Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Narratologia

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7,21 (68 ocen i 23 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
6
8
23
7
21
6
10
5
4
4
0
3
1
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788301192549
liczba stron
160
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Oliwia

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym...

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.

Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!
*Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań.
*Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści.
*Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali.

To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata.

 

źródło opisu: https://ksiegarnia.pwn.pl/Narratologia,710005291,p.html

źródło okładki: Zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 472
Yooki | 2017-06-16
Na półkach: Zawodowe, Przeczytane, 2017
Przeczytana: 16 czerwca 2017

Mam kłopot z tą książką.
Czyta się znakomicie. Styl świetny, temat ciekawy. Jest konstrukcja, są przykłady.

Kłopot polega na tym, że spodziewałam się "wyciągnąć" z tej książki zestaw narzędzi, gotowych do wykorzystania w biznesie. A to dopiero opis jak zrobić zestaw narzędzi. Dla mnie to za mało.

Całość analizy poprowadzona jest na bazie bajek (ewentualnie filmów sf). I to jest bardzo ciekawy opis, wszystko się klei i składa w całość. Niestety odniesień do biznesu jest jak na lekarstwo.
Storytelling przećwiczony na bajce łatwo zrozumieć i zastosować ale dużo, dużo trudniej przenieść to samo na grunt kampanii/komunikatów biznesowych. Tego mi zabrakło.

Tym niemniej moje bajki, które opowiadam dziecku, dzięki tej książce weszły na kolejny level:)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Trzy odbicia w lustrze

„Trzy odbicia w lustrze” to historia trzech kobiet z rodziny Czeplińskich – Zosi, Wandy i Ani, rozpisanej na lata 1939 – 2014. Losy bohaterek uwikłane...

zgłoś błąd zgłoś błąd