Kierunek metaverse Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2023-09-29
- Data 1. wyd. pol.:
- 2023-09-29
- Liczba stron:
- 232
- Czas czytania
- 3 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788382313758
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.
Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.
Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:
Czym jest metaverse i jak do niego wejść?
Co potrafi wirtualna rzeczywistość?
Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?
Jak wykorzystać metaverse w biznesie?
Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?
Co można zyskać?
Od czego zacząć i czego unikać?
To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Kierunek metaverse Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
O metawersum (także metaverse, obydwa określenia funkcjonują w języku polskim) ostatnio mówi się mniej, co nie znaczy, że nic się w tej dziedzinie nie dzieje. Firmy z grona Big Tech przycięły fundusze na rozwój tej technologii, ale nadal ją rozwijają. Nowe gogle Apple Vision Pro raczej się podobają, postępy w AI są fantastyczne, a technologia gier komputerowych (kluczowa dla metawersum) też jest nieustannie doskonalona. Gdybym miał dzisiaj robić prognozę dla metawersum jako działalności biznesowej na dużą skalę, powiedziałbym, że poczekamy na to jeszcze kilka lat, ale doczekamy się. Co z tego wyniknie, to już zupełnie inna kwestia.
Andrzej Horoch, autor "Kierunku metaverse", od lat wdraża najnowsze technologie "tu i teraz", czyli na krajowym rynku, dzięki czemu jego książka nie jest relacją typu "co tam, panie, w Krzemowej Dolinie"? To głos lokalnego (choć zanurzonego w technologiczną i biznesową społeczność międzynarodową) praktyka, kogoś, kto przysłowiowo ubrudził sobie ręce pomagając krajowym firmom we wprowadzaniu VR, AR i AI do ich praktyki biznesowej.
W książce podoba mi się to, że zawiera one wiele przykładów, jest podzielona na wiele niedużych modułów tematycznych, co ułatwia czytanie, no i jest niegruba. To taki bryk dla tych, którzy szybko i (stosunkowo) łatwo chcą się dowiedzieć, czym w biznesowej praktyce jest i może być metawersum.
Autor wierzy w inicjatywę, ciekawość i przedsiębiorczość pracowników. Pisze o tym tak: "Najciekawsze realizacje, które współtworzyliśmy, nie były wynikiem zaawansowanych strategii firm, ale indywidualną inicjatywą głodnych innowacji osób pracujących na najróżniejszych szczeblach w organizacjach, widzących z bliska potrzeby, na które technologie VR i AR mogą skutecznie odpowiedzieć. Efekty właśnie takiej współpracy opisałem w tej książce".
Na razie gogle Apple Vision Pro kosztują jakieś 18 000 złotych. Zabolało?
O metawersum (także metaverse, obydwa określenia funkcjonują w języku polskim) ostatnio mówi się mniej, co nie znaczy, że nic się w tej dziedzinie nie dzieje. Firmy z grona Big Tech przycięły fundusze na rozwój tej technologii, ale nadal ją rozwijają. Nowe gogle Apple Vision Pro raczej się podobają, postępy w AI są fantastyczne, a technologia gier komputerowych (kluczowa...
więcej Pokaż mimo to