Rzecznik prasowy. Oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna

Wydawnictwo: Difin
9 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788379306862
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Rosnąca rola ekspertów w komunikacji skłania do refleksji. Teoretycznej – aby podjąć wy zwanie opisania nowych zjawisk – oraz praktycznej – aby przygotować profesjonalistów do skutecznych działań w przestrzeni komunikacyjnej. Książka obejmuje szeroki obszar ich działań – od praktycznych sugestii w zakresie współpracy z mediami, po teoretyczne aspekty miejsca...

Rosnąca rola ekspertów w komunikacji skłania do refleksji. Teoretycznej
– aby podjąć wy zwanie opisania nowych zjawisk – oraz praktycznej – aby
przygotować profesjonalistów do skutecznych działań w przestrzeni
komunikacyjnej. Książka obejmuje szeroki obszar ich działań – od
praktycznych sugestii w zakresie współpracy z mediami, po teoretyczne
aspekty miejsca i roli specjalisty public relations w organizacji. Ważną
część zajmują zagadnienia prawne oraz dyplomatyka firmowa. Całość składa
się na obraz dobrego specjalisty do spraw komunikacji, który sprawnie
buduje relacje ze światem zewnętrznym, a dla przełożonych i
współpracowników jest autorytetem i ekspertem. Także zawsze wówczas,
kiedy niełatwe jest znalezienie równowagi pomiędzy możliwościami, jakie
pozostają w zasięgu rzecznika prasowego, a oczekiwaniami organizacji,
którą reprezentuje.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 171
Kasia | 2016-09-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 07 września 2016

Doskonała lektura dla wszystkich osób, które pracują w biurze prasowym bądź tez przygotowują się do roli rzecznika prasowego. Książka napisana jest niezwykle przystępnym językiem, znajduje się w niej wiele praktycznych wskazówek i przede wszystkim odpowiada na wiele pytań, które nasuwają się osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z media relations. Gorąco polecam!

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd