The Long and the Short of It: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies

Okładka książki The Long and the Short of It: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies Les Binet, Peter Field
Okładka książki The Long and the Short of It: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies
Les BinetPeter Field Wydawnictwo: Institute of Practitioners in Advertising reportaż
82 str. 1 godz. 22 min.
Kategoria:
reportaż
Tytuł oryginału:
The Long and the Short of It: Balancing Short and Long-Term Marketing Strategies
Wydawnictwo:
Institute of Practitioners in Advertising
Data wydania:
2013-06-11
Data 1. wydania:
2013-06-11
Liczba stron:
82
Czas czytania
1 godz. 22 min.
Język:
angielski
ISBN:
085294134X
Tagi:
marketing
Średnia ocen

9,0 9,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
648
44

Na półkach:

Świetna lektura, która powinna wejść do kanonu lektur dla każdego marketera/osoby pracującej w branży reklamowej. Ponad 80 stron wniosków popartych gromadzonymi przez lata danymi. W środku m.in jak krótko- i długofalowe strategie i kampanie wpływają na sprzedaż, brandlift etc. oraz dlaczego telewizja nadal pozostaje kluczowa. Zdecydowanie warto!

Świetna lektura, która powinna wejść do kanonu lektur dla każdego marketera/osoby pracującej w branży reklamowej. Ponad 80 stron wniosków popartych gromadzonymi przez lata danymi. W środku m.in jak krótko- i długofalowe strategie i kampanie wpływają na sprzedaż, brandlift etc. oraz dlaczego telewizja nadal pozostaje kluczowa. Zdecydowanie warto!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Marketing
    2
  • Przeczytane
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także