Badania Marketingowe. Podstawowe Metody i Obszary Zastosowań.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu popularnonaukowa
362 str. 6 godz. 2 min.
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Tytuł oryginału:
- Badania Marketingowe. Podstawowe Metody i Obszary Zastosowań.
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
- Data wydania:
- 1999-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1999-01-01
- Liczba stron:
- 362
- Czas czytania
- 6 godz. 2 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8370112390
- Tagi:
- marketing badania marketingowe
Zastosowane w pracy podejście dotyczące zarówno narzędzi, jak i obszarów zastosowań ma na celu przybliżenie przedsiębiorstwom, instytucjom i innym użytkownikom procedury i metod badań podstawowych problemów marketingowych.Książka jest przeznaczona dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych, a także dla pracowników przedsiębiorstw i kadry zarządzającej, która w swych działaniach powinna się kierować zasadami marketingu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Badania Marketingowe. Podstawowe Metody i Obszary Zastosowań.
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka to kompendium wiedzy odnośnie badań marketingowych, absolutnie obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą kształcić się w tej tematyce
Książka to kompendium wiedzy odnośnie badań marketingowych, absolutnie obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą kształcić się w tej tematyce
Pokaż mimo to