Opinie użytkownika
7/10
Kolejna książka autorki i kolejna moja "próba". Książka , po którą normalnie bym nie sięgnął wylądowała w moich rękach bym ją zrecenzował, za co oczywiście dziękuje.
Lubię czasem próbować robić coś czego zazwyczaj pewnie bym się nie podjął. Tak samo jest z książkami. Czasem warto sięgnąć po tytuł skrajnie inny od tych, które preferujemy, bo można się czasem naprawdę...
6,5/10
Zgłosiłem się do recenzji tej książki trochę dla próby. Postanowiłem zaryzykować i chwycić się gatunku i książki, której w księgarni pewnie bym w ogóle nie dotknął. Co z tego wyszło?
"Ciche cuda" na pewno daje nam bardzo pozytywne przesłanie i zaraża optymizmem. To wielki plus tej książki. Jest duchowa i pokazuje, że warto starać się być lepszym człowiekiem i...
Druga po "Szymku" książka autora , którą miałem przyjemność przeczytać. Pozycja podobna do wcześniej wymienionej, również mocna ,brutalna i zapadająca w pamięć ale mimo wszystko jeszcze mocniejsza w odbiorze. Książka była niesamowicie surowa i pokazywała brutalność świata w którym przystało nam żyć. Pewnie dlatego nie sposób przejść po lekturze tej książki tak szybko do...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Szymek to bardzo ciężka, ponura i smutna historia , która daje dużo do myślenia.
W książce spotykamy się z Szymkiem, nastolatkiem borykającym się z różnymi problemami lat młodzieńczych. Jednak nie każde problemy potrafią zmienić życie człowieka w piekło. Dotychczas tytułowy bohater radził sobie ze swoimi problemami lecz wszystko się zmienia kiedy na jednej z imprez...
Autorowi książki udało się stworzyć klimat adekwatny do swojego nazwiska - gorzki.
Ta opowieść to mrocznie,gorzki kryminał, który zaserwował mi kawał świetnej zabawy.
Mamy tu kilka wątków , które w miarę rozwoju wydarzeń zaczynają się splatać, mianowicie: -morderstwa nastolatek, których dokonuje seryjny morderca zwany przez policjantów Poltergeistem,
-bagno wewnątrz...
Moje pierwsze spotkanie z tymi autorami i po tej książce zdecydowanie chcę więcej!
"Siódmy koci żywot" to książka niebanalna , inna niż kryminały, które dotychczas czytałem, z dozą humoru i kocim bohaterem... który jest świadkiem zabójstwa swojego właściciela. Ten aspekt morderstwa z oczu zwierzęcia jest dla mnie czymś nowym i bardzo ciekawym.
Książkę czyta się lekko ,...
Książka kupiona ze stosiku książek przecenionych, chwycona w sumie przypadkowo, której opis przekonał mnie do zakupu, była pierwszym zetknięciem z duetem Preston&Child i dzięki niej wkroczyłem do wspaniale wykreowanego przez autorów świata, w którym główną role odgrywa niespotykanie oryginalny bohater - Aloysius Pendergast. Krąg ciemności, który czytałem w 2015 po raz...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Księga umarłych czyli zakończenie tzw. " Trylogii Diogenesa" to jednym słowem wybitna książka. To mrożący krew w żyłach, bardzo dynamiczny kryminał okraszony bardzo dobrze dobranymi elementami fantastyki naukowej i szczyptą horroru. Do takiej mieszanki przyzwyczaili nas w poprzednich częściach autorzy cyklu, a mi osobiście to jak najbardziej odpowiada.
W ostatniej części...
Przyszedł czas na epicki pojedynek dwóch braci. Geniusza śledczego i geniusza zbrodni. Książka zaserwuje nam wyśmienity pojedynek dwóch niezwykle inteligentnych i nienawidzących się osób, które swoją drogą są bardzo blisko spokrewnione. Z tej konfrontacji żywy może wyjść tylko jeden z nich.
Diogenes planuje wielką zemstę na swoim bracie i morduje jego najlepszych...
Kolejna już piąta część przygód agenta specjalnego Pendergasta, i kolejna bardzo ciekawa i mrożąca krew w żyłach historia.
Tym razem autorzy zabierają nas w podróż z piekła rodem i to dosłownie!
Zapach tytułowej Siarki aż czuć czytając tą książkę.
Wątek ciekawy, zabójstwa brutalne i ciężkie do wytłumaczenia dla normalnego śmiertelnika, czyli coś co już nie raz serwował nam...
Kolejna część przygód agenta Pendergasta i kolejna dawka świetnego czytania.
Tym razem autorzy przenoszą nas do małego klimatycznego miasteczka Medicine Creek, gdzie Pendergast postanawia spędzić swój zasłużony po wydarzeniach z poprzedniej książki urlop.
Jednak wypoczynek nie okaże się spokojny. Główny bohater znajdzie się w samym sercu krwawych wydarzeń w miasteczku i...
Trzecia część serii książek o agencie specjalnym FBI Pendergaście .Pozycja jeszcze ciekawsza od jej dwóch poprzedniczek. Ta książka to majstersztyk kryminału z domieszkami fantastyki naukowej i nutą grozy.
Mamy tutaj nową barwną postać - Norę Kelly, która tym razem pomaga Pendergastowi w rozwiązaniu ciekawej i niezwykle mrocznej tajemnicy.
Pojawia się też dobrze znany z...
Pierwsza część, rozpoczynająca niesamowity cykl przygód agenta specjalnego Pendergasta i jego przyjaciół. Cykl, który jest bardzo dobrze napisany i wciąga w swoją przygodę niesamowicie.
Książka od samego początku zaczyna się mocno , gdy czytamy o egzotycznej ekspedycji, której konsekwencje na dobre mają zmienić losy wiekszości bohaterów. To krótkie i barwne wprowadzenie...
Kolejna książka z serii Battlefront i kolejna dobra pozycja.
Tak jak poprzedniczka "Kompania Zmierzch", "Oddział Inferno" to książka ukazująca bardziej militarną stronę Uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Nie zaznamy w niej konfrontacji użytkowników mocy, mieczy świetlnych lecz blastery, wibroostrza, walkę partyzancką, taktykę, rozpracowywanie działania wroga no i dwa świetne...
Kolejna część Wiedźmina i kolejna świetna książka.
Bardzo fajnie wrócić po latach do Wiedźmina.
Zauważyłem, że z kolejnym podejściem wyniosłem z lektury jeszcze więcej, co mnie bardzo cieszy.
Kawał dobrej, wciągającej fantastyki.
Kolejna powieść z ręki R.A Salvatore o ciemnym elfie. Kolejny raz otrzymujemy mocną dawkę emocji, walki z potworami i innymi nieprzyjaciółmi. Tym razem otrzymujemy pościg za mordercą Artemisem Entrerim aż do egzotycznego Calimportu.
Część zdecydowanie mocno obfita w spektakularne pojedynki.
Kolejna pozycja Juliusza Verne'a, która czekała na swój czas. I tak o to mogę teraz napisać o niej kilka słów.
Książka wciągająca o ciekawym wątku fabularnym. Ciekawi bohaterowie oraz fabuła która prowadzi nas na otwarte morze i statki handlowe. Znajdziemy również intrygę kryminalną i śledztwo, nie takie proste jak może się na początku wydawać.
Ogólnie całkiem nieźle...
Kolejna , już V część przygód słynnego drowa Drizzt'a. Tym razem prowadzi nas do zapomnianych przez wszystkich, ciemnych i zakurzonych korytarzy Mithrillowej Hali. Jakie to niebezpieczeństwo czyha na mrocznego elfa i jego dzielnych przyjaciół? Pytanie też, kto podąża śladem drużyny poszukiwaczy przygód?
Książka jak zwykle na równym dobrym poziome. Klasyczna fantasy o...
Pozycja krótka to i ja postaram się zwięźle.
Książka, jak wskazuje tytuł ukazuje wydarzenia z filmu pt. "Przebudzenie mocy" oczyma Rey.
Tekst skromny i pomija dużo scen, zauważalne mocne przeskoki w czasie, napisana raczej dla młodszego odbiorcy.
Zawiera ilustracje z filmu, które delikatnie wzbogacają zawartość książki.
Pomimo tego, że czyta się ją szybko i lekko to...
Powrót do wiedźmina po 10 latach. Powrót zdecydowanie pozytywny.
Książka bardzo mi się podobała, dostrzegam jeszcze więcej pozytywnych wrażeń niż kiedyś, napisana bardzo ciekawym stylem, który ja bardzo lubię.
Premiera serialu natchnęła mnie do ponownej lektury serii a ponowny kontakt z książką pokazał mi, jak książka mocno góruję nad serialem.
Postać Geralta wykreowana...