forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Nowy rok, nowe książki i nowe „Czytamy w weekend”. Pierwszy post z cyklu otwierają panie z zespołu lubimyczytac.pl ze swoimi partnerami. A wśród nich Kurt Vonnegut, Yuval Noah Harari, Peter V. Brett i David Grann. Styczeń zaczynamy z przytupem, pełni werwy do spełniania noworocznych postanowień i chęci do podejmowania nowych wyzwań czytelniczych. A z jakim pisarzem Wy spędzicie pierwszy weekend roku?
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [252]
Moje wyzwanie na ten rok, to wypożyczać mniej z biblioteki, a więcej czytać swoich zdobyczy.
W ten weekend jeszcze pozbywam się stosika bibliotecznego i czytam:
Śmierć pięknych saren i Srda śpiewa o zmierzchu w Zielone Świątki.
Mam podobne postanowienie, czytać swoje papierowe,a nie ebooki i nie patrzeć do biblioteki oraz nie kupować nowego papieru. Już 5 nowych idzie pocztą....
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zaczęłam biografie Juliana Tuwima
Tuwim. Wylękniony bluźnierca
Zapowiada się świetnie
Czytałem i przyznaję, że jest to intrygująca lektura, szczególnie, jeśli ktoś (jak choćby ja) znał wcześniej tylko pobieżny życiorys artysty.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postOd dawna przymierzam się do jakiejś biografii M.Urbanka. Mam jeszcze Broniewskiego i Brzechwę, ale ich lekturę ciągle przekładam...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Kończę Zanim pozwolę ci wejść a kolejna w kolejce czeka powieść Pani Puzyńskiej Dom czwarty i Czarne narcyzy i mam nadzieję , że z chociaż tę serię w tym roku nadrobię.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ja dopiero zaczynam przygodę z Lipowem, ale bardzo mnie wciągnęło ;) "Motylek" póki co świetny!
Mam nadzieję, że im dalej tym jeszcze lepiej? Warto kontynuować tę serię? :)
Jeśli "Motylek" spodobał się to pozostałe tomy są moim zdaniem jeszcze lepsze.Jedynie "Za jedynym wyjątkiem" nieco mnie wynudziła ale z kolei "Utopce" czy "Łaskun" bardzo dobre, autorka trzyma poziom.Te książki czyta się przyjemnie i szybko, dla mnie odskocznia od psychologicznych thrillerów,które uwielbiam ale nie w nadmiarze.Miłej lektury...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejTeż lubię cykl o Lipowie. Ciężko przełykałam "Dom czwarty" ale ogólnie jest o.k.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postOgólnie warto, jak najbardziej, choć faktycznie nie każda z części jest równa. Osobiście lubię tą serię i nawet jak nie jestem w 100% usatysfakcjonowana, to najmniej w 90% i chcę jeszcze - dobrze, że premiera "Rodzanic" już niedługo :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postAkurat w ten weekend mam mało czasu na czytanie, więc pewnie tylko zacznę Najgorsze dopiero nadejdzie albo będę kontynuować Pułapkę.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Wichrowe Wzgórza
Wojaczek przeczytany Szkice i eseje o twórczości Rafała Wojaczka
Outsiderzy
W świetle i w mroku. Opowiadania inspirowane malarstwem Edwarda Hoppera
Rok zakończyłam w poznając historię Miasta cudów, którym okrzyknięto Barcelonę. Eduardo Mendoza tym razem w zupełnie innym stylu, niestety bez tej lekkości, dowcipu, który prezentował w przezabawnym cyklu o damskim fryzjerze - detektywie amatorze.
W nowym roku pozostałam w kręgu literatury hiszpańskiej i zamierzam poznawać...
Parę lat temu miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu z Eduardo Mendozą i pośród kilku poruszanych tematów, zwrócono uwagę na fakt, że w naszym kraju ten pisarz kojarzony jest przede wszystkim jako autor prozy lekkiej i dowcipnej. A tymczasem jego twórczość składa się też z dzieł, odbiegających od tego standardu. Co ciekawe sam Mendoza był świadom tego, że ta bardziej...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejSuper, że udało Ci się poznać Eudarda Mendozę. Nie zniechęciła mnie ta trudniejsza lektura, tylko musiałam się bardzo przestawić, bo jego książki kojarzyły mi się zupełnie inaczej. Zamierzam sięgnąć wkrótce po "Walkę kotów" albo "Prawdę o sprawie Savolty" - to też te bardziej poważne w jego dorobku :-)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMnie całkiem podobała się Niewinność zagubiona w deszczu . Króciutka, ale intrygująca.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNa początek Scenariusze końca. Zmierzch, kres, apokalipsa
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNowy Rok Czytelniczy zaczynam książką Dobry omen : ).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post