulecie Winnych. Ci, którzy przeżyli
Stulecie...
Jeśli nie czytałaś 3 tomowej sagi "Panny i wdowy" albo pod innym tytułem "wiek samotności" Nurowskiej to Polecam :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postRzeczywiście świetne książki. Kate Morton - świetny klimat książek:) Czasami też czytam dla oderwania od thrillerów sagi rodzinne. "Stulecia Winnych" nie czytałam, ale po guście czytelniczym Pinacolady widzę, że śmiało mogę po nie sięgnąć. Poleciłabym jeszcze sagę "Cukiernia pod Amorem" Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk oraz Jeffreya Archera kroniki Cliftonów zaczynającą się...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejMoniki Kowalskiej cykl:Dwa miasta1. Lwowska kołysanka, .Wrocławskie tęsknoty, .Pozdrowienia z Wrocławia, 4.Powrót do Lwowa oraz Sabiny Waszut cykl:Emigranci:1.Podróż za horyzont, 2.Listy z czarnych miast, 3.Pod stepowym niebem. Jest dużo książek, które podobałby się tobie. Przejrzyj cykle Edyty Świętek. Pozdrawiam.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMaria Paszyńska cykl Owoc granatu: 1.Dziewczęta wygnane, 2.Kraina snów, 3.Świat w płomieniach, 4.Powroty. Myślę, że ten cykl jest najbliższy Winnym. Pozdrawiam
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Jutro, kiedy zaczęła się wojna - cała seria
Złodziejka książek
Dziewczyny z Powstania
After. Płomień pod moją skórą
Opowiem ci o wolności
Jeśli spodobały Ci się "Dziewczyny z powstania" to polecam jeszcze "Dzieci Ireny Sendlerowej"!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDzieci Ireny Sendlerowej czytałam nie raz :) świetna książka
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post