Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
6,29 (7 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
4
6
0
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788374468251
liczba stron
359
słowa kluczowe
reklama
język
polski
dodała
asia

Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polse i na świecie. Część druga dotyczy terii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciaga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu...

Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polse i na świecie. Część druga dotyczy terii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciaga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i i figury wykorzystywane w rekalmie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadmości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skutecznośc reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.„Wiedza o reklamie” to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich
zainteresowanych reklamą – jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (36)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 100
szymbornik | 2015-02-07
Na półkach: Przeczytane

Porządkuje i odświeża wiedzę o reklamie w normalny sposób: bez nowoczesnego pisania tagami i nośnymi hasłami. Czujemy się co prawda czasem jak na sali wykłądowej ale mi się to bardzo podobało. Ciekawostki super! do opowiedzenia nawet podczas towarzyskich spotkań. W końcu kto w tych czasach nie zna się na reklamie i marketingu....:)

książek: 250
qswyt | 2011-12-30
Na półkach: Teraz czytam, Posiadam

Czytam z przerwami, zniechęca mnie do tego brak spójności w prowadzeniu wywodu. Każdy rozdział ma innego autora, często są to wręcz wykłady akademickie. Bywają nużące, ale można wyłuskać wiele ciekawych informacji.

książek: 325
Midsummer12 | 2015-04-28
Na półkach: Podręczniki, Przeczytane
książek: 100
BartBass | 2014-01-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 143
vvanilia | 2013-09-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 października 2013
książek: 3317
Krystian P | 2013-07-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 71
Leale | 2012-11-09
Na półkach: Przeczytane
książek: 428
Joaper | 2016-06-10
Na półkach: Przeczytane
książek: 105
1paulaa | 2016-04-12
Na półkach: Teraz czytam
książek: 889
Elles | 2016-03-06
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 26 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd