Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Średnia ocen

                5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
19 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
171
82

Na półkach: ,

123 wskazówki, które mają nam pomóc w swojej autopromocji w social mediach zebrane przez Guya Kawasakiego i Peg Fitzpatrick. Dużo porad (od prostych do nieco bardziej zaawansowanych), które z pewnością pomogą osobom rozpoczynającym swoją działalność w mediach społecznościowych. Książka pisana jest dla amerykańskiego odbiorcy i dlatego też część wskazówek nie bardzo pasuje do naszych polskich realiów. Bardzo dużo porad dotyczy Google+, Twittera czy Linkedin'a, które u nas w Polsce nie są tak prężnie wykorzystywane jak za oceanem. Znajdziemy też sporo na temat Facebook'a, Pinteresta czy Instagrama.
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" pomoże osobom wchodzącym w świat social mediów na zdobycie potrzebnej wiedzy, a osobom, które już w nich działają na usystematyzowanie wiedzy.

123 wskazówki, które mają nam pomóc w swojej autopromocji w social mediach zebrane przez Guya Kawasakiego i Peg Fitzpatrick. Dużo porad (od prostych do nieco bardziej zaawansowanych), które z pewnością pomogą osobom rozpoczynającym swoją działalność w mediach społecznościowych. Książka pisana jest dla amerykańskiego odbiorcy i dlatego też część wskazówek nie bardzo pasuje...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    59
  • Przeczytane
    26
  • Posiadam
    8
  • Teraz czytam
    3
  • 2018
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Chcę kupić
    1
  • Ebook
    1
  • Biznes, marketing, zarządzanie
    1
  • Ulubione
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także