Potęga opowieści

Okładka książki Potęga opowieści Kindra Hall
Okładka książki Potęga opowieści
Kindra Hall Wydawnictwo: Wydawnictwo Aktywa biznes, finanse
324 str. 5 godz. 24 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów, wpłynąć na słuchaczy i wypromować swoją markę
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Aktywa
Data wydania:
2021-07-12
Data 1. wyd. pol.:
2021-07-12
Liczba stron:
324
Czas czytania
5 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788396032423
Tłumacz:
Alicja Laskowska
Tagi:
storytelling biznes reklama
Średnia ocen

7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
26 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
32
32

Na półkach:

Uwielbiam książki, które mnie motywują i powodują burzę w mózgu. Taka właśnie jest „Potęga opowieści” @kindrahall od @wydawnictwoaktywa 😊

Po pierwsze jest bardzo pozytywna, luźna i zabawna. Nie męczymy się, czytając ją, a raczej bawimy (co nie jest oczywiste, bo ostatecznie jest to poradnik).

Każdy kto pracuje w branży, w której musi zjednywać sobie klientów, znajdzie tutaj mnóstwo ciekawych informacji.

W skrócie, czego się w niej dowiecie:

- jak opowiadać fascynujące historie

- jak zaciekawiać swoim produktem

- jak promować swoją markę i zdobywać słuchaczy

- jak odnaleźć swoją własną opowieść

Nie będę przedstawiać suchych danych, posłużę się pewnym przykładem:

Wyobraźcie sobie, że chcecie adoptować kota. W schronisku każdy ładny, nie wiadomo którego wybrać. I wtedy z pomocą przychodzi historia zwierzęcia. Na początku patrzyliście na najładniejszego, może nawet rasowego koteczka, a ostatecznie wychodzicie z burym, przeciętnym seniorem, który nie ma jednego ucha.

Dlaczego?

Bo opowieść o jego trudnym życiu Was ujęła i wzbudziła uczucie głębokiej empatii i zrozumienia. To właśnie robi dobra opowieść, przekonuje nas, że to co najcenniejsze, nie zawsze jest widoczne dla oczu. Dzięki niej możemy zobrazować duszę, prawdziwą wartość, ideologię.

Moim zdaniem, to potężne narzędzie, z którego lekkomyślnie byłoby zrezygnować. 😉

Uwielbiam książki, które mnie motywują i powodują burzę w mózgu. Taka właśnie jest „Potęga opowieści” @kindrahall od @wydawnictwoaktywa 😊

Po pierwsze jest bardzo pozytywna, luźna i zabawna. Nie męczymy się, czytając ją, a raczej bawimy (co nie jest oczywiste, bo ostatecznie jest to poradnik).

Każdy kto pracuje w branży, w której musi zjednywać sobie klientów, znajdzie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
115
115

Na półkach:

Dzisiaj przychodzę do Was z pozycją „Potęga opowieści” Kindry Hall, w której czytelnik nauczy się jak profesjonalnie opowiadać. Książka jest bardzo przydatna i zawiera wiele bardzo dobrych wskazówek, ponieważ jest napisana przez zawodowca w tej dziedzinie. Autorka jest profesjonalną mówczynią, a także pisarką wielu powieści. W związku z tym, czytelnik powinien wziąć sobie rady kobiety dotyczące życia, czy biznesu do serca, ponieważ ona wie co mówi.
Kindra Hall w książce opowiada nam cztery bardzo ważne historie, których zadaniem jest pomoc w życiu i biznesie. Mnie osobiście zaintrygowało opowiadanie dotyczące produktu. Jak wszyscy wiemy, każdy z nas lubi kupować, jednak nie zawsze trafia do nas forma sprzedaży. Na przestrzeni wieków mogliśmy zobaczyć jak ona się zmienia. Od akwizytorów chodzących od drzwi do drzwi, chcących nam wcisnąć cokolwiek, do obecnie krzykliwych, barwnych reklam znajdujących się wszędzie i przyciągających wzrok. Dobranie kolorów, melodii i różne inne czynniki wpływają na nasze zmysły tak, że pragniemy dany produkt mieć, ale pamiętajmy, że sprzedaż zachodzi dopiero w naszej głowie, a finalizacja kończy się pytaniem o rodzaj płatności.
Jednak nie każdy umie coś dobrze, szybko sprzedać. Jak innym się to udaje? Jak być dobrym sprzedawcą? Ważne jest, aby w rozmowie z klientem mówić dużo o swoich odczuciach, a także cytować opinie swoich poprzednich klientów. Dodatkowo tutaj autorka pomaga nam, podpowiadając jak należy stworzyć bardziej inspirującą opowieść o opiniach, zdaniu poprzednich klientów.
Autorka w tej książce uczy nas, jak należy profesjonalne opowiadać o wszystkim. Podpowiada nam, jak powinniśmy opowiadać o sobie samych, produktach, tak jak pisałam już wcześniej o wszystkim. To bardzo ważne zjawisko w naszym życiu, ponieważ każdy chce, aby go słuchano z zainteresowaniem. Jeśli chcesz, aby w Twoim przypadku też tak było, koniecznie musisz przeczytać tą pozycję.

Dzisiaj przychodzę do Was z pozycją „Potęga opowieści” Kindry Hall, w której czytelnik nauczy się jak profesjonalnie opowiadać. Książka jest bardzo przydatna i zawiera wiele bardzo dobrych wskazówek, ponieważ jest napisana przez zawodowca w tej dziedzinie. Autorka jest profesjonalną mówczynią, a także pisarką wielu powieści. W związku z tym, czytelnik powinien wziąć sobie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
43
10

Na półkach:

Dla mnie średnia, można byłoby to streścić w 100 stronach, nie kupiłbym jej ponownie. Jak macie okazje wypożyczyć tę książkę, możecie przeczytać.

Dla mnie średnia, można byłoby to streścić w 100 stronach, nie kupiłbym jej ponownie. Jak macie okazje wypożyczyć tę książkę, możecie przeczytać.

Pokaż mimo to

avatar
129
129

Na półkach:

Potęga opowieści - czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów, wpłynąć na słuchaczy i wypromować swoją markę 💭

👩🏼‍💼 Kindra Hall pokazuje nam :
✔️ że słowa mają moc i są kluczem do sukcesu
✔️ jak ważna jest komunikacja, która towarzyszy każdemu z nas, nie ważne gdzie pracujemy i gdzie mieszkamy
✔️ że dobra opowieść sprawi, że nasz „produkt” będą chcieli kupić wszyscy
✔️ na konkretnych przykładach (opowieściach),które elementy nie zadziałały oraz jak należy je w prosty sposób zmodyfikować aby przyniosły efekty przekraczające nasze najśmielsze wyobrażenie
✔️ że stworzenie i przedstawienie opowieści nic nie kosztuje - i to jest w tym wszystkim najważniejsze i najlepsze !
✔️ jak punkt po punkcie opowiedzieć i zrealizować swój cel.

📖 Z tej książki dowiecie się jak:
🔝 Przedstawić siebie w najlepszym świetle
🔝 Opowiadać o produkcie
🔝 Zainspirować innych swoim pomysłem
🔝 Trafić do klienta

To nie jest typowa książka rozwojowo-motywacyjna - to prawdziwa opowieść, która zmieni Wasze postrzeganie na większość, jak nie na wszystkie aspekty Waszego życia 💪🏻💁🏼‍♀️
Zdecydowanie obowiązkowa lektura, dla każdego kto już jest przedsiębiorcą, zamierza nim zostać lub po prostu chce zachwycać innych swoimi opowieściami!
Polecam!

Potęga opowieści - czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów, wpłynąć na słuchaczy i wypromować swoją markę 💭

👩🏼‍💼 Kindra Hall pokazuje nam :
✔️ że słowa mają moc i są kluczem do sukcesu
✔️ jak ważna jest komunikacja, która towarzyszy każdemu z nas, nie ważne gdzie pracujemy i gdzie mieszkamy
✔️ że dobra opowieść sprawi, że nasz „produkt” będą chcieli kupić...

więcej Pokaż mimo to

avatar
107
68

Na półkach: ,

Dzień dobry wszystkim! Dziś książka „Potęga opowieści” autorstwa Kindry Hall, wydanej przez Wydawnictwo Aktywa Za książkę wydawnictwu dziękuję, a was zapraszam na kilka zdań recenzji.

Kindra Hall – profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści.

Z opowiadaniami mamy styczność od naszych najmłodszych lat. Lub nawet od zarania dziejów. Kiedyś ludzie spotykali się w dużym gronie i zawsze słuchali tego najmądrzejszego co on miał to opowiedzenia. Patrząc na dzisiejsze czasy, rodzice często opowiadali nam różne historie czy to do snu, czy po prostu wtrącali jakąś opowieść w temat rozmowy. Kindra Hall przytacza nam 4 kluczowe opowieści, które mają nam pomóc w biznesie, w życiu.

Uwielbiamy kupować, ale nie lubimy jak nam ktoś sprzedaje. Czyż nie? Forma sprzedaży zmieniła się na przestrzeni lat bezapelacyjnie. Pamiętam akwizytorów, którzy chodzili od drzwi do drzwi i próbowali sprzedać garnki, sztućce i inne tego typu produkty wplatając w tą sprzedaż opowieść o swoich problemach, że dostaniemy ekstra rabat, byle on tego towaru mógł się pozbyć.
Opowieść o produkcie należy ubrać tak, że słuchacz jest zafascynowany tym towarem Sprzedaż odbywa się w głowie. Do finalizacji transakcji na koniec wystarczy zadać pytanie: Kartą czy gotówką?

Jak stać się bardziej wiarygodnym sprzedawcą? Opowiadaj o odczuciach i opiniach Twoich poprzednich klientów. W tej części książki autorka podpowiada nam pytaniami jak mamy stworzyć bardziej inspirującą opowieść o odczuciach poprzednich klientów.

Podsumowując. Książka mówi nam o tym, jak nauczyć się profesjonalnie opowiadać. Autorka w dość jasny sposób opowiada nam jak zacząć uczyć się opowiadać o nas, o produkcie, o czymkolwiek chcemy. Opowieść jest kluczowa w każdym aspekcie życia. Nie tylko w sprzedaży. Chcesz poznać tajniki jak zainteresować słuchacza swoją historią, swoim produktem? Przeczytaj koniecznie tę książkę.

Dzień dobry wszystkim! Dziś książka „Potęga opowieści” autorstwa Kindry Hall, wydanej przez Wydawnictwo Aktywa Za książkę wydawnictwu dziękuję, a was zapraszam na kilka zdań recenzji.

Kindra Hall – profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści.

Z opowiadaniami mamy styczność od naszych najmłodszych lat. Lub nawet od zarania dziejów. Kiedyś ludzie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1474
268

Na półkach: , , , ,

Opowieści towarzyszą człowiekowi w zasadzie od dzieciństwa. Czy to na spotkaniach rodzinnych, czy podczas zajęć w przedszkolu, szkole – zawsze mamy okazję ich słuchać, niekiedy nawet po kilkanaście razy, jeśli mamy zapominalskich krewnych. Ta forma przekazu w zasadzie jest nam znana od zawsze, ale Kindra Hall udowadnia, że tak naprawdę niczego o opowieściach nie wiemy. Ponieważ tak naprawdę czasem wystarczy niewiele elementów, aby uzyskać stałych klientów oraz sprzedać dobrze swój produkt. Trzeba je tylko poznać.
Jak wykorzystywać opowieści do celów marketingowych? Autorka odpowiada na to pytanie, a także robi o wiele więcej. Prowadzi nas ona kolejno przez cały proces wykorzystywania tej formy osiągania sukcesu w biznesie, zaczynając od wyjaśnienia, czym są opowieści, wymieniając różne ich rodzaje czy podstawowe informacje oraz przestrzegając przed częstymi błędami, a na zakończeniu… Pomagając nam samym stworzyć swoją opowieść. Brzmi fajnie, prawda?

Moim zdaniem takie jest. Kindra Hall napisała książkę w taki sposób, że czasem miałam wrażenie, jakbym siedziała z nią przy stoliku nad kubkiem kawy i słuchała jej zwierzeń czy rad. Nie ma tutaj suchego, trudnego języka; wręcz przeciwnie – wszystko opisane jest jasno i zrozumiale, a także występuje dużo przykładów ze samego życia pisarki czy jej bliskich. Książkę czyta się ze zaciekawieniem, potrafi ona zaangażować czytelnika oraz zmotywować go do działania. Zawiera ona także dużo analiz, które pozwalają lepiej zrozumieć przytoczone kwestie oraz niejako poprzeć treść twardymi danymi. Dużym plusem jest umieszczona na końcu bibliografia, która będzie pomocna dla osób, które chcą głębiej wejść w dany temat i lepiej go zrozumieć.
„Potęgę Opowieści” czyta się niezwykle przyjemnie oraz szybko. Nie bez znaczenia jest jednak to, jak plastycznie i z poczuciem humoru autorka operuje językiem. Należy tutaj jednak dodać, że bez pracy tłumaczki Alicji Laskowskiej większość tych sformułowań wypadałaby po prostu nienaturalnie bądź sztywno. Pani Laskowska na szczęście poradziła sobie z wieloma „amerykańskimi żarcikami”, przez co książkę czytało się naprawdę łatwo, a także z dużym zaciekawieniem.
Samo wydanie jest także dopracowane. Jasny papier, przejrzyste rozmieszczenie tekstu na stronach, duża czcionka i skrzydełka na okładce – te elementy z pewnością pomagają w odbiorze tekstu, bo od razu widać, że ktoś się przy nim postarał. Również okładka projektu Joanny Bianga jest moim zdaniem bardzo ładna; w zasadzie minimalistyczna, ale jednocześnie przykuwająca uwagę. Przyznam, że sama czasem przyglądałam się tym miniaturowym ludzikom na niej, zamiast czytać 
Dla kogo ta książka? Przede wszystkim dla osób, które założyli swoje własne przedsiębiorstwo, ale także dla osób, które po prostu chcą zyskać nowych klientów/słuchaczy. Myślę, że sama wykorzystam wiele z przytoczonych w niej rad, aby lepiej rozwijać moje konto. Moim zdaniem jest to bardzo ciekawa i mądra lektura, dużo przydatnych rzeczy z niej wyniosłam. Bardzo polecam!

Opowieści towarzyszą człowiekowi w zasadzie od dzieciństwa. Czy to na spotkaniach rodzinnych, czy podczas zajęć w przedszkolu, szkole – zawsze mamy okazję ich słuchać, niekiedy nawet po kilkanaście razy, jeśli mamy zapominalskich krewnych. Ta forma przekazu w zasadzie jest nam znana od zawsze, ale Kindra Hall udowadnia, że tak naprawdę niczego o opowieściach nie wiemy....

więcej Pokaż mimo to

avatar
142
144

Na półkach:

Dzień dobry 🤓

Czy lubicie słuchać opowieści? Opowieści bliskich, dziadków, czy może po prostu nowo poznanych ludzi? Może jednak wolicie rozmawiać krótko, zwięźle i na temat 🤔🤔?

,, Nikt nie zachęca nas do korzystania z potęgi opowieści. Zamiast tego od dziecka każą nam pisać sprawozdania, szukać faktów, rozpisywać rozwiązania, dbać o odpowiednie formatowanie tekstu i unikać przerywników, gdy o czymś mówimy. ''

Początkowo do tematyki '' Potęgi Opowieści '' @kindrahall podchodziłem jak do typowego poradnika. Bardzo lubię je czytać, jednak nie miałem w związku z nim wyjątkowej nadziei, czy po prostu nie stawiałem wobec tej lektury szczególnych wymagań - sam tytuł brzmiał ciekawie, jednak nie wyjątkowo. Tak było początkowo. Czy coś się zmieniło? Zapraszam do dalszej części mojej opinii ✍🤠

Opowieści towarzyszą nam w zasadzie od stuleci, wręcz można by stwierdzić, że praktycznie od zawsze - przekazywali je nasi dziadkowie naszym rodzicom, wujkom i innym członkom rodziny bliższej, dalszej. Jeśli to nie jest wystarczający argument, to zachęcam zatrzymać się na moment i rozejrzeć się wokół. Mamy świat biznesu, marketingu, reklam, muzyki, sztuki i oczywiście co najważniejsze - książek 😁📚. Do dziś narzędzia, jakimi są opowieści zbierają gigantyczne żniwa, zyski. Chociaż nie jest to trend aż tak powszechny, jak wcześniej. Weźmy chociażby reklamy - często w telewizji widzimy ich wiele i przełączamy na kolejne. Krótki slogan z ceną skarpet na zimę jest interesujący, ale w momencie gdy potrzebujemy je na tu i teraz.

Czy nie mieliście chociaż raz sytuacji, gdzie chociażby popularna sieć komórkowa, dostawca internetu przedstawił nam swój produkt, zalety za pomocą właśnie krótkiej opowieści i dźwięcznej muzyki, która sprawiła, że sceny zapadły wam w pamięć i wbrew pozorom nadal w niej tkwią ? Jak to się dzieje, że jedne marki, blogerzy odnoszą potężny sukces ( pomijając tych, którzy już się wybili i mają wsparcie finansowe, lub mieli je od początku),a inni pozostają na uboczu?

W jaki sposób powstaje opowieść i kto w zasadzie ma na nią odpowiedni materiał? Odpowiedzi na te inne ciekawe pytania znajdziecie w tytułowej '' Potędze Opowieści ''.

Mimo mojego początkowego, średniego nastawienia, ostatecznie zrozumiałem jak wiele cennej wiedzy wbrew pozorom można wynieść z tej nie długiej, lecz treściwej książki. Kończąc to poważne stanowisko, użyję trochę humorku. Przyznaję - nakręciłem się na tematykę książki, jak dzik na sosnę 🐗🐗 🌲 , ponieważ znalazłem faktycznie sporo analogii w życiu codziennym i polecam wam również po nią sięgnąć.

Dzień dobry 🤓

Czy lubicie słuchać opowieści? Opowieści bliskich, dziadków, czy może po prostu nowo poznanych ludzi? Może jednak wolicie rozmawiać krótko, zwięźle i na temat 🤔🤔?

,, Nikt nie zachęca nas do korzystania z potęgi opowieści. Zamiast tego od dziecka każą nam pisać sprawozdania, szukać faktów, rozpisywać rozwiązania, dbać o odpowiednie formatowanie tekstu i...

więcej Pokaż mimo to

avatar
712
585

Na półkach: ,

Pamiętacie świąteczną reklamę pewnego portalu aukcyjnego, w której starszy pan zamawia przez Internet podręcznik do nauki języka angielskiego dla początkujących, przyswaja pojedyncze słówka, tworzy zdania, ogląda filmy po angielsku, okleja wszystko karteczkami z angielskim nazwami, robi wszystko, co może by móc dogadać się w obcym dla siebie języku? Potem, znów przez Internet, zamawia walizkę i leci do mieszkającego za granicą syna, by poznać tam swoją kilkuletnią wnuczkę i przedstawić się jej w języku, który ona rozumie. Wzruszała mnie ona i wzrusza do tej pory. Przypominam o niej w kontekście książki, którą niedawno miałam okazję poznać: „Potęgi opowieści, czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów, wpłynąć na słuchaczy i wypromować swoją markę” Kindry Hall.

Czytając ten podręcznik, czy też poradnik, cały czas miałam w głowie tą reklamę. O tego typu marketingu mówi książka – udowadnia, że opowieść ma największą moc wpływania na nasze wybory zakupowe. Autorka charakteryzuje w niej rodzaje opowieści i prezentuje przykłady reklam, w których zostały one wykorzystane i odniosły sukces. Umiejętne stworzenie opowieści o produkcie, o założycielu, o idei lub wykorzystanie opowieści klienta. Nie wystarczy określić, dlaczego nasz produkt jest wyjątkowy, bo okaże się, że tą cechę posiada niemal każdy podobny dostępny na rynku. Ten typ marketingu wymaga skupienia się na rozpoznawalnej postaci, prawdziwych emocjach przeżywanych w ważnych momentach i szczegółowych informacjach.

Każdy z typów opowieści tworzony jest na inne potrzeby. Opowieść o produkcie i opowieść klienta mają na celu zwiększenie sprzedaży i dotarcie do większej liczby klientów. Opowieść o założycielu trafić ma do inwestorów i współpracowników, a opowieść o idei ma wzmocnić zespół i pomóc w przetrwaniu trudnych chwil w firmie. Autorka poświęca dużą część swojej publikacji poradom, jak należy takie reklamy tworzyć, na co zwrócić uwagę, jakich błędów unikać.

„Potęgę opowieści” czyta się szybko i łatwo, bo nie jest przeładowana specjalistyczną wiedzą. Jest inspirującą lekturą dla osób, które na co dzień zajmują się marketingiem albo chcą zwiększyć swoje szanse na sukces prowadząc firmę. Dla mnie, przeciętnego czytelnika, nie będzie przydatna, choć poszerzyła horyzonty, pokazała świat reklamy. Jeśli chodzi o kwestie techniczne, to trudność sprawiały mi wąskie marginesy, przez co musiałam mocno ja otwierać, by doczytać wersy do końca. Dziwne spostrzeżenie? Trochę tak, pierwszy raz spotkałam się z takim problemem.

Pamiętacie świąteczną reklamę pewnego portalu aukcyjnego, w której starszy pan zamawia przez Internet podręcznik do nauki języka angielskiego dla początkujących, przyswaja pojedyncze słówka, tworzy zdania, ogląda filmy po angielsku, okleja wszystko karteczkami z angielskim nazwami, robi wszystko, co może by móc dogadać się w obcym dla siebie języku? Potem, znów przez...

więcej Pokaż mimo to

avatar
584
393

Na półkach:

Ze storytellingiem po raz pierwszy miałam styczność na studiach, a dokładnie gdzieś w okolicach drugiego roku. W kolejnych latach spotkałam się z nim jeszcze kilkukrotnie np. na niektórych wykładach i ćwiczeniach. Był on ciekawym zagadnieniem, ale nie na tyle, abym chciała poszerzyć o nim wiedzę sama z siebie. Jednakże gdy zobaczyłam „Potęgę opowieści” autorstwa Kindry Hall wiedziałam, że bardzo będę chciała ją przeczytać.

Wspomniany storytelling można dość często spotkać w różnych reklamach (chociażby w spotach reklamujących gumy do żucia Extra, które zostały przytoczone jako jedne z przykładów w lekturze).

Książka jest dla mnie czymś pomiędzy podręcznikiem a poradnikiem. Autorka przedstawia w niej różnego rodzaju historie, ale również objaśnia teorię - omawia chociażby cztery rodzaje opowieści, które mogą pomóc w promocji marki czy też produktu.

Jedyne, czego mi brakowało, to wyszczególnionych ćwiczeń (podczas jazdy tramwajem ciężko było je zapamiętać z treści). Najbardziej podobały mi się zawarte w lekturze historie (kilka nawet zapadło mi w pamięć).

Do „Potęgi opowieści” z pewnością będę jeszcze nie raz wracać i zaznaczać interesujące mnie zagadnienia. Polecam ją osobom, które przede wszystkim chciałyby się trochę „oswoić” z pojęciem storytellingu.

Ze storytellingiem po raz pierwszy miałam styczność na studiach, a dokładnie gdzieś w okolicach drugiego roku. W kolejnych latach spotkałam się z nim jeszcze kilkukrotnie np. na niektórych wykładach i ćwiczeniach. Był on ciekawym zagadnieniem, ale nie na tyle, abym chciała poszerzyć o nim wiedzę sama z siebie. Jednakże gdy zobaczyłam „Potęgę opowieści” autorstwa Kindry Hall...

więcej Pokaż mimo to

avatar
476
475

Na półkach:

Kindra Hall "Potęga opowieści"

Słowa mają moc

Opowiadanie historii to coś, czego doświadczamy przez całe życie - bajki, filmy, książki, reklamy produktów.

Ta książka nie tylko pokazuje, jak opowiedzieć dobrą historię, ale zagłębia się w naukę opowiadania historii, nie będąc przy tym zbyt przytłaczającą. Styl pisania jest swobodny a rozdziały są uporządkowane. Autorka dostarcza życiowych przykładów, aby zademonstrować jak działają jej metody. To coś więcej niż książka o marketingu. I wcale nie musisz zajmować się biznesem. Sądzę, że ta książka może pomóc ludziom, by nawiązać kontakt z innymi.
Sprawdź ❕

"Dobrze opowiedziana historia może sprawić, że słuchacz poczuje coś więcej niż zainteresowanie - pozwoli całkowicie porwać się jej treści."

"Opowieść zmienia charakter oraz wpływ marketingu, przede wszystkim zaś zmienia sposób, w jaki postrzegamy samych siebie."

Cztery składniki świetnej opowieści
▪️Rozpoznawalne postacie
▪️Prawdziwe emocje
▪️Ważne momenty
▪️Szczegółowe informacje

Na końcu książki znajdziecie małą ściągę 😉

Kindra Hall "Potęga opowieści"

Słowa mają moc

Opowiadanie historii to coś, czego doświadczamy przez całe życie - bajki, filmy, książki, reklamy produktów.

Ta książka nie tylko pokazuje, jak opowiedzieć dobrą historię, ale zagłębia się w naukę opowiadania historii, nie będąc przy tym zbyt przytłaczającą. Styl pisania jest swobodny a rozdziały są uporządkowane. Autorka...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    118
  • Przeczytane
    30
  • Posiadam
    4
  • Biznes, finanse
    2
  • Październik 2021
    1
  • 2021
    1
  • Ebook
    1
  • Może kiedyś
    1
  • Poradniki różne
    1
  • RTM
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Potęga opowieści


Podobne książki

Przeczytaj także