-
ArtykułyHobbit Bilbo, kot Garfield i inni leniwi bohaterowie – czyli czas na relaksMarcin Waincetel15
-
ArtykułyCzytasz książki? To na pewno…, czyli najgorsze stereotypy o czytelnikach i czytaniuEwa Cieślik253
-
ArtykułyPodróże, sekrety i refleksje – książki idealne na relaks, czyli majówka z literaturąMarcin Waincetel11
-
ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński42
Biblioteczka
2018-07
2018-04
To jedna z najnowszych książek na rynku dotycząca działania w mediach społecznościowych pod kątem biznesowych.
Wydana w tym roku, zawiera aktualne informacje dotyczące promocji i sprzedaży w social mediach, jak również wskazuje trendy i możliwości, jakie w najbliższym czasie mogą stać się dla przedsiębiorców trampoliną dla ich firm.
To już piąta książka Gary’ego Vaynerchuka, w której nie tylko zebrał wskazówki i strategie dotyczące działań biznesowych w mediach społecznościowych, ale też opisał konkretne przykłady firm i osób, które na przełomie ostatnich lat wdrożyły je w praktyce.
Zatem jeśli działasz w social mediach lub dopiero o tym myślisz i chcesz przyjrzeć się możliwościom, jakie daje nie tylko Facebook czy Instagram, ale też YouTube, Snapchat, Twitter, czy niekojarzące się biznesowo musical.ly, to w „Przebij się!” znajdziesz cały przegląd tych platform z praktycznymi wskazówkami, jak możesz tam działaś skutecznie. Bardzo ciekawe rozdziały dotyczą też wersji audio czyli tworzenia podcastów i używania interfejsów głosowych (jak Siri czy Alexa) do realizacji twoich celów biznesowych.
Jeśli więc chcesz być na bieżąco z tym, co na rynku social media się dzieje i w jakie aktywności warto się włączyć, warto byś sięgnął po tę książkę.
To jedna z najnowszych książek na rynku dotycząca działania w mediach społecznościowych pod kątem biznesowych.
Wydana w tym roku, zawiera aktualne informacje dotyczące promocji i sprzedaży w social mediach, jak również wskazuje trendy i możliwości, jakie w najbliższym czasie mogą stać się dla przedsiębiorców trampoliną dla ich firm.
To już piąta książka Gary’ego...
2015-04-26
Ta książka pokazała mi jak być kreatywnym kiedy ja chcę, a nie tylko wtedy kiedy przychodzi wena. Są też ciekawe wskazówki, jak zorganizować swoje otoczenie, zadania i pracę, aby sprzyjały byciu kreatywnym.
Ta książka pokazała mi jak być kreatywnym kiedy ja chcę, a nie tylko wtedy kiedy przychodzi wena. Są też ciekawe wskazówki, jak zorganizować swoje otoczenie, zadania i pracę, aby sprzyjały byciu kreatywnym.
Pokaż mimo to2014-08-31
Bardzo ciekawe ujęcie tematu śmierci. Książka ma formę bardziej powieści opartej na faktach, wk ó†rej zawarte są treści merytoryczne.
Bardzo ciekawe ujęcie tematu śmierci. Książka ma formę bardziej powieści opartej na faktach, wk ó†rej zawarte są treści merytoryczne.
Pokaż mimo to
Inspirujące historie, konkretne doświadczenia biznesowe i praktyczne lekcje - to esencja tej książki.
Zarówno dla aspirujących przedsiębiorców, jak i tych, którzy już prowadzą firmę i chcą skalować ją, wchodzić na rynki zagraniczne i pozyskiwać inwestorów.
Inspirujące historie, konkretne doświadczenia biznesowe i praktyczne lekcje - to esencja tej książki.
Pokaż mimo toZarówno dla aspirujących przedsiębiorców, jak i tych, którzy już prowadzą firmę i chcą skalować ją, wchodzić na rynki zagraniczne i pozyskiwać inwestorów.