Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny.

Wydawnictwo: Onepress
3,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
2
4
0
3
0
2
0
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-246-2449-2
liczba stron
168
słowa kluczowe
marketing, e-biznes
język
polski
dodał
Marek Moskwa

Opis faz projektu serwisu www zleconego agencji interaktywnej.
Autor opisuje etapy budowy nowego serwisu internetowego z punktu widzenia klienta, zleceniodawcy. Zwraca uwagę na szczegóły dotyczące wyboru agencji i późniejszej współpracy.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (9)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 50
voytala | 2012-07-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, marketing
Przeczytana: 2011 rok
książek: 896
Pat | 2011-07-03
Przeczytana: czerwiec 2011
książek: 25
Marek Moskwa | 2010-10-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 191
książek: 109
ceha_wb | 2014-11-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2830
Anastazja | 2013-09-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
easycopy | 2013-03-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-08-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 221
Robert | 2010-11-07
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd