Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak odzyskać figurę po urodzeniu dziecka

Wydawnictwo: Klub dla Ciebie
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788389076694
liczba stron
224
kategoria
zdrowie, medycyna
język
polski

ak odzyskać figurę po urodzeniu dziecka autorka, opierając się na własnym doświadczeniu, pomoże mamom w samotnej walce o powrót do formy, Radzi, jak zaakceptować swoje ciało, jak przyspieszyć przemianę materii, jak pokonać stres, jak nauczyć się kontrolować to co jemy i wreszcie to, co najważniejsze: jak odnaleźć miłość z własnym mężem! Czy wiesz, że w czasie ciąży: # talia kobiety powiększa...

ak odzyskać figurę po urodzeniu dziecka autorka, opierając się na własnym doświadczeniu, pomoże mamom w samotnej walce o powrót do formy, Radzi, jak zaakceptować swoje ciało, jak przyspieszyć przemianę materii, jak pokonać stres, jak nauczyć się kontrolować to co jemy i wreszcie to, co najważniejsze: jak odnaleźć miłość z własnym mężem! Czy wiesz, że w czasie ciąży: # talia kobiety powiększa się nawet o 120 cm # skóra na brzuchu rozciąga się o 400 procent # biodra poszerzają o 15 cm # komórki tłuszczowe powiększają się o 125 procent pierwotnej wielkości i to wszystkie 30 miliardów! Jednak niezależnie od tego, czy urodziłaś dziecko pięć dni, czy pięć lat temu, możesz przezwyciężyć problemy z odzyskaniem figury po porodzie. zdroworozsądkowy program zaproponowany przez autorkę obejmuje: # nowe pojmowanie porcji po okresie jedzenia za dwoje czas najwyższy nauczyć się jak jeść za samą siebie, mniejsze posiłki to mniejsze matki w okresie poporodowym, # ćwiczenia wysiłkowe tempo metabolizmu po porodzie jest u młodych matek o 15-20 procent niższe niż wcześniej, najlepszym sposobem przyspieszenia tempa przemiany materii jest budowanie mięśni, # niestresowanie własnych komórek tłuszczowych kiedy jesteś zestresowana (a która młoda matka nie jesta!), twoje komórki tłuszczowe powiększają się, stres powoduje wzmożone odkładanie się tłuszczu, zaś relaks, jego uwalnianie, # akceptacja swojego ciała po porodzie twoje ciało jest inne niż przed zajściem w ciążę, może być nawet sprawniejsze, bardziej zmysłowe i mocniejsze niż przedtem. Stosując zdroworozsądkowy plan poporodowy, stracisz na wadze w sposób mądry i zdrowy.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd