Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Okładka książki Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Peg FitzpatrickGuy Kawasaki Wydawnictwo: Onepress nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Onepress
Język:
polski
ISBN:
9788328313590
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
19 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
523
512

Na półkach:

Książka idealna dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat dzialania mediów społecznościowych. Więcej o @twitter @google i np. @pinterest ✔️
Jak działać, aby było dobrze? Jakie zasady obowiązują na różnych platformach? Na co użytkownicy zwracają uwagę? To i wiele innych wskazówek znajdziesz właśnie w tej książce. Ja szukałam odpowiedzi na trochę inne pytania, więc nie jestem nią zachwycona, jednak żadna forma wiedzy nie idzie na stracenie 😊 poza tym uwielbiam książki @wydawnictwo_onepress 💞

Książka idealna dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat dzialania mediów społecznościowych. Więcej o @twitter @google i np. @pinterest ✔️
Jak działać, aby było dobrze? Jakie zasady obowiązują na różnych platformach? Na co użytkownicy zwracają uwagę? To i wiele innych wskazówek znajdziesz właśnie w tej książce. Ja szukałam odpowiedzi na trochę inne pytania, więc...

więcej Pokaż mimo to

avatar
133
67

Na półkach: ,

123 wskazówki, które mają nam pomóc w swojej autopromocji w social mediach zebrane przez Guya Kawasakiego i Peg Fitzpatrick. Dużo porad (od prostych do nieco bardziej zaawansowanych), które z pewnością pomogą osobom rozpoczynającym swoją działalność w mediach społecznościowych. Książka pisana jest dla amerykańskiego odbiorcy i dlatego też część wskazówek nie bardzo pasuje do naszych polskich realiów. Bardzo dużo porad dotyczy Google+, Twittera czy Linkedin'a, które u nas w Polsce nie są tak prężnie wykorzystywane jak za oceanem. Znajdziemy też sporo na temat Facebook'a, Pinteresta czy Instagrama.
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" pomoże osobom wchodzącym w świat social mediów na zdobycie potrzebnej wiedzy, a osobom, które już w nich działają na usystematyzowanie wiedzy.

123 wskazówki, które mają nam pomóc w swojej autopromocji w social mediach zebrane przez Guya Kawasakiego i Peg Fitzpatrick. Dużo porad (od prostych do nieco bardziej zaawansowanych), które z pewnością pomogą osobom rozpoczynającym swoją działalność w mediach społecznościowych. Książka pisana jest dla amerykańskiego odbiorcy i dlatego też część wskazówek nie bardzo pasuje...

więcej Pokaż mimo to

avatar

Poradnik, który obejmuje 123 wskazówki odnośnie mediów społecznościowych. Czy warto go przeczytać?

Książkę podzielono na rozdziały, a w każdym z nich znajdziemy ponumerowane wskazówki. Dzięki temu możemy łatwo odnaleźć tą, która wydała się nam ważna. Książka jest bardzo dobrze przemyślana i składa się z wielu sugestii, często na poziomie podstawowym (jakie zdjęcie wybrać na profil czy jak korzystać z Instagrama), są notatnikiem rad opartych na doświadczeniu. Zobaczymy tutaj mnóstwo zrzutów z kont autorów czy efektów ich działalności. Dzielą się wskazówkami, które sami stosują lub sprawdzili w praktyce. Teorię ograniczyli do minimum.

Część wskazówek pochodzi od ich znajomych, więc nie są oni tak do końca sami autorami. Każda taka porada zaopatrzona jest w imię i nazwisko sugerującego. Widać, że czerpią z wiedzy i doświadczenia innych specjalistów i dzielą się tymi wynikami.

Warto przeczytać tę książkę jeżeli brakuje nam podstaw i etyki pracy w social media. Jak przytacza nam Guy nie wszyscy będą nas lubić i nie warto kupować fanów, trzeba zachowywać się fair. Jeżeli ktoś szuka sztuczek do zwiększenia zasięgów to się rozczaruje. Znajdziemy tu rady, które pomogą prowadzić social media.

Poradnik, który obejmuje 123 wskazówki odnośnie mediów społecznościowych. Czy warto go przeczytać?

Książkę podzielono na rozdziały, a w każdym z nich znajdziemy ponumerowane wskazówki. Dzięki temu możemy łatwo odnaleźć tą, która wydała się nam ważna. Książka jest bardzo dobrze przemyślana i składa się z wielu sugestii, często na poziomie podstawowym (jakie zdjęcie wybrać...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
27
24

Na półkach:

"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" Gaya Kawasaki, o sztuce autoprezentacji w mediach społecznościowych - to przecież trzeba przeczytać ;) A nuż się czegoś nauczę. Generalnie do wszelakich poradników to ja niestety podchodzę trochę jak pies do jeża. Trochę w nie powątpiewam. Ale na pewno wolę książki, od jakichś internetowych kursów, organizowanych przez samozwańczych specjalistów. Guy Kawasaki akurat na swojej robocie się zna, chociażby dlatego, że przez lata pracował dla Appla, zatem czemu nie powiedzieć sprawdzam.
Przyznam się szczerze, że moja pierwsza lektura tej książki była stanowczo zbyt powierzchowna. Jest tam kilka wątków, którym chciałabym się jeszcze raz z należytą uwagą przyjrzeć. Niestety tylko kilka, bo książka moim zdaniem przede wszystkim kierowana jest do odbiorcy amerykańskiego, i część wątków trzeba sobie po prostu przetłumaczyć na polskie realia. Jednak książka ta według mnie jest takim zgrabnym kompedium wiedzy o budowaniu własnej marki w mediach społecznościowych. Pewnie, czasem autor mówi o oczywistych oczywistościach i automatycznie chciałoby się przeskoczyć o kilka stron. Jednak wciąż, jeżeli ten temat Cię interesuje, sięgaj śmiało. Za tą książką przemawia jeszcze fakt, że jest ona bardzo ładnie wydana. W ogóle nie przypomina podręcznika do marketingu. Zgrabny format, sztywna oprawa, wszyta tasiemka jako zakładka działają bardzo na plus.

"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" Gaya Kawasaki, o sztuce autoprezentacji w mediach społecznościowych - to przecież trzeba przeczytać ;) A nuż się czegoś nauczę. Generalnie do wszelakich poradników to ja niestety podchodzę trochę jak pies do jeża. Trochę w nie powątpiewam. Ale na pewno wolę książki, od jakichś internetowych kursów, organizowanych przez samozwańczych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
12
8

Na półkach:

Dobra książka dla początkujących. Zdecydowanie na plus jest wykorzystanie masy przykładów i proponowanie narzędzi, które bardzo ułatwiają życie. Napisana lekko i przyjemnie. Niestety nie rozwikła większości dylematów osób, które w social media są już zaawansowane, część wskazówek może już być nieaktualna.

Dobra książka dla początkujących. Zdecydowanie na plus jest wykorzystanie masy przykładów i proponowanie narzędzi, które bardzo ułatwiają życie. Napisana lekko i przyjemnie. Niestety nie rozwikła większości dylematów osób, które w social media są już zaawansowane, część wskazówek może już być nieaktualna.

Pokaż mimo to

avatar
33
32

Na półkach:

Nie polecam słabo orientującym się w mediach społecznościowych. W natłoku informacji łatwo się pogubić. Takich min specjalistycznych można się było spodziewać po autorze rodem z Doliny Krzemowej.

ALE:

Autor zaskakuje poczuciem humoru i lekkością formy. Pomimo nafaszerowania książki, przynajmniej dla mnie, obcymi przykładami, można odbić się od punktów znajomych i rzeczywiście poszerzać wiedzę. Guy Kawasaki jest po prostu wyluzowanym gościem, który pisze ze swoim porażającym, azjatycko-amerykańskim uśmieszkiem.

Gorąco polecam przeglądnięcie chociażby jego profilówek, bezbłędnie eksponują jego osobowość narracyjną.

Jeśli chodzi o wskazówki czytelnicze, to najlepiej nabyć ebooka, ze względu na horrendalną ilość linków i innych przekierowań, na które oczywiście warto zajrzeć.

Nie polecam słabo orientującym się w mediach społecznościowych. W natłoku informacji łatwo się pogubić. Takich min specjalistycznych można się było spodziewać po autorze rodem z Doliny Krzemowej.

ALE:

Autor zaskakuje poczuciem humoru i lekkością formy. Pomimo nafaszerowania książki, przynajmniej dla mnie, obcymi przykładami, można odbić się od punktów znajomych i...

więcej Pokaż mimo to

avatar
256
205

Na półkach: , ,

http://ruderude-czyta.blogspot.com/2016/01/84-jak-cie-widza-tak-cie-pisza-guy.html
_____________________________________

Prowadzenie działalności w Internecie – czy to bloga, sklepu internetowego, czy promowania pewnych usług poprzez media społecznościowe – nie jest wcale takie łatwe jakby się mogło wydawać. Jest wiele aspektów, od których zależy powodzenie takich Internetowych aktywności. Niektóre z nich są dosyć jasne i każdy, kto prowadzi taką działalność w Internecie z czasem zaczyna dostrzegać niuanse, od których uzależnione jest zainteresowanie danym wpisem czy zdjęciem.

Książka Jak Cię widzą, tak Cię piszą jest zbiorem 123 wskazówek i spostrzeżeń spisanych przez parę „wirtuozów” mediów społecznościowych – Guya Kawasaki oraz Peg Fitzpatrick. W prosty i klarowny sposób podpowiadają na co zwrócić uwagę, aby odnosić większe sukcesy i być bardziej zauważanym wśród licznej konkurencji. W poradniku znajdziemy m.in. sztuczki na zoptymalizowanie swojego profilu i udoskonalanie postów, wskazówki, w jaki sposób powinniśmy odpowiadać na pojawiające się komentarze, jak radzić sobie z „hejterami”.

„Jeśli nikogo nie wkurzasz w mediach społecznościowych, to nie korzystasz z nich wystarczająco agresywnie”.

W działalności Internetowej najważniejsze jest umiejętne rozprzestrzenianie informacji właśnie poprzez media społecznościowe, bo jak się okazuje, w aktualnych czasach jest to najlepszym sposobem na uzyskanie widzów, czytelników czy klientów.
Autor stwierdza, że najważniejszym zadaniem tej książki jest pomoc w zapanowaniu nad światem mediów społecznościowych. Poza odniesieniami do Facebooka, Twittera, Google+, pojawiają się również wskazówki jak ulepszyć profile na Instagramie, YouTube, Pinterest, LinkedIn i innych. Kawasaki pokazuje czytelnikowi jak od samego początku, krok po kroku, stworzyć swoją indywidualną strategię na sukces, w jaki sposób zyskać większą ilość czytelników i jak sprawić, żeby nie tylko zechcieli przy nas zostać, ale również polecali nas dalej, swoim znajomym.

Czytając tę książkę często przyłapywałam się na wewnętrznym rozdarciu – mimo że nie pojawiły się w pozycji praktycznie żadne wskazówki, które byłyby szczególnie trudne do wydedukowania dla kogoś, kto od jakiegoś czasu zajmuje się mediami społecznościowymi, to zdarzało się, że myślałam „Dlaczego nie pomyślałam o tym wcześniej?!”. Jest to zresztą idealny dowód na to, że często te najbardziej oczywiste aspekty są przez nas ignorowane, dlatego warto sięgnąć po tego typu poradnik, żeby skutecznie przywrócić porządek w swoich myślach.

Książka jednak wydaje mi się nie do końca wpasowywać się realia naszej rzeczywistości i w stopień obycia Polaków z mediami społecznościowymi. Autor wymienia całą gamę różnego rodzaju portali, na których możemy zakładać swoje profile, wymienia również aplikacje, które mogą okazać się pomocne w tworzeniu harmonogramów publikacji (warto wspomnieć, że są to aplikacje anglojęzyczne – gdzie kolejnym problemem może być bariera językowa).

Mimo drobnych wad, książkę uważam za dobrą i wartą przeczytania. Dzięki niej odświeżyłam swój umysł, zanotowałam kilka zmian koniecznych do wprowadzenia i powoli zaczynam swój podbój nad światem mediów społecznościowych. Część wskazówek – szczególnie tych dotyczących Facebooka i Instagrama (bo tylko z tych portali korzystam) – faktycznie się sprawdzają.
Pozycję polecam wszystkim, którzy na co dzień związani są ze środowiskiem Internetowym oraz tym, którzy dopiero planują rozpoczęcie aktywności w mediach.

http://ruderude-czyta.blogspot.com/2016/01/84-jak-cie-widza-tak-cie-pisza-guy.html
_____________________________________

Prowadzenie działalności w Internecie – czy to bloga, sklepu internetowego, czy promowania pewnych usług poprzez media społecznościowe – nie jest wcale takie łatwe jakby się mogło wydawać. Jest wiele aspektów, od których zależy powodzenie takich...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1563
1555

Na półkach: ,

Jak sam tytuł wskazuje, książka traktuje na temat autopromocji w mediach społecznościowych. Dotyczy to głównie takich serwisów jak Facebook, Google+, Twitter oraz Instagram, jednak znajdziemy także informację na temat Youtube, Pinterest, SlideShare i LinkedIn.

Swoją autopromocje w social media zaczynamy od rzeczy najbardziej podstawowych i prostych takich jak optymalizacja swojego profilu, przechodząc dalej przez narzędzia i pomysły na tworzenie oraz zarządzanie treścią, a następnie do wystąpień na żywo w postaci wideo hang-outów lub czatów. Na zakończenie autorzy robią przegląd optymalizacji dla każdego z wcześniej wymienionych serwisów. Oprócz technicznych informacji związanych z obsługą samych mediów społecznościowych, dostaniemy także bardziej luźne porady typu jaki zakładać ubiór przed kamerą czy jak nie wyjść na dyletanta.

Pełna recenzja książki na stronie:
http://moznaprzeczytac.pl/jak-cie-widza-tak-cie-pisza-sztuka-autopromocji-w-mediach-spolecznosciowych-guy-kawasaki-peg-fitzpatrick/

Jak sam tytuł wskazuje, książka traktuje na temat autopromocji w mediach społecznościowych. Dotyczy to głównie takich serwisów jak Facebook, Google+, Twitter oraz Instagram, jednak znajdziemy także informację na temat Youtube, Pinterest, SlideShare i LinkedIn.

Swoją autopromocje w social media zaczynamy od rzeczy najbardziej podstawowych i prostych takich jak optymalizacja...

więcej Pokaż mimo to


Cytaty

Reklama
zgłoś błąd