Opinie użytkownika
W cieniu Śnieżki, to druga część losów Alexa i Wiktori. Poprowadzona z perspektywy męskiej.
Sześć lat po tym, jak Alex rozstał się w burzliwy sposób z Wiktorią, dziewczyna wraca do Polski z Anglii na ślub przyjaciółki Ady. Wraz z nią powraca przeszłość, o której silnie Alex próbował zapomnieć. A także demony, które gnębią go od tamtego czasu.
Wiktoria zdaje się nie być...
“𝗣𝗼́𝘇́𝗻𝗶𝗲𝗷“ autorstwa Stephen King, to moje pierwsze spotkanie z piórem pisarza. Na półce od jakiegoś czasu mam tytuł “Ręka mistrza”, ale do tej pory nie mogłam się przemóc, żeby ją przeczytać. Chyba dlatego, że okładka ma w sobie coś, co budzi we mnie strach. Jednak po przeczytaniu “Później” moje nastawienie się zmieniło. Być może dlatego, iż “Później” to dosyć spokojna i...
więcej Pokaż mimo to
“𝗗𝘄𝗮𝗱𝘇𝗶𝗲𝘀́𝗰𝗶𝗮 𝗹𝗮𝘁 𝗰𝗶𝘀𝘇𝘆“ – powieść zapowiadała się dobrze, bynajmniej opis gwarantował historię pełną wrażeń i emocji. Jednak po raz kolejny okazało się, iż opis nie odwzorowuje w pełni fabuły. Niekiedy nawet ją nagina.
Pierwszy minus to zbyt długie opisy, które mnie po po prostu nudziły. Autor krążył wokół bohaterów, zapominając o najważniejszym i najciekawszym wątku...
“Nieznajomi” C.L. Taylor to książka, która miała być doskonałym thrillerem. W dodatku opis potwierdza polecajkę na okładce przez “Daily Mil’. W mojej ocenie troszeczkę na wyrost. Dlaczego?
“Troje zwykłych ludzi, którzy nie mają pojęcia, że jest ktoś czwarty.
Ktoś, kto wciągnie ich w swój misterny morderczy plan.
A może znajdą się w nim przypadkowo?”
Zacznę od tego, że...
“Rozgrywka” Allie Reynolds to świetny debiut literacki z gatunku thriller. Pomijając fakt, że otrzymałam książkę ze swoim imieniem na okładce, byłam bardzo ciekawa tej pozycji, zwłaszcza że podskórnie czułam, iż to będzie dokładnie to, co lubię. Okazało się, że silne przyciąganie nie było bezpodstawne. Otóż “Rozgrywka” zapewniła mi mrożącą krew w żyłach rozrywkę!
Cała...
𝗦𝗰𝗵𝗿𝗼𝗻𝗶𝘀𝗸𝗼 opowiada o wybitnej nastoletniej szachistce, która w dzień turnieju zostaje uprowadzona. Ląduje w Lesie pamięci, w piwnicy starego domu. Dwunastoletni Elijah zna zakamarki lasu jak własną kieszeń i chce zaprzyjaźnić się z Elissą, lecz nie chce jej pomóc.
O tej książce mogłabym się rozpisać co najmniej jakbym pisała opowiadanie. Więc przejdę do konkretów....
“Gorąca oferta” to książka, którą napisała polska autorka posługującą się pseudonimem Charlotte Mils.
Jak można podejrzewać, fabuła nie jest osadzona w Polsce. Tak naprawdę nawet nie wiem, w jakim kraju dzieje się akcja. Książka rozpoczyna się od sceny poznania przez Emily Marcusa. Potem tych dwoje bardzo szybko się ze sobą zaznajamia, chociaż ich rozmowy to nic innego jak...
Książka była dla mnie oderwaniem od obowiązków i pracy, ponieważ świetnie się przy niej bawiłam. Lubię serię VIP szczególnie za to, że w powieściach jest dużo humoru, a bohaterowie są nieco z innej planety, dzięki czemu przyjemnie spędza się z nimi czas.
W tej części poznajemy Sophie. Dziewczynę, która ma pracować dla zespołu Kill John. Okazuje się,...
W sierpniu 1998 roku Jack wraz z młodszymi siostrami został w aucie. Matka poszła szukać telefonu i kazała teraz dowodzić Jackowi. Czas mijał, a ona nie wracała i już nigdy nie wróciła. Trzy lata później Jack ma szansę dowiedzieć się, kto zamordował jego matkę.
Trzy lata później Catherine While, będąc sama w domu odkryła, że ktoś włamał się do jej domu. Gdy upewniwszy się,...
Pierwszy tom serii z Kotliny Kłodzkiej opowiada o Soni. Tłumaczce, która przeprowadziła się na wieś wraz ze swoją dziewczyną Kają do domu po ciotce Łucji. Kaja jednak nazajutrz wyjeżdża na targi do Antwerpii, więc Sonia zostaje sama w starym domu. Jej psy wykopują w ogródku kości zawinięte w worek i dwie broszki. Potem na strychu chaty znajduje makabryczne obrazy. W dodatku...
więcej Pokaż mimo to
Autorka napisała powieść, która ma chyba wszystko, by zatrzymać czytelnika do końca książki. Jest mafia, jest akcja, romans, buntowniczka, troskliwy facet kryjący się za maską skurwiela i nieoczekiwane zakończenie, za które chciałoby się udusić Anielę Wilk 🙈.
Pomimo zastosowania narracji trzecioosobowej, przyjemnie czytało mi się książkę, zwłaszcza że uwielbiam, gdy dzieje...
Autorka "kupiła" mnie przede wszystkim swoim odważnym piórem. Ciętym językiem i wciągającą fabułą, która w "Ryzyknacie" jest nieprzewidywalna i ma swój ciąg dalszy. Nie wiem czy to źle, czy dobrze, że historia Bruce'a i Alice będzie dalej kontynuowana, mam tylko nadzieję, że nadal będzie ciekawie i odważnie.
W tej części rozłożyła mnie jeszcze na łopatki scena seksu,...
Powieści z mafią w tle to książki, które są obecnie na czasie. Mam wrażenie, jakby wszystkie inne przestały istnieć i nie byłoby o czym pisać. Nie wiem jak Wy, ale ja już jestem szczerze znudzona mafijną fabułą. Sięgając po “Konstandin. Grzechy mafii” miałam nadzieję, że otrzymam w końcu coś nowego. Jednak okazało się, że przez ponad 200 stron było nawet ciekawie,...
więcej Pokaż mimo to
Trzeci tom serii "Rock chick" opowiada historię Hanka i upartej Roxy.
Jednak część "Od pierwszego wejrzenia" nie wyróżnia się niczym w porównaniu do jej poprzedniczek. Fabuła została napisania niemalże na tym samym schemacie. Zmienili się tylko bohaterowie, acz oni również podobni są do postaci z poprzednich części. Mamy akcję i humor, bliźniaczo podobne do...
Pióro Ewy Przydrygi poznałam już wcześniej, czytając książkę “Bliżej niż myślisz”, dlatego mniej więcej wiedziałam czego mogę się spodziewać.
Powieść rozgrywa się w dwóch perspektywach; Ady i Leny oraz przestrzeni czasowej: 1998 rok i 2019 rok. Koniec lat dziewięćdziesiątych to czas nastoletniej Ady: zagubionej, samotnej dziewczyny, która walczy o każdy kolejny dzień i...
Zbiór opowiadań stworzyło sześć polskich autorek: Liliana Fabisińska, Magdalena Majcher, Adriana Rak, Natasza Socha, Edyta Świętek, Magdalena Wala.
Jedyną autorką znaną mi z tego grona, jest Adriana Rak. Z jej piórem miałam styczność kilka razy, natomiast z resztą pisarek jeszcze nie spotkałam się na kartach książki, acz ich nazwiska obiły mi się o uszy.
Pięć opowiadań...
"𝗡𝗮𝘀 𝗗𝘄𝗼𝗷𝗲" jest powieścią, która wyciska łzy. Podczas jej lektury warto mieć pod ręką chusteczki, ponieważ mniej więcej od połowy serce zaciskało mi się ze smutku.
Historia Callie i Joeala spisana na kartach powieści jest nieco nierealna, aczkolwiek barwna i nietuzinkowa. Jest jedną z tych, które zapadają w pamięć i ma się książkowego kaca po przeczytaniu. Opowiada o...
“Dwa dni w Paryżu” nie jest jedną powieścią, jak można wyczytać z opisu. To zbiór opowiadań autorstwa Jojo Moyes, w którym znalazło się jedenaście różnych historii. Po przeczytaniu opowiadania otwierającego zbiór “Sama w Paryżu” czułam jedynie rozczarowanie, zrozumiawszy, iż trzymam w rękach nie powieść a zbiór. Dlaczego?
“Sama w Paryżu” to najdłuższe opowiadanie jakie...
"Śnieżka" opowiada o Wiktorii, dziewczynie, która zmaga się z demonami przeszłości. Nie jest jej łatwo, zwłaszcza że rodzice stracili do niej zaufanie. Jednak Wiktoria jakoś stara się trzymać, mimo iż przeszłość nie daje jej spokoju. Natomiast jej przyszłość, która miała być już tylko lepsza, być może wcale taka nie będzie, po tym jak dziewczyna...
więcej Pokaż mimo toFrank i Margot, to małżeństwo z bardzo długim stażem. Sześć miesięcy wcześniej Frank przestał odzywać się do żony. Margot nie mogąc znieść pół roku ciszy, pewni dnia targnie się na swoje życie. Gdy trafia w ciężkim stanie do szpitala, Franka ogarniają wyrzuty sumienia i postanawia na łożu śmierci wyjawić żonie powód swojego milczenia. Jednak nie ma pojęcia, że i Margot...
więcej Pokaż mimo to