rozwiń zwiń
kamilak

Profil użytkownika: kamilak

Nie podano miasta Nie podano
Status Czytelnik
Aktywność 3 lata temu
13
Przeczytanych
książek
15
Książek
w biblioteczce
4
Opinii
10
Polubień
opinii
Nie podano
miasta
Nie podano
Dodane| 2 książki
Ten użytkownik nie posiada opisu konta.

Opinie


Na półkach: ,

Inspirujące historie, konkretne doświadczenia biznesowe i praktyczne lekcje - to esencja tej książki.

Zarówno dla aspirujących przedsiębiorców, jak i tych, którzy już prowadzą firmę i chcą skalować ją, wchodzić na rynki zagraniczne i pozyskiwać inwestorów.

Inspirujące historie, konkretne doświadczenia biznesowe i praktyczne lekcje - to esencja tej książki.

Zarówno dla aspirujących przedsiębiorców, jak i tych, którzy już prowadzą firmę i chcą skalować ją, wchodzić na rynki zagraniczne i pozyskiwać inwestorów.

Pokaż mimo to


Na półkach:

To jedna z najnowszych książek na rynku dotycząca działania w mediach społecznościowych pod kątem biznesowych.
Wydana w tym roku, zawiera aktualne informacje dotyczące promocji i sprzedaży w social mediach, jak również wskazuje trendy i możliwości, jakie w najbliższym czasie mogą stać się dla przedsiębiorców trampoliną dla ich firm. 
To już piąta książka Gary’ego Vaynerchuka, w której nie tylko zebrał wskazówki i strategie dotyczące działań biznesowych w mediach społecznościowych, ale też opisał konkretne przykłady firm i osób, które na przełomie ostatnich lat wdrożyły je w praktyce. 
Zatem jeśli działasz w social mediach lub dopiero o tym myślisz i chcesz przyjrzeć się możliwościom, jakie daje nie tylko Facebook czy Instagram, ale też YouTube, Snapchat, Twitter, czy niekojarzące się biznesowo musical.ly, to w „Przebij się!” znajdziesz cały przegląd tych platform z praktycznymi wskazówkami, jak możesz tam działaś skutecznie. Bardzo ciekawe rozdziały dotyczą też wersji audio czyli tworzenia podcastów i używania interfejsów głosowych (jak Siri czy Alexa) do realizacji twoich celów biznesowych. 
Jeśli więc chcesz być na bieżąco z tym, co na rynku social media się dzieje i w jakie aktywności warto się włączyć, warto byś sięgnął po tę książkę.

To jedna z najnowszych książek na rynku dotycząca działania w mediach społecznościowych pod kątem biznesowych.
Wydana w tym roku, zawiera aktualne informacje dotyczące promocji i sprzedaży w social mediach, jak również wskazuje trendy i możliwości, jakie w najbliższym czasie mogą stać się dla przedsiębiorców trampoliną dla ich firm. 
To już piąta książka Gary’ego...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach: , ,

Ta książka pokazała mi jak być kreatywnym kiedy ja chcę, a nie tylko wtedy kiedy przychodzi wena. Są też ciekawe wskazówki, jak zorganizować swoje otoczenie, zadania i pracę, aby sprzyjały byciu kreatywnym.

Ta książka pokazała mi jak być kreatywnym kiedy ja chcę, a nie tylko wtedy kiedy przychodzi wena. Są też ciekawe wskazówki, jak zorganizować swoje otoczenie, zadania i pracę, aby sprzyjały byciu kreatywnym.

Pokaż mimo to

Więcej opinii

Aktywność użytkownika kamilak

z ostatnich 3 m-cy

Tu pojawią się powiadomienia związane z aktywnością użytkownika w serwisie


statystyki

W sumie
przeczytano
13
książek
Średnio w roku
przeczytane
1
książka
Opinie były
pomocne
10
razy
W sumie
wystawione
12
ocen ze średnią 9,3

Spędzone
na czytaniu
45
godzin
Dziennie poświęcane
na czytanie
1
minuta
W sumie
dodane
0
cytatów
W sumie
dodane
2
książek [+ Dodaj]