-
ArtykułyPodróże, sekrety i refleksje – książki idealne na relaks, czyli majówka z literaturąMarcin Waincetel10
-
ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński40
-
ArtykułyOgromny dom pełen książek wystawiony na sprzedaż w Anglii. Trzeba za niego zapłacić fortunęAnna Sierant10
-
ArtykułyPaul Auster nie żyje. Pisarz miał 77 latAnna Sierant6
Biblioteczka
"Dziecko Elizjum" to drugi tom cyklu Aniołowie Elizjum autorstwa Olivii Wildenstein.
Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Papierówka.
📚 W tym tomie poznajemy historię Celeste i serafina Ashera. Dziewczyna po stracie przyjaciółki nie za bardzo chce wstąpić do Elizjum. Nie pragnie już uzbierać piór. Jej życie na ziemi jest bardzo barwne, nie przejmuje się piórami, które traci, aż do pewnego momentu. Jej życie znów wywraca się do góry nogami. Kolejna strata i pewna tajemnica sprawiają, że podejmuje wyzwanie skompletowania skrzydeł. Tylko czy uda jej się to w tak krótkim czasie?
Zacznę od tego, że troszkę naczekałam się na ten tom. Pierwszy był rewelacyjny i miał takie zakończenie, że ciężko było się po nim pozbierać. Czy tu było podobnie? 😉
Historia ta liczy sobie 580 stron. Na jej kartach odkryłam piękno prawdziwej przyjaźni, co znaczy być kochanym, ile jesteśmy w stanie poświęcić dla innych oraz że dobro zawsze powraca ze zdwojoną mocą.
Książkę czyta się błyskawicznie, napisana jest lekko, tak że płyniemy przez kolejne storny. Nie chciałam odkładać czytania, bo historia wciąga bardzo mocno, niestety sytuacje życiowe spowodowały, że czytałam ją troszkę dłużej niż zamierzałam.
Autorka pisze fantastycznie. Bardzo podoba mi się jej styl. Cudownie łączy światy - ludzi i aniołów. Świetnie ukazuje życie jednych i drugich bohaterów, przeplatając ich losy.
Celeste to taka bohaterka, która potrafi postawić na swoim, nie boi się konsekwencji. Walczy o swoje i swoich bliskich. Zaś Asher - z początku nie było sympatii, bo wydarzenia z pierwszego tomu spowodowały, że miał u mnie minusa 🤭 Ale jego czyny zmieniły moje zdanie o nim 😁
Ich duet był nieziemski. Cięty język Celeste potrafił wkurzyć serafina 😁😁😁
A ich dialogi były poprostu genialne i potrafiły wywołać nie raz salwę śmiechu.
Autorka porusza w tym tomie także kilka trudniejszych tematów takich jak - strata bliskich, uzależnienia, kradzieże czy też oszustwa z którymi musiała zmierzyć się właśnie Celeste. Nawracanie dusz i wskazywanie im właściwej ścieżki wymagało od niej dużego zaangażowania. Były momenty, w których zapominałam o oddychaniu, bo autorka tak mieszała w życiu Celeste, że bałam się przewracać kolejne strony.
Podsumowując, powieść napisana jest fantastycznie 🥰 W ogóle historie o aniołach są cudowne. A autorka robi to dobrze. Jestem bardzo ciekawa, kto będzie bohaterami trzeciego tomu, choć mam swoje typy to jeszcze chwila minie zanim się dowiem 😉
"Dziecko Elizjum" to drugi tom cyklu Aniołowie Elizjum autorstwa Olivii Wildenstein.
Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Papierówka.
📚 W tym tomie poznajemy historię Celeste i serafina Ashera. Dziewczyna po stracie przyjaciółki nie za bardzo chce wstąpić do Elizjum. Nie pragnie już uzbierać piór. Jej życie na ziemi jest bardzo barwne, nie przejmuje się piórami, które...
"Na przekór rozumowi" to drugi tom cyklu Kolory przyjaźni autorstwa Katarzyny Grabowskiej.
Wielu z Was boi się klątwy drugiego tomu, lecz tu nie ma czego się bać. Kasia tak poprowadziła historię, że nie sposób się od niej oderwać, a w dodatku tak namieszała w życiu bohaterów, że chce się czytać i czytać, by uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania 😁
Ja jestem oczarowana tym tomem.
Co tu się działo 😱
Historia Sabiny i jej przyjaciółki zaskakuje w wielu aspektach 😉
Dzieje się wiele dobrych rzeczy, ale są też momenty, gdzie łza w oku się zakręciła.
Wracamy do malowniczej Łodzi, bo Kasia opisuje ją fantastycznie. Aż chce się jechać i zobaczyć te wszystkie miejsca, które zostały opisane w powieści. Ale wracając do historii Sabina podejmuje najważniejszą decyzję w życiu. Kinga stara się zapomnieć o wydarzeniach jednej nocy. Adrian nie potrafi odnaleźć się w nowej sytuacji. Dawid zaś próbuje żyć i udawać, że wszystko jest dobrze. Czy wszystko ułoży się po ich myśli, czy los znów namiesza? 🤔
Ile tu było emocji, ile tu było zwrotów akcji. Kasia naszpikowała tę powieść takim ładunkiem emocjonalnym, że ciężko było mi się pozbierać po zakończeniu.
Kolejna powieść Kasi, która utwierdza mnie w przekonaniu, że Kasia jest pisarką bardzo wszechstronną. Potrafi pisać tak pięknie, z uczuciem, z emocjami, które wpływają na czytelnika. Potrafi budować takie napięcie, że z niecierpliwością wyczekuje się co będzie dalej.
Każdy z bohaterów musiał zmierzyć się z trudnościami dnia codziennego, ale także zrozumieć wiele aspektów i zrobić to, co sprawi, że poczują się nareszcie szczęśliwi. Ich ścieżki nie były łatwe. Kasia troszkę namieszała im w życiu, bo przecież nie może być zbyt prosto i pięknie 🙈
Ta historia czyta się sama. Kiedy otrzymałam plik do przeczytania, usiadłam i pochłonęłam ją na raz. Nie sposób było ją odłożyć. Kibicowałam Sabinie, Kindze, Dawidowi 😁 za Adrianem nadal zbytnio nie przepadam, choć zaskoczył mnie swoim zachowaniem w tym tomie, aż jestem ciekawa co Kasia jeszcze dla niego planuje 🤭
Mamy jeszcze Nikodema, który jak narazie jest dla mnie zagadką 🤔
Co do zakończenia 🙈
Kasia tak namieszała, że czytałam je 3 razy, bo nie chciałam uwierzyć, że tak kończy się tom drugi. Zbierałam szczękę z podłogi. Obstawiałam, że coś się wydarzy, ale takiego zakończenia nie brałam pod uwagę. Kasia potrafi nieźle zaskoczyć 😁
Czekam z niecierpliwością na zakończenie tego cyklu i wielki happy end 🥰🥰🥰
"Na przekór rozumowi" to drugi tom cyklu Kolory przyjaźni autorstwa Katarzyny Grabowskiej.
Wielu z Was boi się klątwy drugiego tomu, lecz tu nie ma czego się bać. Kasia tak poprowadziła historię, że nie sposób się od niej oderwać, a w dodatku tak namieszała w życiu bohaterów, że chce się czytać i czytać, by uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania 😁
Ja jestem oczarowana...
"Fallen Princess" to najnowsza powieść autorstwa Mony Kasten.
Ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar.
Jest to fantastyka młodzieżowa, w której znajdziecie:
⭐ Motyw akademii
⭐ Najróżniejsze moce
⭐ Intrygi
⭐ Śledztwo
⭐ Odkrywanie siebie
⭐ Delikatny wątek romantyczny
Jeśli lubicie takie połączenie to ta powieść powinna Wam się spodobać.
Poznajemy Zoey - uczennicę Akademii Everfall. Od zawsze przygotowywana na to, że odziedziczy dar po matce - dar uzdrawiania, lecz prawda okazuje się dla niej znacznie gorsza. Kiedy przewiduje śmierć kolegi, okazuje się, że jej dar to magia śmierci, a mianowicie - jest banshee. Jej cały świat wywraca się do góry nogami. Przyjaciele izolują się od niej, omijają ją, wręcz boją się jej. Całe to zdarzenie zmusza ją do zmiany wydziału, a co za tym idzie pokoju i domu. Aby się dostosować do nowego otoczenia pomaga jej Dylan - żniwiarz. Czy uda jej się przystosować do nowej sytuacji? Co odkryje szukając odpowiedzi na temat śmierci kolegi? Dokąd ją to zaprowadzi?
Bardzo lubię książki autorki. Spędzony z nimi czas zawsze jest przyjemny. Czytało mi się świetnie. Poprzednie książki autorki, które czytałam, były obyczajówkami, tu zaś mamy już magię i wątki pełne niebezpieczeństw, co bardzo mi się podobało. Autorka stworzyła ciekawą historię, która zabiera nas w mury akademii ukazując jej jasną, jak i ciemna stronę. Podobała mi się kreacja bohaterów, którzy byli nietuzinkowi. Każdy miał inną moc, inny dar, który sprawiał, że byli wyjątkowi.
Zoey z początku nie mogła sobie poradzić z tym co ją spotkało. Nie tak miało wyglądać jej życie. Z czasem zaczyna jednak rozumieć, że ten dar jest jednak przydatny, że jej moc jest potężna i ważna dla społeczeństwa. W dodatku cały czas próbuje rozwiązać zagadkę śmierci kolegi. Całe śledztwo sprawia, że wpada w małe tarapaty, ale razem z nowymi przyjaciółmi nie poddaje się. Widać jak zmienia się jej postawa od początku powieści. Jak zmienia się jej rozumowanie. I jest to na plus.
Dylan - uczeń, który jest mentorem Zoey jest tajemniczy, mało rozmowny, wszyscy go unikają, w końcu jest żniwiarzem - potrafi odbierać duszę. Jego relacja z Zoey z początku jest sztywna, ale im więcej przebywają razem, tym coś zaczyna się dziać. Zoey potrafi wypłynąć na Dylana, a on się przed nią otwiera. Ten mały wątek romantyczny był bardzo przyjemny i nie przytłoczyło głównego wątku historii.
Czekam na kolejne książki autorki 🥰
"Fallen Princess" to najnowsza powieść autorstwa Mony Kasten.
Ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar.
Jest to fantastyka młodzieżowa, w której znajdziecie:
⭐ Motyw akademii
⭐ Najróżniejsze moce
⭐ Intrygi
⭐ Śledztwo
⭐ Odkrywanie siebie
⭐ Delikatny wątek romantyczny
Jeśli lubicie takie połączenie to ta powieść powinna Wam się spodobać.
Poznajemy Zoey - uczennicę...
"Twoje serce będzie kiedyś czerwone" to najnowsza powieść autorstwa Magdaleny Pioruńskiej. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Znak @perseidy_seria
Tym razem poznajemy historię Agata Pieprza i Frei Dąbrowskiej.
W dzieciństwie byli nierozłączni, byli najlepszymi przyjaciołmi, niestety jedno wydarzenie sprawiło, że ich ścieżki się rozeszły. Teraz, kiedy sprawy życiowe się skomplikowały próbują zrozumieć, co tak naprawdę zaszło, co sprawiło, że są tacy jacy są. Czy uda im się naprawić to co zostało zniszczone?
Autorka wlała w tę powieść wiele emocji. Czytałam tę historię z zapartym tchem. To nie była cukierkowa opowieść. Po raz kolejny zostałam wciągnięta do świata młodych ludzi, dla których social media są ważnym czynnikiem życia, którzy borykają się z różnymi problemami i nie wiedzą do końca, jak mogą sobie z nimi poradzić. Presja ze strony rodziny, presja znajomych, presja bycia idealnym, najlepszym, to wszystko ich przytłoczyło. Zapędziło w róg i sprawiło, że nie wiedzieli, jak wyjść na prostą ścieżkę.
Autorka fantastycznie opisuje relacje międzyludzkie. Czytając miałam wrażenie, że siedzę koło bohaterów i wysłuchuję ich opowieści. Bohaterowie są prawdziwi, z wszystkimi swoimi wadami. Są zadziorni, bezpośredni. Dopiero czas i pewne wydarzenia uświadamiają, że nie tędy droga.
Zostałam zaskoczona przez autorkę. Nie spodziewałam się, że końcowe rozdziały tak mnie poruszą. Nie spodziewałam się, że w ogóle takie coś będzie miało miejsce. Emocje wzięły górę i książkę kończyłam ze łzami w oczach.
"Twoje serce będzie kiedyś czerwone" pokazuje, że świat nie jest tak piękny jak sobie go wyobrażamy. Czasami robimy coś tylko dlatego, żeby zaistnieć i nie zauważamy, że to jest złe.
Powieść ta uświadamia także, że rozmową można wiele zdziałać, wystarczy odważyć się i o nią poprosić.
Polecam sięgnąć po tę historię jak i "Miłość z tiktoka". Obie powieści poruszają trudne tematy, ale są jak kocyk, otulają i dają iskierkę nadziei.
"Twoje serce będzie kiedyś czerwone" to najnowsza powieść autorstwa Magdaleny Pioruńskiej. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Znak @perseidy_seria
Tym razem poznajemy historię Agata Pieprza i Frei Dąbrowskiej.
W dzieciństwie byli nierozłączni, byli najlepszymi przyjaciołmi, niestety jedno wydarzenie sprawiło, że ich ścieżki się rozeszły. Teraz, kiedy sprawy życiowe...
"Nightbane" to drugi tom cyklu Lightlark autorstwa Alex Aster. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar, a premierę miała 21.02.2024r
Klątwy zostały zdjęte.
Isla uratowała wszystkie sześć królestw i na domiar wszystkiego została władczynią dwóch, co nie wszystkim się podoba.
Do Lightlarku zbliża się niebezpieczeństwo, a widmo wojny przeraża Islę.
Z czym przyjdzie się jej zmierzyć? Czy da radę rządzić dwoma królestwami i przetrwać?
A co jeśli serce pragnie czegoś zupełnie innego niż rozum? Co wybierze?
Ale to było dobre 💙
Tyle czekałam na ten tom i za szybko się skończył 🙈 Po raz kolejny zostałam z zakończeniem, które mnie zszokowało 😱
Ile emocji mi towarzyszyło podczas czytania, śmiałam się, za chwilę miałam ochotę tam wejść i potrząsnąć Islą, płakałam, a na końcu miałam ochotę walić głową w ścianę i skakać 😁😁😁
I teraz znów czekać na kolejny tom 😱😱
Isla stanęła przed trudnym zadaniem. Jako władczyni dwóch królestw musiała zrozumieć czego im potrzeba po przełamaniu klątw. Lecz nie spodziewała się tego co tak naprawdę zastała. Starała się ze wszystkich sił pomóc jednym i drugim, lecz czasami w tym wszystkim zapominała o sobie. Wtedy Oro zawsze był przy niej.
Ten wątek miłosny troszkę mnie irytował, bo ja to jestem Team Grim 😁
Podobały mi się za to rozdziały z przeszłości, które ukazywały prawdę o życiu Isli, a co było bardzo istotne dla zakończenia 😉
Polubiłam przyjaciół Ora, każdy miał charakterek 😁
Jestem bardzo ciekawa jak zakończy się ta historia, więc z niecierpliwością wyczekuję trzeciego tomu. I liczę na jeszcze większe emocje 😁
"Nightbane" to drugi tom cyklu Lightlark autorstwa Alex Aster. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar, a premierę miała 21.02.2024r
Klątwy zostały zdjęte.
Isla uratowała wszystkie sześć królestw i na domiar wszystkiego została władczynią dwóch, co nie wszystkim się podoba.
Do Lightlarku zbliża się niebezpieczeństwo, a widmo wojny przeraża Islę.
Z czym przyjdzie...
"Tajne przez magiczne" to powieść autorstwa Katarzyny Wierzbickiej.
Premiera - 15.10.2021r
Wydawca - Spisek Pisarzy
Gatunek - fantasy
Cykl - Między światami
Za możliwość poznania Agaty i jej świata dziękuję serdecznie autorce @kasia_wierzbicka_autorka
[współpraca reklamowa]
Poznajemy Agatę - młodą kobietę, która po zakończeniu pracy w wydawnictwie zatrudniła się w przedszkolu jako woźna. Nie spodziewała się tego, co tam zastanie i czego doświadczy. Nie spodziewała się, że jej życie wywróci się do góry nogami. Czy praca w przedszkolu może wykończyć?
Ależ to była przygoda 😁
Nie spodziewałam się tego, co zrobi ze mną ta książka. Przeczytałam ją w dwa dni. Tak mnie życie Agaty zafascynowało.
Ale od początku 😁
Pech lubił trzymać się Agaty, a kobieta przyciągała dziwne sytuacje jak magnes 🤭 Jej praca w przedszkolu wymagała cierpliwości i trochę zaangażowania w życie grupy. A angażując się, nie wiedziała co ją czeka🙈
To w jaki sposób autorka połączyła motyw przedszkola, magii, wierzeń i legend to majstersztyk. Nie czytałam do tej pory takiej powieści. Od razu zaznaczę, że to powieść dla dorosłego czytelnika, ponieważ nie jest to kolorowa historia, są momenty mroczniejsze, ciut krwawsze, przerażające. Wszystko tak ze sobą współgrające, że nie mogłam się oderwać.
Postać Agaty była zabawna, najpierw robiła/mówiła potem dopiero zastanawiała się na konsekwencjami 🤭 Próbowała odnaleźć się w tym szaleństwie, a tajemnice, które odkrywała po drodze potrafiły zwalić z nóg. Ale kobieta się nie poddawała, próbowała wszystko ogarnąć, na swój sposób zrozumieć i przeżyć 😁
Powieść napisana jest lekko, z humorem. Jest wiele zabawnych sytuacji, które powodowały niekontrolowane wybuchy śmiechu. A zakończenie sprawiło tylko, że z wielką chęcią i ciekawością sięgnę po tom drugi 😉
"Tajne przez magiczne" to powieść autorstwa Katarzyny Wierzbickiej.
Premiera - 15.10.2021r
Wydawca - Spisek Pisarzy
Gatunek - fantasy
Cykl - Między światami
Za możliwość poznania Agaty i jej świata dziękuję serdecznie autorce @kasia_wierzbicka_autorka
[współpraca reklamowa]
Poznajemy Agatę - młodą kobietę, która po zakończeniu pracy w wydawnictwie zatrudniła się w...
"Księżycowe miasto. Dom ziemi i krwi. Część 1" to powieść autorstwa Sarah J Maas.
Premiera - 06.04.2022r
Wydawca - Wydawnictwo Uroboros
Gatunek - fantasy
Znacie twórczość Sarah J Maas?
Lubicie jej książki? 😉
Ja jestem w nich zakochana. Pierwszą serią, którą przeczytałam był Szklany tron i już wtedy wiedziałam, że to jest autorka, której książki będą mnie pochłaniać. Identycznie było z Dworami. Tę serię to w ogóle uwielbiam 💜 I przyszedł czas Ksiezycowego miasta. Tutaj akurat troszkę się bałam, bo naczytałam się najróżniejszych opinii 🙈 Przez to odkładałam czytanie jak długo się dało. Teraz zmotywował mnie maraton organizowany przez wspaniale dziewczyny - @camilia_reads @bookly_cat @czytaania aby zmierzyć się z tą serią 😁
I wiecie co? Żałuję, że tak późno się zabrałam za czytanie 🙈
Poznajemy Bryce - można rzecz dziewczyna wulkan. Piękna, inteligentna, zabawna, z poczuciem humoru. W dzień pracuje w galerii z antykami, zaś w nocy bawi się z przyjaciółmi, aż do czasu..
Pewnej nocy dochodzi do m0rderstwa, a cały jej świat się rozpada.
Ta książka była inna od tych, które czytałam dotychczas, głównie dlatego, że osadzona jest w realiach współczesnych, gdzie magia i technologia żyją obok siebie. Ale to nie znaczy, że była gorsza. Absolutnie 😁
Osadzenie fabuły w takim czasie świetnie oddaje charakter bohaterów, którzy nie są święci i mają wiele za uszami 🤭🤭
A dialogi to perełki 😁 Ile ja się naśmiałam czytając ten tom.
Akcja rozwijała się swoim tempem. Nie pędzi, wszystko jest wyważone. Podobało mi się to napięcie, oczekiwanie co wydarzy się dalej. Czego dowie się Bryce, co odkryje. Ta nutka niepewności. Momentami miałam ciarki na plecach.
Z Bryce polubiłam się od samego początku. Dogadałybyśmy się 😉 Ruhna z początku ciężko było mi go rozgryźć 🤭 Hunt tu jest wielką miłością 🙈
Nie mogę zapomnieć o Syrinxie 😁 Ta chimera była taka urocza 😁
Spodobał mi się ten świat, więc czekam na marzec i razem z dziewczynami czytamy część drugą 😍😍
"Księżycowe miasto. Dom ziemi i krwi. Część 1" to powieść autorstwa Sarah J Maas.
Premiera - 06.04.2022r
Wydawca - Wydawnictwo Uroboros
Gatunek - fantasy
Znacie twórczość Sarah J Maas?
Lubicie jej książki? 😉
Ja jestem w nich zakochana. Pierwszą serią, którą przeczytałam był Szklany tron i już wtedy wiedziałam, że to jest autorka, której książki będą mnie pochłaniać....
"Znak i omen. Wiccańskie Kredo" to pierwszy tom nowego cyklu autorstwa Marah Woolf. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar. Swoją premierę miała 07.02.2024r.
Jakie postacie lubicie w fantastyce?
Ja osobiście bardzo lubię powieści w których występują wampiry, elfy czy czarownice 😉, więc kiedy zobaczyłam zapowiedź najnowszej powieści Marah Woolf nie mogłam się jej oprzeć.
W powieści znajdziecie:
-czarownice
-wiccan
-strzygi
-tajemnice 🤫
-intrygi 😎
-wątek miłosny 🩷
-zwroty akcji 🔄
-zaskakujące zakończenie 😱
Poznajemy młodą wiccankę - Valeę.
Po utracie rodziców, dziadek wysłał ją za mur, by ją chronić. Dziewczyna żyje spokojnie, aż do jednego wieczora. Pewna sytuacja wymyka się spod kontroli i w obronie dziewczyny staje tajemniczy mężczyzna. Ich spotkanie jest niezapomniane.
Kiedy nieoczekiwanie musi wracać w rodzinne strony nie spodziewa się tego, ile rzeczy ją ominęło, ile musi nadrobić i jak wiele musi zrozumieć, a pokój który trwa nie jest już taki stabilny.
Lubię pióro autorki. Czytałam jej poprzednie serie i są to moje klimaty 😊 Dlatego lektura tej powieści sprawiła mi wiele przyjemności. Znalazłam w niej wszystko co lubię w fantastyce:
- ciekawych bohaterów, niektórzy byli bardzo intrygujacy, a nawet zadziorni;
- zabawne dialogi;
- świetną fabułę, która zabrała mnie w interesujące miejsce;
- zwroty akcji;
- tajemnice i intrygi, które sprawiały, że chciałam szybko poznać ciąg dalszy.
Valea choć nie o wszystkim wiedziała, starała się odnaleźć w sytuacji, w którą została wplątana i dużo rzeczy brała na logikę, przez co wychodziła z danych sytuacji dość obronną ręką 😁 Choć zdarzały jej się momenty, gdzie bywała trochę naiwna. Polubiłam też Kirylla, Celię, Kaylie. Każdy z tych bohaterów wywoływał przeróżne emocje swoim zachowaniem i dialogami 😊
Wątek miłosny pojawia się dość szybko, ale nie jest on najważniejszy w całej fabule.
Dałam się porwać tej historii, choć w pewnym momencie akcja troszkę zwolniła to zakończenie mnie rozwaliło. Domyśliłam się jednej rzeczy o Valei, ale reszta była totalnym zaskoczeniem😱
Teraz pozostaje mi czekać na kontynuację 😉
"Znak i omen. Wiccańskie Kredo" to pierwszy tom nowego cyklu autorstwa Marah Woolf. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar. Swoją premierę miała 07.02.2024r.
Jakie postacie lubicie w fantastyce?
Ja osobiście bardzo lubię powieści w których występują wampiry, elfy czy czarownice 😉, więc kiedy zobaczyłam zapowiedź najnowszej powieści Marah Woolf nie mogłam się jej...
"Let Me Love You " to drugi tom cyklu Let Me Know Zuzanny Wólczyńskiej. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar. Premiera książki miała miejsce 31.01.2024r
W tym tomie autorka zaserwowała nam niezły rollercoaster emocji 😱 Po zakończeniu pierwszego tomu, byłam ciekawa jak potoczą się losy Bee i Noah.
Dwa lata - można powiedzieć, że zleci, ale to szmat czasu do namysłu. W takim czasie mogą zajść pewne zmiany - na lepsze lub na gorsze.
Kiedy zaczynamy poznawać historię nasi bohaterowie są już na studiach.
Ona w Nowym Jorku, on zaś w Chicago. Dorośli, zmienili się nie tylko fizycznie, ale i emocjonalnie. Zauważają to, co kiedyś mogło nie być istotne.
Historia nie jest cukierkowa. Noah zmaga się z demonami przeszłości. Wie, że nawalił, że to co robił kosztowało go wiele. Ale teraz chce wszystko naprawić, stara się jak może, choć przeszłość lubi o sobie przypominać. Bee zawalczyła o siebie, zrozumiała parę spraw, chce spełniać marzenia, choć do szczęścia brakuje jej najlepszego przyjaciela.
Ale czy po dwóch latach można tak normalnie zacząć od nowa? 🧡
Obydwoje byli strasznie zagubieni, zranieni. Bee starała się zrozumieć Noah, pomóc mu, choć nie zawsze wyglądało to tak jak powinno. Pod presją nic nie wychodzi tak jak byśmy chcieli. Noah starał się ze wszystkich sił. Ale przepracowanie pewnych kwestii wymaga czasu, to nie dzieje się od tak. Dodatkowo problemy z zaufaniem potęgowały problemy między nimi. Kiedy myślałam, że wszystko zaczyna się układać ta bańka pękała. Moje serce nie nadążało za tą relacją. Było tak wiele wzlotow i tak wiele upadków. Momentami miałam dość Bee i jej zachowania. Nie do końca rozumiałam jej poczynania, nie potrafiła zapomnieć. Choć Noah nie był święty, to mam wrażenie, że starał się bardziej.
"Let Me Love You" to powieść o przyjaźni, miłości, zaufaniu i walce z przeszłością. Jest pełna najróżniejszych emocji.
Czytało mi się fantastycznie. Strony same uciekły. Chciałam jak najszybciej dowiedzieć się jakie będzie zakończenie. To napięcie towarzyszące każdej przełożonej kartce...
I tego się nie spodziewałam 🥹
Ostatnie rozdziały sprawiły, że łzy mnie pokonały i nie mogłam czytać. Autorka zaskoczyła mnie totalnie tym zakończeniem.
Czy można prosić o zakończenie numer dwa? 🙈
Czytajcie tę historię, choć może serduszko Was zaboli - ja ją polecam 😉
"Let Me Love You " to drugi tom cyklu Let Me Know Zuzanny Wólczyńskiej. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar. Premiera książki miała miejsce 31.01.2024r
W tym tomie autorka zaserwowała nam niezły rollercoaster emocji 😱 Po zakończeniu pierwszego tomu, byłam ciekawa jak potoczą się losy Bee i Noah.
Dwa lata - można powiedzieć, że zleci, ale to szmat czasu do...
"Bogobójczyni" to powieść autorstwa Hannah Kaner. Ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar.
Dziś zacznę nietypowo, bo od pytania 😁
Czy wątek romantyczny musi pojawiać się w każdej książce fantasy? 🤔
Moim zdaniem nie, bo kiedy świat jest rozbudowany, ma ciekawie wykreowanych bohaterów, swój system magii, religii i bogów to w zupełności nadaje powieści intrygującego wydźwięku.
W tej powieści pojawia się delikatny wątek romantyczny, jest on naprawdę minimalny i jak dla mnie w sumie nie potrzebny, bo historia sama w sobie jest bardzo interesująca 😉
Co do bohaterów poznajemy:
- Kissen - Bogob0jczynię, której życie nie oszczędzało.
- Inare - dziedziczkę jednego z rodów, która skrywa pewną tajemnicę.
- Skediego - bożka niewinnych kłamstewek.
- Elogasta - mężczyznę, który kiedyś był rycerzem,a teraz jest piekarzem.
Historię poznajemy z czterech perspektyw, co jak dla mnie duży plus. Bo dowiadujemy się wszystkiego w odpowiednim czasie.
Od samego początku zostałam wciągnięta w wir wydarzeń. Działo się bardzo dużo. Akcja rozwijała się w idealnym tempie, choć jakoś w połowie troszkę zwolniła. Mamy tu motyw drogi. Razem z bohaterami wędrujemy do Blenradenu. Każdy z nich ma swój cel, który (mają nadzieję) zostanie tam osiągnięty. A droga ta nie jest łatwa. Napotykają oni wiele przeszkód, które mogą odebrać im nawet życie.
Autorka stworzyła fantastyczny świat, w którym ludzie byli zależni od bóstw, a bóstwa od ich wiary. Wszystko zostało dopracowane. Opisy miejsc, postaci, walk - były fascynujące.
Polubiłam całą czwórkę bohaterów. Choć różnili się wszystkim znaleźli oni wspólny język. Ich droga nie była łatwa. Mimo wszystko stawali w swojej obronie.
A zakończenie 😱
Takiego obrotu spraw kompletnie się nie spodziewałam. Autorka zaserwowała taki plot twist, że zbierałam szczękę z podłogi.
Z niecierpliwością wyczekuję drugiego tomu😊
Muszę jeszcze wspomnieć, że ta powieść to debiut i to bardzo dobry 🥰
"Bogobójczyni" to powieść autorstwa Hannah Kaner. Ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar.
Dziś zacznę nietypowo, bo od pytania 😁
Czy wątek romantyczny musi pojawiać się w każdej książce fantasy? 🤔
Moim zdaniem nie, bo kiedy świat jest rozbudowany, ma ciekawie wykreowanych bohaterów, swój system magii, religii i bogów to w zupełności nadaje powieści intrygującego...
"Davenportowie" to powieść autorstwa Krystal Marquis. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar, a premierę miała 10.01.2024r.
💛 Chicago 1910r.
💛 Cztery kobiety
💛 Cztery historie
💛 Tajemnice
💛 Miłosne zawirowania
💛 Walka o marzenia
💛 Odkrywanie siebie i swoich pragnień
💛 Silne kobiece bohaterki
Ależ to była cudowna powieść. Czytało mi się bardzo dobrze, z przyjemnością poznawałam losy bohaterek, śledziłam ich plany, drogę ku spełnieniu marzeń. Zatopiłam się w klimacie powieści. Autorka wszystko dopracowała, każdy szczegół się liczył, a do tego zrobiła świetny research.
Rok 1910 - Chicago - wiele osób wybierało to miasto, ze względu na bezpieczeństwo, obietnicę nowego startu, znalezienia nie tylko miłości ale przede wszystkim poznania i zrozumienia siebie.
Autorka w tej powieści w fantastyczny sposób przedstawia sytuację osób ciemnoskórych, które zamieszkiwały tamte rejony. Porusza tematy tolerancji i jej braku, integracji, empatii czy zrozumienia. Dla kobiet to nie były łatwe czasy. Wszystko w dużej mierze zależało od sytuacji majątkowej.
Poznajemy cztery historie - cztery bohaterki, których losy w pewien sposób się ze sobą łączą.
Autorka stworzyła bohaterki, które nie boją się sięgnąć po swoje marzenia, nie boją się przeciwstawić losowi i wybrać to, co uważają za słuszne.
Poznajemy Olivię, Helen, Amy-Rose oraz Ruby. Bardzo je polubiłam, wnet mogę napisać, że zżyłam się z nimi. Ich historie pochłonęły mnie i kibicowałam im do samego końca. Tak dobrze czytało mi się tę historię, że nie zauważyłam, a miałam już koniec. Na szczęście drugi tom już w przygotowaniu i mam nadzieję, że długo nie będę musiała czekać 🥰
Ta powieść pokazuje, że nie można tracić nadziei, że lepsze jutro nadejdzie w odpowiednim momencie i sprawi, że życie będzie o wiele lepsze i ciekawsze.
I nie mogę zapomnieć o pięknych opisach, bajecznych strojach, wnętrzach czy balach. Jeśli lubicie romanse historyczne to ta powieść na pewno Wam się spodoba 😍
"Davenportowie" to powieść autorstwa Krystal Marquis. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar, a premierę miała 10.01.2024r.
💛 Chicago 1910r.
💛 Cztery kobiety
💛 Cztery historie
💛 Tajemnice
💛 Miłosne zawirowania
💛 Walka o marzenia
💛 Odkrywanie siebie i swoich pragnień
💛 Silne kobiece bohaterki
Ależ to była cudowna powieść. Czytało mi się bardzo dobrze, z...
2023-12-15
2024-01-17
2024-01-08
"Władca dusz" to trzeci tom trylogii Królestwo dusz autorstwa Reny Barron.
Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar.
Troszkę trzeba było poczekać na ten tom 🙈 Bo ponad 2 lata, ale cieszę się, że jestem już po lekturze, która mi się bardzo podobała. Spędziłam z tą powieścią kilka przyjemnych wieczorów.
Kiedy zaczęłam czytać ten tom z początku musiałam sobie delikatnie przypomnieć zakończenie poprzedniego. Ale ta historia od razu pochłonęła mnie całą 😱
Dzieje się tu naprawdę wiele. Nie wiadomo już komu można ufać, a komu nie. Jest wiele zwrotów akcji, które trzymają w napięciu. Wiele zwrotów, które mogą zaskoczyć 😊
Tym razem mamy ukazane perspektywy głównie Daho, Arrah, Efiyi, a pod koniec także Heki i Rudjeka.
Autorka porwała mnie po raz trzeci. Oczarowała kulturą, wierzeniami i magią, które czuć czytając te powieść. Bohaterowie musieli zmierzyć się nie tylko z armią demonów czy bogów, ale też z własnym "ja". Odnaleźć to co najważniejsze, zrozumieć siebie - choć może być to bolesne i prowadzić do wielu poświęceń.
Bohaterowie w tym tomie są dojrzali, podejmują wiele ryzykownych decyzji, ale widzą też swoje błędy i dążą do ich naprawy. Autorka wykreowala ich fantastycznie, dodatkowo ukazując ich różne oblicza. Nie zawsze to co nam wydaje się właściwe, w rzeczywistości też takie jest.
Mamy wątek miłosny, ale nie odgrywa on tutaj kluczowej roli. Były momenty kiedy moje serce przyspieszało, ale rozumiałam co kieruję główną bohaterką i dlaczego musi być tak, a nie inaczej.
Autorka stworzyła intrygującą i wciągającą historię. Niesamowite było odkrywanie jej, śledzenie losów bohaterów i ich wyborów. Zaś zakończenie jest bardzo satysfakcjonujące. Odkrywa przed nami wszystkie karty i świetnie wszystko podsumowuje.
Polecam sięgnąć po tę trylogię jeśli lubicie mitologię afrykańską, magię czy bohaterów, którzy nie są przewidywalni, a stworzony świat tak oczywisty 😉
"Władca dusz" to trzeci tom trylogii Królestwo dusz autorstwa Reny Barron.
Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar.
Troszkę trzeba było poczekać na ten tom 🙈 Bo ponad 2 lata, ale cieszę się, że jestem już po lekturze, która mi się bardzo podobała. Spędziłam z tą powieścią kilka przyjemnych wieczorów.
Kiedy zaczęłam czytać ten tom z początku musiałam sobie...
"Swallow. Nadzieja umiera ostatnia" to powieść autorstwa Aleksandry Muraszki.
Ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar. Premiera - 22.11.2023r
Jest to moje pierwsze spotkanie z piórem autorki i zaliczam je do udanego 🥰 Powieść napisana jest lekko, czyta się szybko mimo tematyki jaką porusza.
Emocje trzymają mnie do tej pory. Nie spodziewałam się, że tak mnie ta powieść pochłonie. Nie spodziewałam się, że wywoła we mnie tyle emocji. Z przyjemnością śledziłam losy Haelyn i Riona, choć historia nie jest usłana różami to czytało mi się bardzo dobrze. Strony same uciekały, a jest to niezły grubasek - przeszło 600 stron.
Historia napisana jest z perspektywy Haelyn oraz Riona. Uwielbiam tę perspektywę, bo zawsze mogę lepiej poznać myśli bohaterów, zagłębić się w ich uczucia i zrozumieć ich działania.
Autorka w tej powieści porusza wiele trudnych tematów między innymi - temat śmierci, traumy z dzieciństwa, stanów lękowych czy ataków paniki. Nie są to łatwe tematy, więc rozumiem, że nie każdemu może to przypaść do gustu.
Książka naszpikowana jest emocjami, które wylewają się z każdej strony, które bombardują czytelnika, ale nie przytłaczają, sprawiają, że nie można oderwać się od lektury. Chce się czytać, czytać i odkrywać tajemnice bohaterów, które momentami mogą zaskoczyć.
Bohaterowie są swoimi przeciwieństwami. Ona boi się śmierci, on nie boi się niczego.
Ona stara się dalej żyć, on ma już dość. Choć tak różni - coś przyciąga ich do siebie jak magnez. Jedno wydarzenie i jedno zdanie zapoczątkowało ich historię.
Historię, która może wstrząsnąć. Autorka stworzyła ciekawych bohaterów, życie nie było dla nich łaskawe. Polubiłam ich. Czytając poszczególne rozdziały coraz bardziej wsiąkałam w ich historię, kibicowałam im, wierzyłam w nich, bo przecież "nadzieję umiera ostatnia".
W powieści pojawia się również scena zbliżenia. Została napisana jak dla mnie w sam raz i czytało mi się to dobrze.
Ale to co wydarzyło się na zakończenie. Szok. Nie byłam na to przygotowana. Obstawiałam kilka wersji wydarzeń, tworzyłam w głowie różne scenariusze, ale na ten nie byłam gotowa. Autorka zaskoczyła mnie, ale dzięki takiej końcówce z niecierpliwością czekam na kontynuację. Wierzę, że kolejny tom sprawi, że moje serce po raz kolejny zabije w szybszym tempie.
Powieść skierowana jest do czytelników 16+, choć ja sama poleciłabym ją dopiero czytelników pełnoletnim ze względu na tematykę.
"Swallow. Nadzieja umiera ostatnia" to powieść autorstwa Aleksandry Muraszki.
Ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar. Premiera - 22.11.2023r
Jest to moje pierwsze spotkanie z piórem autorki i zaliczam je do udanego 🥰 Powieść napisana jest lekko, czyta się szybko mimo tematyki jaką porusza.
Emocje trzymają mnie do tej pory. Nie spodziewałam się, że tak mnie ta powieść...
"Dziedzictwo Pandory" to debiutancka powieść autorstwa Ilony Turczyn i jest to pierwszy tom trylogii. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa @yasne_books. Premiera - 30.11.2023r.
Autorka zaprasza nas do świata Irin, która jest Dziedziczką Pandory i włada mocami żywiołów. Kiedy podczas jednej z bitew traci kontrolę dochodzi do wielu zniszczeń. Zostaje ona zabrana do Noxis. Targają nią wyrzuty sumienia, lecz teraz musi stawić czoła przeznaczeniu. Czy odnajdzie do niego drogę?
Zacznę od tego, że jest to naprawdę świetny debiut 😊 Autorka stworzyła niewiarygodny świat. Wszystko dopracowane w każdym detalu od opisów, miejsc, wnętrz po opisy walk i bohaterów.
Wszystko ze sobą współgrało, łączyło i świetnie uzupełniało. Opisy były barwne, intrygujące i ciekawe. Z łatwością można było sobie wszystko wyobrazić 🥰 Dodatkowo w książce znajdziemy fantastyczne ilustracje, które wykonała sama autorka.
Bohaterowie stworzeni przez autorkę nie byli święci, idealni jak z obrazka. Byli normalni, naturalni, z wszelkimi niedoskonałości czy wadami.
Irin polubiłam od razu. Wiedziała kim jest, z czym wiąże się posiadanie takiej mocy, dręczyło ją sumienie, kiedy coś działo się nie po jej myśli. Była dziewczyną, która chciałaby żyć normalnie, lecz przeznaczenie prowadziło ją kręta ścieżką, którą musiała zaakceptować.
Corvus to książę, który ukrywa mroczną tajemnice, ale zarazem jest bardzo ludzki.
Jego relacja z Irin rozwija się bardzo powoli. Jest ona wątkiem pobocznym na tle rozwijających się wydarzeń, ale dodaje historii uroku. Potrafi trzymać w napięciu.
Nie mogę zapomnieć o innych bohaterach jak Tacjan, Perseja, Raimon, Harald, Victoria czy Virgo. Razem z Irin stanowili świetną grupę 😁
W tej historii nie ma czasu na nudę. Co rusz coś się dzieje. Są walki, intrygi, polityczne zagrywki. Odnajdziemy momenty poznawania sobie czy odkrywania dawnych tajemnic. Autorka serwuje nam masę akcji i wiele zawirowań, sprawiając, że momentami łzy cisną się do oczu. Ta historia pokazuje, że zawsze trzeba mieć nadzieję, że wystarczy jej odrobina, by zmienić myślenie. Nie chce pisać za dużo, żeby nie psuć Wam zabawy podczas czytania. To jest naprawdę świetna lektura. Z przyjemnością obejrzałabym ekranizację 🥰
A to zakończenie 😱😱 Czułam, że coś się wydarzy. Czułam, że mnie to zaskoczy, że nie będę na to przygotowana. Bo wiadomo, że nie mogło być za dobrze 🙈
Ja poproszę drugi tom na wczoraj.
"Dziedzictwo Pandory" to debiutancka powieść autorstwa Ilony Turczyn i jest to pierwszy tom trylogii. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa @yasne_books. Premiera - 30.11.2023r.
Autorka zaprasza nas do świata Irin, która jest Dziedziczką Pandory i włada mocami żywiołów. Kiedy podczas jednej z bitew traci kontrolę dochodzi do wielu zniszczeń. Zostaje ona zabrana do...
"Nevermore. Otchłań" to trzeci a zarazem ostatni tom z cyklu Nevermore autorstwa Kelly Creagh. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar. Premierę miała 15.11.2023r.
Nie mogłam doczekać się tego tomu. Zakończenie poprzedniego zostawiło mnie w wielki szoku i z niewiadomą, co się jeszcze wydarzy. Z przyjemnością sięgnęłam po ten tom.
📚Isobel zmaga się z problemami, które namnożyły się po jej ostatnim zniknięciu. Rodzice pilnują jej na każdym kroku. A granica między snem a jawą powoli się zaciera. Choć stara się jak może - jej myśli wracają do Varena i tego jak może go uratować. Czy zaryzykuje? Czy wyrwie chłopaka ze szponów Lilith? Czy wszystko się ułoży?
Powieść zaczyna się dość powoli. Poznajemy myśli i uczucia Isobel, które nią targają po tych wszystkich wydarzeniach. Dziewczyna wiele przeżyła i nie do końca potrafi się pogodzić ze wszystkim. Jej głowę wypełnia cały czas Varen.
W pewnym momencie akcja nabiera tempa. Zmienia się klimat. Wszystko staje się jeszcze bardziej mroczne, tajemnicze, a granica między światami zaczyna zanikać.
Jak ja na to czekałam 🤩 Na to rozwinięcie, na te wszytskie momenty.
Im dalej czytałam, tym bardziej wsiąkałam w tę historię i nie mogłam się oderwać. Powieść wciągnęła mnie na maksa. Historia Isobel i Varena - choć pełna mroku - jest interesująca. Bardzo podobała mi się postawa Isobel i to jak w jaki sposób się zmieniła. Pokazała, że potrafi walczyć. Dociekała i wierzyła, że wszystko się ułoży. A zakończenie usatysfakcjonowało, choć nie powiem łzy się polały 🙈
Ta trylogia po prostu porywa. Z tomu na tom autorka serwuje coraz więcej mrocznych zagrywek. Zabiera nas do świata snów, w których nie chcielibyśmy się znaleźć. Ten mrok, niebezpieczeństwo, tajemniczość - to wszystko sprawia, że chcemy poznać zakończenie jak najszybciej.
"Nevermore. Otchłań" to trzeci a zarazem ostatni tom z cyklu Nevermore autorstwa Kelly Creagh. Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar. Premierę miała 15.11.2023r.
Nie mogłam doczekać się tego tomu. Zakończenie poprzedniego zostawiło mnie w wielki szoku i z niewiadomą, co się jeszcze wydarzy. Z przyjemnością sięgnęłam po ten tom.
📚Isobel zmaga się z problemami,...
2023-12-07
"Kierunek miłość" to powieść autorstwa Catherine Walsh.
To kolejna powieść, którą przeczytałam w ramach #gangreadersów u @maddie_pawlowska i @camilia_reads 🥰
Z racji, że mamy grudzień i niedługo święta wybór padł na świąteczną powieść 😍
Poznajemy Molly i Andrew 😊
Ich spotkanie było przypadkowe.
Ich przyjaźń trwa już 10 lat i co roku razem latają na święta do Irlandii. Jednak tym razem burza śnieżna pokrzyżowała ich plany. Andrew kocha święta i nie wyobraża sobie, że nie dotrze do rodziny. Molly zaś - jako wierna przyjaciółka - chce zrobić wszystko, by dostali się do Irlandii.
Czy im się uda? Co się jeszcze wydarzy?
To była przyjemna lektura. Moje pierwsze spotkanie z piórem autorki i uważam je za udane 😊
Czytając tę powieść poczułam magię świąt. Było zabawnie, momentami romantycznie i bardzo świątecznie.
Polubiłam głównych bohaterów. Uzupełniali się fantastycznie. Molly była bardzo stanowcza i choć bała się zmian, to dla przyjaciela była w stanie dużo zaryzykować 😉 Andrew zaś to mega sympatyczny bohater, bardzo pozytywny, a jego uwielbienie do świąt zadziałało też na mnie i już chcę ubierać choinkę 🤭
Relacja jaka ich łączyła była urocza. Od przyjaźni do miłości 🧡 Bardzo lubię ten motyw i tu autorka świetnie go poprowadziła 😍
Podobał mi się również zabieg z numeracją lotów i wracaniem do przeszłości. W ten sposób mogliśmy zagłębić się w relacji bohaterów. Jak ona się rozwijała i na jakim etapie była 😊
Polubiłam także rodziny bohaterów, każda inna, każda z innymi tradycjami ale bardzo zżyta ze sobą 🥰
Podsumowując, to bardzo przyjemna, świąteczna historia, która otuli niczym kocyk w te mroźne dni. Polecam
"Kierunek miłość" to powieść autorstwa Catherine Walsh.
To kolejna powieść, którą przeczytałam w ramach #gangreadersów u @maddie_pawlowska i @camilia_reads 🥰
Z racji, że mamy grudzień i niedługo święta wybór padł na świąteczną powieść 😍
Poznajemy Molly i Andrew 😊
Ich spotkanie było przypadkowe.
Ich przyjaźń trwa już 10 lat i co roku razem latają na święta do Irlandii....
"Przez Ciebie" to drugi tom serii o braciach Hidalgo autorstwa Ariany Godoy.
Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa @flow_books.
Znacie "Przez moje okno"?
Oglądaliście film, a może czytaliscie książkę??
W tej części poznajemy historię Artemisa - najstarszego z braci oraz Claudii - dziewczyny, której życie nie oszczędzało i teraz pracuje w domu Państwa Hidalgo.
Kiedyś odrzuciła uczucia Artemisa, a teraz po zakończonych studiach on wraca do rodzinnego domu, zaburzając dotychczasowe życie Claudii.
Powieść przeczytałam w dwa wieczory. Napisana jest prosto, lekko, ciekawie z perspektywy dwójki bohaterów. Czyta się błyskawicznie. Jest przyjemna w odbiorze. Idelana by się zrelaksować i odpocząć. Bawiłam się świetnie czytając tę historię.
Claudia dużo wycierpiała w przeszłości.
Ale to, co mogło ją złamać, sprawiło, że teraz jest kobietą twardą, choć niektóre demony przeszłości potrafią wrócić w nieodpowiednich momentach. Stara sie być najlepszą wersją siebie. Do szczęścia brakuje jej jedynie trochę miłości.
Artemis zaś jako najstarszy z synów, ma na swoich barkach wiele obowiązków, które powierzył mu ojciec, wymuszając na nim pewne obietnice, przez co nie czuje się zbytnio szczęśliwy, zamykając się na innych i otaczając grubym murem bez uczuć. Jest tylko jedna osoba, która potrafi do niego dotrzeć.
Ta powieść nie jest tylko miłosną historią dwóch zranionych dusz. Ukazuje nam także trud i walkę o siebie. Ma w sobie wiele bólu, cierpienia i goryczy. Przeszłość i tajemnice bohaterów spowodowały, że miałam przez chwilę łzy w oczach. Ale były również i te zabawne momenty, które powodowały, że uśmiech gościł na twarzy, a nawet rumieńce 🤭
Co do filmów, to one głównie skupiają się na Aresie i Raquel, bracia są gdzieś na drugim planie. Zaś w książkach, każdy tom to historia jednego z nich. I szczerze - książki podobają mi się bardziej. Oddają więcej emocji, ukazują te historie w innym świetle. Ale nie mówię, że filmy są złe. Są one zainspirowane tymi historiami, więc nie jest to jeden do jeden. Podobały mi się, spędziłam z nimi miło czas. Ale jeśli ktoś czytał i oglądał to na pewno zauważył niektóre różnice co do filmów a książek 😁😁
Jeśli szukacie historii o dwóch zranionych duszach, o miłości, przyjaźni, czy slinych więzach rodzinnych to ta powieść powinna się Wam spodobać.
"Przez Ciebie" to drugi tom serii o braciach Hidalgo autorstwa Ariany Godoy.
więcej Pokaż mimo toPowieść ukazała się nakładem Wydawnictwa @flow_books.
Znacie "Przez moje okno"?
Oglądaliście film, a może czytaliscie książkę??
W tej części poznajemy historię Artemisa - najstarszego z braci oraz Claudii - dziewczyny, której życie nie oszczędzało i teraz pracuje w domu Państwa Hidalgo....