Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- Wyzwania współczesnego biznesu
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2019-08-20
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-08-20
- Liczba stron:
- 237
- Czas czytania
- 3 godz. 57 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301206741
- Tagi:
- marketing biznes analiza Big data informatyka
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.
Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Z książką Marketing Analytics od Mike Grigsby mam mega dylemat. Literatura nie jest prosta dotyka bardzo nie raz skomplikowanych zagadnień z tematyki statystki i wykorzystaniu tego w marketingu. Problemy opisywane są na poziomie streszczenia zagadnienia, teorii i praktyki co pozwala troszkę zrozumieć co piszczy w analityczny marketingu. Jednocześnie książka nie jest napisana prostym językiem trzeba sięga w inne poza źródłowe publikacje żeby przeprowadzić obliczenia albo przynajmniej zrozumieć co autor ma namyśli, a ten jest troszkę irytujący czasami jedno zagadnienie na jednej stronie nazywając innymi zwrotami. Czuć też w autorze wielką pasje do tego robi i chyba też wymaga to troszkę od czytelnia żebyś posiadał przynajmniej 50% zajawki autora i co najmniej 25% zaangażowania w określoną tematykę. Książka nie jest na jeden raz, nawet na dwa to za mało żęby ogarnąć no chyba że praktycznie codziennie obliczasz model przeżycia, regres logistyczny, LCA albo CHAID to w takim wypadku na policzkach będziesz miała takie wypieki jak bułeczki wyciągnięty co dopiero z pieca u piekarza. Mogę z pełną świadomością rekomendować książkę dla specjalistów od analityki internetowej, marketingu z danymi, branży e-commerce i w mniejszym stopniu dla specjalistów do big data (temu zagadnieniu poświęcony jest tylko jeden rozdział gdzie opisane są algorytmy) Wrócę do tej publikacji bo warto nie zrobię tego z przyjemnością ale wiedza i tykanie rzeczy trudnych zawsze powoduje pocenia się mózgu i dyskomfort nauki by znaleźć się na końcu wykresu efektu Dunninga-Krugera. Miłej lektury :)
Z książką Marketing Analytics od Mike Grigsby mam mega dylemat. Literatura nie jest prosta dotyka bardzo nie raz skomplikowanych zagadnień z tematyki statystki i wykorzystaniu tego w marketingu. Problemy opisywane są na poziomie streszczenia zagadnienia, teorii i praktyki co pozwala troszkę zrozumieć co piszczy w analityczny marketingu. Jednocześnie książka nie jest...
więcej Pokaż mimo to