Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Dobra obsługa to dobry interes

Wydawnictwo: Zysk i S-ka
6,33 (3 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375060157
liczba stron
234
kategoria
Literatura piękna
język
polski

Okładka: miękka,

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 45
lindros86 | 2013-10-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Ciekawe przykłady co powoduje, że książka jest interesująca. Dla osób pracujących w handlu pozycja w sam raz na weekend jako przyjemna lektura.

książek: 141
Jurgiel | 2015-05-26
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 kwietnia 2015

bardzo dobra pozycja traktująca o obsłudze klienta.
Mimo, że została wydana już dość dawno, to nie udało mi się znaleźć nic, to nie byłoby aktualne w obecnych realiach.

książek: 218
DamianMorfeusz | 2013-08-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 150
Empek | 2013-05-20
Na półkach: Przeczytane
książek: 1108
Ewa | 2016-05-08
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 2763
MALOWANA | 2014-05-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 3035
Euge | 2013-08-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 187
cola | 2012-11-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd