Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Okładka książki Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
271 str. 4 godz. 31 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Buzzmarketing : get people to talk about your stuff
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
271
Czas czytania
4 godz. 31 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-61040-04-0
Tłumacz:
Tomasz Rzychoń
Tagi:
biznes marketing szeptany
Średnia ocen

                7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
48 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
34
3

Na półkach: , ,

Na pierwszy rzut oka ( na okładkę ;)) może się wydawać, że to kolejna pozycja na rynku przygotowana dla zysku wydawcy i autora, a temat potraktowany będzie powierzchownie. Tak jednak nie jest!

Autor, to człowiek za którym stoi ogromne doświadczanie w dziedzinie marketingu i kreowania wizerunku marki. W bardzo jasny i obrazowy sposób przedstawia prawdziwe przykłady na sukces. Jest to książka, w której nie znajdziemy teorii.

Uważam, że dla osób związanych z marketingiem to doskonała pozycja, która przede wszystkim pobudzi szare komórki do działania, zmotywuje, a nawet stanie się zapalnikiem dla nowych pomysłów.
Po przeczytaniu tej książki mam postanowienie, że muszę do niej wrócić raz na jakiś czas.

Polecam !

Na pierwszy rzut oka ( na okładkę ;)) może się wydawać, że to kolejna pozycja na rynku przygotowana dla zysku wydawcy i autora, a temat potraktowany będzie powierzchownie. Tak jednak nie jest!

Autor, to człowiek za którym stoi ogromne doświadczanie w dziedzinie marketingu i kreowania wizerunku marki. W bardzo jasny i obrazowy sposób przedstawia prawdziwe przykłady na...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    207
  • Przeczytane
    58
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    5
  • Ulubione
    3
  • Biznes
    2
  • MUST READ!!!
    1
  • @ Biznes
    1
  • Biznes, finanse, rozwój
    1
  • Pracownia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także