The Long and the Short of It: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies
- Kategoria:
- reportaż
- Tytuł oryginału:
- The Long and the Short of It: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies
- Wydawnictwo:
- Institute of Practitioners in Advertising
- Data wydania:
- 2013-06-11
- Data 1. wydania:
- 2013-06-11
- Liczba stron:
- 82
- Czas czytania
- 1 godz. 22 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 085294134X
- Tagi:
- marketing
This publication is the eagerly anticipated update of Marketing in the Era of Accountability, examining the impact of timescales of effect, exploring the tension between long and short-term strategies for brands and businesses as well as providing evidence-based recommendations on how best to approach investment in advertising. Les Binet and Peter Field return to explore a vital new area: how campaign results develop over time. This report focuses on a growing tension that exists between short-term response activity and long-term brand-building. Increasingly, there is a tendency to use very short-term online metrics as primary performance measures and this has dangerous implications for long-term success. Anyone involved in the complex world of multi-channel campaign development and evaluation needs to have a clear understanding of how short-term and long-term effects are different.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki The Long and the Short of It: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Świetna lektura, która powinna wejść do kanonu lektur dla każdego marketera/osoby pracującej w branży reklamowej. Ponad 80 stron wniosków popartych gromadzonymi przez lata danymi. W środku m.in jak krótko- i długofalowe strategie i kampanie wpływają na sprzedaż, brandlift etc. oraz dlaczego telewizja nadal pozostaje kluczowa. Zdecydowanie warto!
Świetna lektura, która powinna wejść do kanonu lektur dla każdego marketera/osoby pracującej w branży reklamowej. Ponad 80 stron wniosków popartych gromadzonymi przez lata danymi. W środku m.in jak krótko- i długofalowe strategie i kampanie wpływają na sprzedaż, brandlift etc. oraz dlaczego telewizja nadal pozostaje kluczowa. Zdecydowanie warto!
Pokaż mimo to