Własna firma krok po kroku. Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2019-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-01-01
- Liczba stron:
- 255
- Czas czytania
- 4 godz. 15 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380877825
- Tagi:
- firma poradnik biznes
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej.
Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 86
- 42
- 14
- 6
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Własna firma krok po kroku. Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Wartościowa książka dla potencjalnych właścicieli firm i managerów. Tym drugim daje perspektywę jak być lepszym w tym co robią obecnie.
Wartościowa książka dla potencjalnych właścicieli firm i managerów. Tym drugim daje perspektywę jak być lepszym w tym co robią obecnie.
Pokaż mimo toNatrafiłam na ta książkę przez przypadek w antykwariacie. Od razu mnie zaciekawiła. Nie zawiodłam się na niej. Mogę ją poleci każdemu kto chce się dowiedzieć jak to jest być po drugiej stornie mocy.
Natrafiłam na ta książkę przez przypadek w antykwariacie. Od razu mnie zaciekawiła. Nie zawiodłam się na niej. Mogę ją poleci każdemu kto chce się dowiedzieć jak to jest być po drugiej stornie mocy.
Pokaż mimo toKsiążka jest wartościowa. Z pewnością wrócę do niej w przyszłości. Opisuje ona tematy takie jak m. in.: firma jednoosobowa na start (rób to na czym się znasz, wyznaczanie celów, przychody i koszty w firmie, zysk itd.),firma powyżej 30 - 50 osób (tutaj szereg wskazówek),marketing, jakość usług/ produktów... i wiele, wiele innych.
Autor opisuje wszystko w oparciu o swoje doświadczenie i dodaje bardzo dużo wskazówek, a na końcu przytacza bibliografię. Polecam!
Książka jest wartościowa. Z pewnością wrócę do niej w przyszłości. Opisuje ona tematy takie jak m. in.: firma jednoosobowa na start (rób to na czym się znasz, wyznaczanie celów, przychody i koszty w firmie, zysk itd.),firma powyżej 30 - 50 osób (tutaj szereg wskazówek),marketing, jakość usług/ produktów... i wiele, wiele innych.
więcej Pokaż mimo toAutor opisuje wszystko w oparciu o swoje...
Ciekawa pozycja, ale okładka, dokładniej pisząc złote litery, wycierają się. Generalnie polecam:)
Ciekawa pozycja, ale okładka, dokładniej pisząc złote litery, wycierają się. Generalnie polecam:)
Pokaż mimo toDrogi czytelniku!
Oceniam tę książkę zarówno na TAK jak i na NIE.
Autor książki, który niewątpliwie odniósł sukces na rynku tworząc stabilną agencję reklamową zasadniczo zasługuje na pochwałę za taką działalność. Jednakże.... ocena sytuacji w książce jest przedstawiona w moim odczuciu chaotycznie oraz subiektywnie.
Pan Grzegorz ucieka się do stwierdzenia, że jedyny prawdziwy rynek w Polsce to Warszawa. No nie. Absolutnie się z tym nie zgadzam. Oczywiście, jako miasto stołeczne jest rynkiem pojemnym może nawet pojemniejszym ale zdecydowanie NIE JEDYNYM, który rokuje na sukces w biznesie.
Książka nie ma charakteru obiektywnego poradnika a subiektywnych doświadczeń autora i jest to ten element, który zupełnie nie spełnił moich oczekiwań.
Jeżeli jesteś zainteresowany cudzą historią ta książka może być dla Ciebie, jeżeli szukasz kompendium wiedzy o kluczowych aspektach działalności gospodarczej prawdopodobnie tak jak ja ta formuła może nie być do końca przejrzysta.
Drogi czytelniku!
więcej Pokaż mimo toOceniam tę książkę zarówno na TAK jak i na NIE.
Autor książki, który niewątpliwie odniósł sukces na rynku tworząc stabilną agencję reklamową zasadniczo zasługuje na pochwałę za taką działalność. Jednakże.... ocena sytuacji w książce jest przedstawiona w moim odczuciu chaotycznie oraz subiektywnie.
Pan Grzegorz ucieka się do stwierdzenia, że jedyny...
Pozycja cenna dla osób, które nie mają dużego doświadczenia w biznesie i przede wszystkim dla branży kreatywnej i marketingu. Dla osób które mają duże doświadczenie będzie raczej poczytajką albo miłym wspomnieniem początków w biznesie.
Autor zawarł w niej bardzo wiele cennych, praktycznych wskazówek, które są wyjęte z dwudziestoletniego doświadczenia szefa agencji interaktywnej. Bardzo duży nacisk kładzie na znaczenie czynnika ludzkiego w przetrwaniu i rozwoju firmy. Bardzo polecam wszystkim, którzy myślą o własnym biznesie, a są na początku swojej kariery zawodowej.
Pozycja cenna dla osób, które nie mają dużego doświadczenia w biznesie i przede wszystkim dla branży kreatywnej i marketingu. Dla osób które mają duże doświadczenie będzie raczej poczytajką albo miłym wspomnieniem początków w biznesie.
więcej Pokaż mimo toAutor zawarł w niej bardzo wiele cennych, praktycznych wskazówek, które są wyjęte z dwudziestoletniego doświadczenia szefa agencji...
Kto powinien pisać o biznesie i prowadzeniu firmy? Zdecydowanie przedsiębiorca który jest praktykiem. Taka osoba może dużo nam przekazać i otworzyć oczy na wiele ważnych aspektów z jakimi wiąże się prowadzenie własnego przedsiębiorstwa. W tym przypadku mamy do czynienia z osobą, która nie dość że osiągnęła sukces w swojej branży, to dodatkowo zdobywa cenne nagrody i jest cenionym specjalistą komunikacji marketingowej.
Odpowiedzialność
Prowadzenie własnej firmy to przede wszystkim dbanie o jej rentowność i pracowników. Głównym celem przecież jest aby zarabiała pieniądze. Dzięki temu będziemy mieli fundusze na koszty stałe, wypłaty i rozwój przedsiębiorstwa. Musimy zabezpieczyć pieniądze aby na wszystko wystarczyło, ponieważ jeśli gdzieś znajdzie się ich mniej, to będą z tego powodu olbrzymie problemy. Osoba dowodząca musi myśleć także przyszłościowo i planować tak pracę i działanie aby zlecenia były dograne na wiele miesięcy lub lat do przodu.
Od zera do kilkuset pracowników
W książce przedstawione zostały etapy w kontekście ilości zatrudnionych pracowników. Z czasem jak zmienia się ich ilość, zmieniają się procedury, postępowanie ludzi i atmosfera. Jeżeli firma się zmienia to znaczy że również się rozwija. Będąc szefem musisz także oddać część swojej odpowiedzialności, zaufać ludziom i zacząć delegować więcej zadań. Być może gdy będziesz zatrudniał kilkuset pracowników, to nawet nie będziesz w stanie się połapać kto tak naprawdę dla Ciebie pracuje. To także jest część procesu i rozwoju firmy.
Wiedza kontra praktyka
Książka jest napisana w przystępny sposób i czyta się ją bardzo szybko. Zawarta w niej wiedza z pewnością otworzy oczy każdemu zainteresowanemu – czym jest prowadzenie przedsiębiorstwa. Z jakimi trudnościami mierzą się właściciele i osoby nim zarządzający. Uzyskasz podpowiedzi jak stworzyć atmosferę wsparcia i szacunku. Będziesz także w stanie ocenić czy sam zdecydujesz się zrobić krok w celu otworzenia własnej firmy. Na pewno nie jest to spacer po parku w niedzielę. Czeka Cię mnóstwo stresu i ciągła niepewność związana z zarządzaniem i dopilnowaniem wielu niezwykle ważnych tematów.
Rzeczywistość
Możesz przeczytać wszystkie dostępne książki na rynku wydawniczym o zakładaniu, prowadzeniu i działaniu firmy. Jednak nic nie zastąpi działania w realnym świecie i poznanie wszystkich procesów od środka. Trzeba przekonać się na własnej skórze – jak to jest być szefem i myśleć wielowymiarowo 24 godziny na dobę. Będzie to bardzo trudne na początku ale i satysfakcjonujące jeśli uda Ci się stworzyć stabilne miejsce pracy.
W boju
Nie można nauczyć się pływania stojąc na brzegu. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak powinna prosperować firma – musisz sam ją założyć i prowadzić przez wiele lat. Możesz zrobić to sam lub z partnerem biznesowym. Nie bądź jednak jak profesorowie na uniwersytetach którzy tylko posiadają teorię i żadnej praktyki. Zacznij działać i nie bój się porażek. A nawet jeśli się pojawią – wstawaj i ruszaj dalej!
Tomasz
silanauki.pl
Kto powinien pisać o biznesie i prowadzeniu firmy? Zdecydowanie przedsiębiorca który jest praktykiem. Taka osoba może dużo nam przekazać i otworzyć oczy na wiele ważnych aspektów z jakimi wiąże się prowadzenie własnego przedsiębiorstwa. W tym przypadku mamy do czynienia z osobą, która nie dość że osiągnęła sukces w swojej branży, to dodatkowo zdobywa cenne nagrody i jest...
więcej Pokaż mimo to