rozwińzwiń

Wyspy Owcze. Przewodnik turystyczno-kulturowy

Okładka książki Wyspy Owcze. Przewodnik turystyczno-kulturowy Maciej Brencz, Kinga Eysturland, Marcin Jakubowski, Łukasz Łach, Marcin Michalski
Okładka książki Wyspy Owcze. Przewodnik turystyczno-kulturowy

Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki 81:1. Opowieści z Wysp Owczych Marcin Michalski, Maciej Wasielewski
Ocena 7,1
81:1. Opowieśc... Marcin Michalski, M...
Okładka książki Warszawa. Travelbook. Wydanie 1 Ewa Michalska, Marcin Michalski
Ocena 9,0
Warszawa. Trav... Ewa Michalska, Marc...
Okładka książki Warszawa. Przewodnik celownik Ewa Michalska, Marcin Michalski
Warszawa. Prze... Ewa Michalska, Marc...
Okładka książki Warszawa. Przewodnik-celownik. Wydanie 1 Ewa Michalska, Marcin Michalski
Ocena 0,0

Sortuj:
avatar

Na półkach:

Właśnie wróciliśmy z mężem z Wysp Owczych, wyjazd zorganizowaliśmy sami, bazowaliśmy między innymi na tym przewodniku i naszym zdaniem „Wyspy Owcze Przewodnik turystyczno-kulturowy” to najlepszy i najkompletniejszy przewodnik po Wyspach Owczych. Co więcej - jest on jednym z najlepszych przewodników w ogóle! (A tych przeczytaliśmy dziesiątki i planowaliśmy na ich podstawie krótsze i dłuższe wyjazdy) To jak on ułatwia zwiedzanie, jakie ma praktyczne wskazówki, szczegółowe opisy wysp - ukłony!!! Do tego stopnia, że któregoś dnia zobaczyliśmy jakiś statek patrolowy w jednym z fiordów po czym znaleźliśmy jego zdjęcie i opis w tym przewodniku. A te qr kody? Genialny pomysł! Wielkie podziękowania dla całej redakcji, uważamy że Wasz przewodnik powinien być przetłumaczony na język angielski i służyć szerszemu gronu turystów.

więcej Pokaż mimo to

avatar

Na półkach:

Nie znam lepszego przewodnika na polskim rynku. Od lat pasjonują mnie Wyspy Owcze i staram się czytać wszystko o tym miejscu, co jest dostępne na rynku. Trudno nazwać tę książkę tylko "przewodnikiem", bo część kulturowa sprawia, że jest to bardziej kompendium wiedzy o Wyspach Owczych. Bardzo polecam!