22 niezmienne prawa marketingu

Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu
Al RiesJack Trout Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
172 str. 2 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2000-10-15
Data 1. wyd. pol.:
2000-10-15
Liczba stron:
172
Czas czytania
2 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
83-208-1284-4
Tłumacz:
Andrzej Ehrlich
Tagi:
marketing
Średnia ocen

7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
Ocena 7,0
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
50 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
168
73

Na półkach:

Krótko zwięźle i na temat. Większość zasad jak najbardziej jest w dalszym ciągu aktualnych. Polecam

Krótko zwięźle i na temat. Większość zasad jak najbardziej jest w dalszym ciągu aktualnych. Polecam

Pokaż mimo to

avatar
401
41

Na półkach:

Książka byłaby całkiem przyjemna, gdyby nie to, że są w niej błędy merytoryczne - i to już na pierwszych stronach. Autor podaje mnóstwo informacji, ale nie podaje żadnych źródeł, co sprawia, że ciężko zaufać treści. Poza tym, to publikacja z 1993 roku i niestety mam dość mocne wrażenie, że te prawa nie są wcale takie niezmienne.

Książka byłaby całkiem przyjemna, gdyby nie to, że są w niej błędy merytoryczne - i to już na pierwszych stronach. Autor podaje mnóstwo informacji, ale nie podaje żadnych źródeł, co sprawia, że ciężko zaufać treści. Poza tym, to publikacja z 1993 roku i niestety mam dość mocne wrażenie, że te prawa nie są wcale takie niezmienne.

Pokaż mimo to

avatar
17
17

Na półkach:

Gdy ją wydano na pewno zrobiła wrażenie, dziś ząb czasu pozostawił na niej swój ślad. Nie zmienia to jednak faktu, że w znacznej mierze pozostaje wciąż aktualna. A podane w niej informacje są fundamentalne. Na pewno pozwoli uniknąć tych kardynalnych błędów, które dla nowicjusza nie są oczywiste. A jak przeanalizujemy poczynania większości firm zarówno polskich jak i zagranicznych, to szybko zauważymy, że pracujący w nich marketerzy tej książki nie czytali.

Pewną wadą książki jest to, że nie uwzględnia niestety przeładowania informacją jakie zaserwował nam Internet i jego następstw.

Podsumowując. Jak ją przeczytasz, to już tak wiele nie zyskasz bo zawarta w niej wiedza się upowszechniła. Ale jak nie przeczytasz, to nie będziesz wiedział tego co powinno być oczywiste.

Gdy ją wydano na pewno zrobiła wrażenie, dziś ząb czasu pozostawił na niej swój ślad. Nie zmienia to jednak faktu, że w znacznej mierze pozostaje wciąż aktualna. A podane w niej informacje są fundamentalne. Na pewno pozwoli uniknąć tych kardynalnych błędów, które dla nowicjusza nie są oczywiste. A jak przeanalizujemy poczynania większości firm zarówno polskich jak i...

więcej Pokaż mimo to

avatar
107
23

Na półkach: , ,

Marketing, a raczej świadomość konsumencka i jej wpływ na marketing w rzeczy samej mocno ewoluował od czasów wydania tej książki. Ciężko też traktować wymienione prawa jako uniwersalne, a już na pewno niezmienne...

Książka zawiera wiele trafnych spostrzeżeń i ciekawych przykładów, ale nie może być traktowana jako przewodnik dla raczkujących biznesmenów. Zwyczajnie obecne realia rynkowe są zbyt nieprzewidywalne.

Są jednak prawdy, które warto mieć w pamięci i wracać do nich w konkretnych przypadkach działalności.

Książka, którą warto przeczytać, ale nie brać zbyt serio w obecnych realiach. Jej ocena z roku na rok będzie zdecydowanie spadać. Kiedyś zapewne hit i klasyk, obecnie ciekawa, choć przestarzała już pozycja do przeczytania w 3 wieczory.

Marketing, a raczej świadomość konsumencka i jej wpływ na marketing w rzeczy samej mocno ewoluował od czasów wydania tej książki. Ciężko też traktować wymienione prawa jako uniwersalne, a już na pewno niezmienne...

Książka zawiera wiele trafnych spostrzeżeń i ciekawych przykładów, ale nie może być traktowana jako przewodnik dla raczkujących biznesmenów. Zwyczajnie obecne...

więcej Pokaż mimo to

avatar
87
72

Na półkach:

One of the books I would call life-changing in terms of broadening your view so much, that the world seems a different place now. Highly recommended.

One of the books I would call life-changing in terms of broadening your view so much, that the world seems a different place now. Highly recommended.

Pokaż mimo to

avatar
61
25

Na półkach: ,

Można przeczytać, bo zawsze coś nowego z marketingu wpadnie do głowy.

Autor przedstawia swoje rozważania w formie "niezmiennych praw".
Co jest raczej lekką przesadą.

Uzasadnienie klęski produktu po fakcie i przypisanie go jednemu z praw jest do zrobienia.

Co innego wprowadzić nowość na rynek i osiągnąć sukces dzięki znajomości tych przykazań. Tu może być już trudniej.

Książka ta na pewno pomoże w analizowaniu sukcesów i porażek produktów, które swoje na rynku już zrobiły i są w fazie dojrzałości.

Jeśli ktoś jest dopiero w fazie wprowadzania produktu to szukanie wzoru i "niezmiennego prawa" niekoniecznie się sprawdzi. Zwłaszcza, że to co działało wczoraj, dzisiaj może przyczynić się do porażki.

Można przeczytać, bo zawsze coś nowego z marketingu wpadnie do głowy.

Autor przedstawia swoje rozważania w formie "niezmiennych praw".
Co jest raczej lekką przesadą.

Uzasadnienie klęski produktu po fakcie i przypisanie go jednemu z praw jest do zrobienia.

Co innego wprowadzić nowość na rynek i osiągnąć sukces dzięki znajomości tych przykazań. Tu może być już...

więcej Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

Jedna z najlepszych pozycji o marketingu jakie ukazały się na polskim rynku. Pozycje należy przeczytać, wiedzę wdrążyć w życie.Sama esencja wiedzy. Warto śpieszyć się z kupieniem tego egzemplarzu, ponieważ książka staje się białym krukiem.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Jedna z najlepszych pozycji o marketingu jakie ukazały się na polskim rynku. Pozycje należy przeczytać, wiedzę wdrążyć w życie.Sama esencja wiedzy. Warto śpieszyć się z kupieniem tego egzemplarzu, ponieważ książka staje się białym krukiem.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż mimo to

avatar
454
128

Na półkach: ,

Mam wrażenie, że niektóre z praw zawartych w tej książce są już nieco przestarzałe, wręcz nieaktualne (pozycja wydana została przeszło 20 lat temu). Mimo tych spostrzeżeń jest to lektura godna polecenia.

Mam wrażenie, że niektóre z praw zawartych w tej książce są już nieco przestarzałe, wręcz nieaktualne (pozycja wydana została przeszło 20 lat temu). Mimo tych spostrzeżeń jest to lektura godna polecenia.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    284
  • Przeczytane
    62
  • Posiadam
    8
  • Marketing
    5
  • Biznes
    3
  • Chcę w prezencie
    3
  • Do kupienia
    2
  • Ulubione
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Rozwój
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 22 niezmienne prawa marketingu


Podobne książki

Przeczytaj także