Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Nie musisz tego słuchać. Jak powstrzymać przemoc słowną w pracy

Tłumaczenie: Jolanta Kubiak
Wydawnictwo: Rebis
4,67 (3 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
2
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
You can't talk so me that way!
data wydania
ISBN
8373018026
liczba stron
186
kategoria
poradniki
język
polski

Któż choć raz w swojej karierze zawodowej nie usłyszał przykrych słów wypowiedzianych ostrym bądź zjadliwym tonem przez szefa lub współpracownikaa Przemoc słowna jest powszechnym zjawiskiem w wielu firmach. Autor wyjaśnia, na czym ona polega, bada metody ludzi posługujących się obelgami, analizuje psychikę ofiar i okoliczności, w jakich dochodzi do tego typu nadużyć. Proponuje też działania,...

Któż choć raz w swojej karierze zawodowej nie usłyszał przykrych słów wypowiedzianych ostrym bądź zjadliwym tonem przez szefa lub współpracownikaa Przemoc słowna jest powszechnym zjawiskiem w wielu firmach. Autor wyjaśnia, na czym ona polega, bada metody ludzi posługujących się obelgami, analizuje psychikę ofiar i okoliczności, w jakich dochodzi do tego typu nadużyć. Proponuje też działania, które można podjąć indywidualnie lub w całej firmie, by ujawniać i zwalczać takie destruktywne zachowania i kształtować środowisko pracy sprzyjające wydajności, kreatywności i dobremu samopoczuciu.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (12)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 909
Mól | 2015-07-29
Na półkach: Poradniki, Studia, 2015, Przeczytane

Opinia zaznaczona jako spoiler. Pokaż ją.

Książka jest typowym poradnikiem, omawiającym problem agresji słownej w środowisku pracowniczym, ale tylko w relacji przełożony-podwładny. Sporo w niej wodolejstwa i jest bardzo chaotyczna, wręcz nieprzemyślana. Strategie przedstawione przez autorkę z pewnością są skuteczne, jeśli dostosuje się je do sytuacji, co jest największą zaletą tej książki. Jednakże brak w niej rozdziału o cechach osobowości, które warto rozwinąć, aby zwalczyć problem tego typu - na przykład asertywność.

książek: 494
trufla | 2016-07-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 24 lipca 2016
książek: 112
enka | 2015-12-12
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 marca 2011
książek: 721
letni_a | 2011-03-28
Na półkach: Przeczytane, 2011
Przeczytana: 28 marca 2011
książek: 751
marlena97warmuz | 2017-03-01
Na półkach: Przeczytane
książek: 47
trykus | 2016-08-17
Na półkach: Teraz czytam
książek: 83
Rue19 | 2015-11-01
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1502
mka17t | 2014-01-31
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 270
Monika Nowacka | 2012-07-31
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
zobacz kolejne z 2 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
zgłoś błąd zgłoś błąd