Opinie użytkownika
Nie wiem, jak zacząć tę opinię, ponieważ nie chcę swoimi słowami obrazić autorki, jej ‘dzieła’ czy fanów tej powieści. Być może wystarczy, gdy napiszę, że książka ta zupełnie mi się nie podobała i czytanie jej sprawiło mi nie lada trudność (mimo, że powieść składa się z ledwo ponad dwustu stron!). Kristin Harmel dała mi się poznać jako autorka bardzo mierna, która wręcz...
więcej Pokaż mimo toDość unikatowa i ciekawa pozycja skierowana do dzieci/młodszej młodzieży. Zaczyna się naprawdę ładnie, autorka cudownie opisuje klimat powieści, aż przez kartki można wyczuć rosnącą, napiętą atmosferę, kurz i zgliszcza, jednakże „Sofia…” stała się dla mnie rozczarowującą pozycją. Od samego początku byłam zaintrygowana, ponieważ Kiran Millwood Hargrave ciekawie budowała cały...
więcej Pokaż mimo toOpisując swoje wrażenia po lekturze poprzedniej części Królewny nie sądziłam, że część druga będzie nudniejsza, niż jej poprzedniczka. Książka ta do niczego nie zmierza, nic się w niej nie działo (no poza jedną, dwiema istotnymi scenami). Naprawdę próbuję pojąć o co dokładnie chodzi w popularności tej serii. Dla mnie „książki” pani Marczak dostarczają niepohamowaną rozrywkę...
więcej Pokaż mimo toChyba jedna z lepszych części całej serii! Być może z uwagi na miejsce akcji, ponieważ od zawsze szpital kojarzy mi się z niepokojącą atmosferą i dość smutną historią, także umiejscowienie historii w tym miejscu uważam za niezwykle trafione. Odnoszę również wrażenie, że im dalej pogrążamy się w historię niefortunnych zdarzeń z życia rodzeństwa Baudelaire, tym mroczniejsza...
więcej Pokaż mimo toOd samego początku przedstawiona historia mi się nie podobała, nie mogłam się w nią wkręcić, jednak dawałam książce kilka szans, zważywszy na to, że zbiera ona dość niezłe oceny. Chciałam w końcu poczuć całą opowieść, ale przyznam szczerze, że nie odnalazłam się w niej i zwyczajnie mi się ona nie podobała. Losy bohaterów w pewnym momencie zaczęły mnie zupełnie nie obchodzić...
więcej Pokaż mimo toTerry Pratchett jest autorem bardzo specyficznym. Jego wyobraźnia nie zna granic i sprawia, że czytając napisane przez niego historie niejednokrotnie czytelnik łapie się za głowę, zachwycony często świetnymi pomysłami. Autor dał mi się poznać poprzez twórczość skierowaną do dzieci, gdy przeczytałam jego zbiory opowiadań, tj. „O jaskiniowcu, który podróżował w czasie” czy...
więcej Pokaż mimo toKolejna książka, co do której mam mieszane uczucia. Chciałam ją przeczytać już od dawna, ponieważ niezwykle interesuje mnie film stworzony na jej podstawie, jak również lubię twórczość Kinga. Autor niejednokrotnie zaskakuje mnie swoją wybujałą (i czasem wręcz absurdalną) wyobraźnią. Niestety, muszę szczerze przyznać, że „Misery” jest dla mnie rozczarowaniem. Niektórych...
więcej Pokaż mimo toKolejny tom, który cieszy z uwagi na to, że jest pełen akcji i walk. Tym razem od samego początku czytelnik może być wciągnięty w kolejny pojedynek i czekać na rozwinięcie technik walk różnych zawodników. Ponownie jest kilka śmiesznych scen, które zawsze mnie bawią, jak chociażby to, że bohaterowie rozmawiają ze sobą cały rozdział, czasem oddają między sobą ciosy, by pod...
więcej Pokaż mimo toW zbliżonym do siebie czasie przeczytałam dwie młodzieżówki niezwykle do siebie podobne pod względem fabuły i poruszanych problemów. Z tą jednak różnicą, że lektura „Practice girl” podobała mi się, podczas gdy „Perfect on paper” była jedną z najgorszych młodzieżówek, jaką miałam okazję przesłuchać (w papierze zapewne bym ją porzuciła lub była tego bardzo bliska). Z czego to...
więcej Pokaż mimo to
Zaskakujący dobry tomik, pełen akcji i ciekawych rozwiązań. W trakcie przeglądania nie ma nudy, ciągle się coś dzieje. Jest to kontynuacja turnieju rozpoczętego w tomie poprzednim. Malutki zbiór obfituje w kilka wydarzeń, przemyśleń i kultowych starć. Niektóre dość nudne, jednak w większości były to w miarę ciekawe pojedynki.
Najnudniejszą walką dnia z pewnością była ta...
Ta książka wzięła mnie z totalnego zaskoczenia. Już pomijając to, w jaki przedziwny sposób wpadła w moje ręce, z racji na to, że stronię od książek „około religijnych”. Wiedziałam, jaką personą był ks. Jan Kaczkowski, jednak mimo wszystko, nie sądziłam, że powieść ta wywoła we mnie tyle emocji na raz.
Mówiąc szczerze, wiele trudności sprawia mi napisanie ów opinii, ze...
W trakcie słuchania tej powieści byłam nią oczarowana. Gdy ją skończyłam, nadal zastanawiałam się nad kilkoma poruszanymi w niej wątkami. Teraz jednak, gdy emocje już opadły i od lektury trochę czasu minęło, muszę stwierdzić, że ta książka była dość średnia, wiele z niej zapomniałam i uleciała dość szybko z mojej pamięci, co nie jest dobrym znakiem. To moje pierwsze...
więcej Pokaż mimo toW końcu udało mi się zakończyć przygodę ze Slammed od Colleen Hoover. „This girl” czytałam po raz pierwszy, podczas gdy dwie poprzednie książki z tej serii poznawałam na nowo (po raz drugi). Niezmiernie cieszę się, że dotrwałam do końca tej lipnej i niezwykle słabej serii. Trzecia część Slammed nie powala, powiem więcej: nie widzę sensu w tym, że powstała, nie wnosi...
więcej Pokaż mimo toI kolejna książka (właściwie poradnik) autorstwa Reginy Brett, która zupełnie do mnie nie trafiła. Myślę, że z felietonami Brett trzeba trafić w idealnym momencie własnego życia, jak również należy mieć odpowiednie podejście i w pełni zgadzać się z poglądami autorki – inaczej czytelnik może mocno się przejechać. Jak było (ponownie) w moim przypadku. Kiedyś uwielbiałam...
więcej Pokaż mimo to🧵 „Pani Labiryntu” od Magdy Knedler to niezwykle nierówna książka, często jest chaotyczna i dezorientuje czytelnika. Czyta się ją niezwykle szybko, zwłaszcza, jeśli uwielbia się tematykę mitologiczną i liczne retellingi znanych (bądź mniej znanych) mitów. Praktycznie od samego początku udało mi się wejść w historię i nie mogłam doczekać się, aby ponownie po książkę sięgnąć...
więcej Pokaż mimo to
Przed sięgnięciem po daną pozycję nie czytam opisów, taki mam zwyczaj. Głównie przez to, że nie lubię wiedzieć, co dokładnie będzie się działo w książce, opisom zdarza się niezwykle spojlerować większość treści w niej zawartych. No i to był mój błąd.
Na „Jestem głód” skusiłam się poprzez hasło na okładce, niezwykle marketingowe, a tak zupełnie nie pasujące do treści tej...
Zadziwiające, że w tak krótkim tomiku autor zawarł niezwykle wiele ciekawej akcji, choć grubość zeszytu zupełnie się nie zwiększyła. W tym tomie mamy do czynienia z kilkoma wzniosłymi wydarzeniami: pokonaniem Szatana Piccolo, przygotowywaniem do turnieju, czy zobrazowanie już samego turnieju właśnie. Nie powiem, zaskoczyło mnie, że w tomiku czternastym tak wiele się...
więcej Pokaż mimo to
Jestem pełna podziwu dla czytelników, którzy bez ironii uwielbiają tę serię i bawią się na niej dobrze. Szanuje takie zdanie, choć co do książek pani Marczak mam zupełnie inne. Będzie to więc dosyć mocna krytyka, bo jak wspominałam już w trakcie opinii Skarba, dalsze części Monetów są gorsze niż część pierwsza (co zdaje się niemożliwe, ale jednak prawdziwe).
Moje uwagi...
Z początku nie wiedziałam, co mam sądzić o tej książce. Gdy tylko zaczęłam ją czytać zupełnie nie odczułam, że jest ona żywcem wzięta z Wattpada (choć o tym wiedziałam przed lekturą), jednak gdzieś w trakcie dało się wyczuć braki w niektórych aspektach powieści. Mimo wszystko, książkę czytało mi się niezwykle szybko, wciągnęła mnie do tego stopnia, że nie raz przerzucałam...
więcej Pokaż mimo toRegina Brett powróciła ze swoimi felietonami po dziesięciu latach od napisania poprzednich (o tym samym temacie). Mój powrót do jej pióra uważam jednak za niespecjalnie udany. I choć czyta/słucha się jej słów niezwykle dobrze i szybko, tak całościowo była to dla mnie bardzo nierówna i męcząca przeprawa. Niejednokrotnie musiałam pospieszać lektorkę i zwyczajnie przemęczyć...
więcej Pokaż mimo to