Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328313590
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów
społecznościowych!
* Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
* Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
* Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się
pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno
w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca
sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują
drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne
informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna.
Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają
tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas
poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie
kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką
stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrickpokazują w
niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy
zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego
pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki.
Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania
fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji,
optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji
mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik
przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom
możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla
profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
* Jak zoptymalizować swój profil
* Jak nakarmić Postowego Potwora
* Jak udoskonalić posty
* Jak odpowiadać na komentarze
* Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
* Jak zgromadzić więcej czytelników
* Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
* Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
* Jak poprowadzić czat na Twitterze
* Jak nie wyjść na dyletanta
* Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
* Jak złożyć wszystko w całość
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 59
- 26
- 8
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Dodaj cytat
Opinia
123 wskazówki, które mają nam pomóc w swojej autopromocji w social mediach zebrane przez Guya Kawasakiego i Peg Fitzpatrick. Dużo porad (od prostych do nieco bardziej zaawansowanych), które z pewnością pomogą osobom rozpoczynającym swoją działalność w mediach społecznościowych. Książka pisana jest dla amerykańskiego odbiorcy i dlatego też część wskazówek nie bardzo pasuje do naszych polskich realiów. Bardzo dużo porad dotyczy Google+, Twittera czy Linkedin'a, które u nas w Polsce nie są tak prężnie wykorzystywane jak za oceanem. Znajdziemy też sporo na temat Facebook'a, Pinteresta czy Instagrama.
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" pomoże osobom wchodzącym w świat social mediów na zdobycie potrzebnej wiedzy, a osobom, które już w nich działają na usystematyzowanie wiedzy.
123 wskazówki, które mają nam pomóc w swojej autopromocji w social mediach zebrane przez Guya Kawasakiego i Peg Fitzpatrick. Dużo porad (od prostych do nieco bardziej zaawansowanych), które z pewnością pomogą osobom rozpoczynającym swoją działalność w mediach społecznościowych. Książka pisana jest dla amerykańskiego odbiorcy i dlatego też część wskazówek nie bardzo pasuje...
więcej Pokaż mimo to