Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Creating Valuable Business Strategies

Wydawnictwo: Butterworth-Heinemann
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9780750685481
liczba stron
264
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Creating Valuable Business Strategies will change existing mindsets about strategy. Here is an answer for the strategist who asks, What should I do differently next Monday morning? The object of strategy is to create financial value and the offering-centred approach of Creating Valuable Business Strategies provides a novel and pragmatic framework for setting strategic direction: choosing which...

Creating Valuable Business Strategies will change existing mindsets about strategy. Here is an answer for the strategist who asks, What should I do differently next Monday morning? The object of strategy is to create financial value and the offering-centred approach of Creating Valuable Business Strategies provides a novel and pragmatic framework for setting strategic direction: choosing which markets to contest and how. This book: identifies the individual offering as the fundamental unit

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd