Wiedza o reklamie
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 359
- Czas czytania
- 5 godz. 59 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788374468251
- Tagi:
- reklama
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polse i na świecie. Część druga dotyczy terii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciaga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i i figury wykorzystywane w rekalmie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadmości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skutecznośc reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.„Wiedza o reklamie” to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich
zainteresowanych reklamą – jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 25
- 14
- 9
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Czytam z przerwami, zniechęca mnie do tego brak spójności w prowadzeniu wywodu. Każdy rozdział ma innego autora, często są to wręcz wykłady akademickie. Bywają nużące, ale można wyłuskać wiele ciekawych informacji.
Czytam z przerwami, zniechęca mnie do tego brak spójności w prowadzeniu wywodu. Każdy rozdział ma innego autora, często są to wręcz wykłady akademickie. Bywają nużące, ale można wyłuskać wiele ciekawych informacji.
Pokaż mimo toPorządkuje i odświeża wiedzę o reklamie w normalny sposób: bez nowoczesnego pisania tagami i nośnymi hasłami. Czujemy się co prawda czasem jak na sali wykłądowej ale mi się to bardzo podobało. Ciekawostki super! do opowiedzenia nawet podczas towarzyskich spotkań. W końcu kto w tych czasach nie zna się na reklamie i marketingu....:)
Porządkuje i odświeża wiedzę o reklamie w normalny sposób: bez nowoczesnego pisania tagami i nośnymi hasłami. Czujemy się co prawda czasem jak na sali wykłądowej ale mi się to bardzo podobało. Ciekawostki super! do opowiedzenia nawet podczas towarzyskich spotkań. W końcu kto w tych czasach nie zna się na reklamie i marketingu....:)
Pokaż mimo to