Opinie użytkownika
"spędzam dni wśród uczonych ksiąg - jasnych okien naszej ziemskiej egzystencji, w których płonie blask ludzkich dusz"
Pokaż mimo toJak na książkę z 1997 roku czyta się świetnie, akcja od samego początku trzyma w napięciu, sama fabula i niektóre elementy to trochę taki amerykański James Bond, no i bardzo jestem ciekaw co autor wymyśli w kolejnych dwudziestu kilku książkach z przygodami Jacka Reachera
Pokaż mimo toTo pierwsza książka z serii , i zarazem moje pierwsze spotkanie z Lipowem , co tu dużo mówić niby kolejny kryminał, niby kolejna Polska autorka ale moim zdaniem wypełniła pewną lukę , na pewno warto się zainteresować. W samej książce sporo obyczajówki ale surowej , wyrazistej i takiej prawdziwej która odzwierciedla realia małych Polskich miejscowości i problemów , sam...
więcej Pokaż mimo toW Tuluzie robi się ciekawie , ale przygode z Martinem Servaz polecam zacząć od pierwszego tomu . mocne 8/10
Pokaż mimo toTrzeci raz wpadam w ciag zdarzen z udzialem Komendanta Servaz, bez dwoch zdan bardzo dobra pozycja , sam Minier z ksiazki na ksiazke podnosi swoj poziom , temu kto nie mial do czynienia z tym Francuskim autorem polecam w 100% ps. motyw stalkingu w tej powiesci mrozi krew w zylach
Pokaż mimo toNie wiem czy dobrze zrobiłem, zaczynajac czytać cykl Mortką od tej części , ale oprócz tego , że nie wiadomo było do końca kto popełnił zbrodnie z pierwszego rozdziału to książka jest dosyc mierna może dlatego ze za dużo wątków z poprzednich części które nic nie wnoszą. Nie było w tej książce nic oryginalnego tylko moze to sen główny bohater nie był tym razem prokuratorem...
więcej Pokaż mimo toCiężko opisać wrażenia po tej książce słowami , po prostu trzeba ją przeczytać , mi osobiście trudno uwierzyć że powstała ponad 60 lat temu ponieważ czyta się ją znakomicie , autor dosłownie przenosi nas na miejsce , akcji , naprawdę czułem klimat Warszawy lat 50 , serdecznie polecam 9/10 !
Pokaż mimo toGniew kończy wspaniałą serie z Teodorem Szackim , problemy poruszane w tym tytule jak i napięcie budowane przez autora dają nam naprawdę ciekawa pozycje o której nie można przejść obojętnie , dla mnie to must read jeżeli chodzi o Polskie kryminały. 8/10 !
Pokaż mimo toSerie z Dr. Lecterem zacząłem trochę achronologicznie. Na pierwszy rzut poszło "Milczenie Owiec" który dla mnie okazał się majstersztykiem , po jego przeczytaniu zabrałem się za "Hannibala" będąc bardzo ciekaw rozwoju wydarzeń .Wiedziałem że z Hannibalem od początku jest coś nie tak. Autor książki świetnie przybliża nam zakamarki umysłu i osobowości psychopatycznego zabójcy...
więcej Pokaż mimo to
Ici Chacal.
Forsyth napisał Dzień Szakala w zaledwie 35 dni. Jest to wprost niewiarygodne jak szybko można stworzyć coś co równie szybko stało się klasykiem swojego gatunku. Jest to pierwsza książka tego autora którą przeczytałem i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony pomimo że autor zrezygnował z klasycznej koncepcji w której do końca nie wiemy jak fabuła się zakończy....
O C.J. Tudor będzie jeszcze głośno, a "Kredziarz" jest na to dowodem.
Jest to pierwszy debiut jaki przeczytałem ale śmiało mogę go postawić na równi z innymi pozycjami dużo bardziej doświadczonych autorów . W Kredziarzu akcja nabiera tempa i zaskakuję czytelnika ze strony na stronę bardzo ciekawie jest ze sobą połączona przeszłość i przyszłości oraz świetni bohaterowie...
Dla mnie jest to najlepsza książka jaką do tej pory przeczytałem. Fabuła , postacie , klimat , zakończenie , (niektóre wątki proszą się o swoje własne pozycje ) ale przede wszystkim Polska brudna rzeczywistość z wątkiem kryminalnym , która jest świetnie przedstawiona na przykładzie małego miasta które zżera się od środka. Te pozycje trzeba przeczytać.
Pokaż mimo toWspaniała podróż przez historie Armenii (Hajastanu) , zaczynając od zapomnianej przez większość ludzi rzezi Ormian a kończąc o przedstawieniu Erywania jak i całej Armenii jako krainy kontrastów , w kraju który jako pierwszy przyjął chrześcijaństwo i który ma swój własny odrębny alfabet a w którym mieszka zaledwie 3 mln osób ( 8 mln poza jego granicami ), kraj W którym...
więcej Pokaż mimo toKlasyka swojego gatunku jak i cała reszta serii. Do uzupełnienia wrażeń poleceń dwie adaptacje filmowe jak i serial ”Mindhunter” oraz „Hanibal”
Pokaż mimo toZa dużo wątków ktore maja nie wykorzystany potencjał a które wprowadzają czytelnika w zamęt. Ogółem książka 7-10
Pokaż mimo toBardzo interesująca i szczegółowo opisująca książka dotycząca tej jakże ciekawej jednostki specjalnej
Pokaż mimo to