Badania Marketingowe. Podstawowe Metody i Obszary Zastosowań.

Okładka książki Badania Marketingowe. Podstawowe Metody i Obszary Zastosowań. Iwankiewicz-Rak Barbara, Witold Kowal, Mazurek Łopacińska Krystyna, Grażyna Światowy
Okładka książki Badania Marketingowe. Podstawowe Metody i Obszary Zastosowań.
Iwankiewicz-Rak BarbaraWitold Kowal Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu popularnonaukowa
362 str. 6 godz. 2 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Tytuł oryginału:
Badania Marketingowe. Podstawowe Metody i Obszary Zastosowań.
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
Data wydania:
1999-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Liczba stron:
362
Czas czytania
6 godz. 2 min.
Język:
polski
ISBN:
8370112390
Tagi:
marketing badania marketingowe
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
30
13

Na półkach:

Książka to kompendium wiedzy odnośnie badań marketingowych, absolutnie obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą kształcić się w tej tematyce

Książka to kompendium wiedzy odnośnie badań marketingowych, absolutnie obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą kształcić się w tej tematyce

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    2
  • Chcę przeczytać
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Badania Marketingowe. Podstawowe Metody i Obszary Zastosowań.


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne