Mit kalorii. Jak jeść więcej, ćwiczyć mniej, tracić na wadze i żyć lżej

Tłumaczenie: Anna Rogulska
Wydawnictwo: Vivante
6,9 (20 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
3
8
5
7
4
6
5
5
1
4
2
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Calorie Myth: How to Eat More and Exercise Less, Lose Weight, and Live Better
data wydania
ISBN
9788364645709
liczba stron
336
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Precious

Totalnie nowatorska książka o diecie, która odsłania błędnie utrwalony model zrzucania zbędnych kilogramów poprzez zmniejszenie kaloryczności spożywanego jedzenia! Jonathan Bailor dokonał prawdziwej rewolucji w dziedzinie odchudzania, które od teraz przestanie być utożsamiane z liczeniem kalorii. Przez wiele lat źródła konwencjonalnych porad dietetycznych wmawiały nam, że najważniejsze dla...

Totalnie nowatorska książka o diecie, która odsłania błędnie utrwalony model zrzucania zbędnych kilogramów poprzez zmniejszenie kaloryczności spożywanego jedzenia!

Jonathan Bailor dokonał prawdziwej rewolucji w dziedzinie odchudzania, które od teraz przestanie być utożsamiane z liczeniem kalorii.

Przez wiele lat źródła konwencjonalnych porad dietetycznych wmawiały nam, że najważniejsze dla utrzymania prawidłowej wagi jest dostarczanie organizmowi określonej liczby kalorii każdego dnia. Autor książki "Mit kalorii" obala ten mit i zwraca uwagę na to, że nie chodzi o ilość, ale o jakość jedzenia. Te dodatkowe kilogramy, których nie możesz zrzucić, to nie tylko wina tego, że jesz za dużo! To efekt spożywania „złych kalorii”!

W książce "Mit kalorii" znajdziesz:
– Rewolucyjną formułę spalania tłuszczu.
– Plan diety, na której ani przez chwilę nie poczujesz głodu.
– Skuteczny plan odżywiania, oparty na wartościowych kaloriach.
– Proste przepisy na smaczne potrawy (nawet na słodycze!).
– Efektywny plan prostych i lekkich ćwiczeń, oparty na treningu interwałowym.
– Listę „złych kalorii”, które mogą zatruwać twój organizm i spowalniać proces spalania tłuszczu.

Z tym poradnikiem nie będziesz niewolnikiem tabel kalorycznych i kalkulatorów kalorii rozliczających cię z każdego kęsa, który wkładasz do ust.

Jedz więcej, ćwicz mniej i chudnij zdrowo!

 

źródło opisu: Wydawnictwo Vivante, 2015

źródło okładki: http://www.illuminatio.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 662
susanjones | 2018-02-04
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 07 stycznia 2018

Cieszę się, że trafiłam na tą książkę.
Zaczęłam odżywiać się, słuchając jej rad i schudłam już 2 kg po około 4 tygodniach. Może nie najszybciej to idzie, ale dla zdrowia i siebie samej warto.

Jeśli nie masz czasu na ćwiczenia, wystarczy, że się spędzi 20 minut tygodniowo na konkretnych ćwiczeniach.
Nie jest to dużo a działa, sama widzę efekty.

Znikły wzdęcia, mój brzuch staje się płaski, a waga zmniejsza się z każdym dniem. Najważniejsze jest dla mnie jednak zdrowie.

Wiem, czego unikać, aby nie mieć problemów żołądkowych. Czuję się lepiej, mam więcej energii a to tego to naprawdę działa!

książek: 390
piotk | 2016-12-08
Na półkach: Przeczytane

Jesli chcesz dowiedzieć się dlaczego organizm najpierw spala mięśnie a potem tłuszcz, to znajdziesz odpowiedź w tej książce. Znajdziesz też masę innych odpowiedzi na pytania, których pewnie sobie nie zadajesz, bo wystarczy Ci, gdy przeczytasz, że warzywa są ok, a słodycze nie do końca. Jeśli natomiast interesują Cię kwestie dlaczego jest tak a nie inaczej z naszym metabolizmem, to ta książka świetnie zbiera te wszystkie informacje. Czy jest odkrywcza? A w życiu. Czy jest "obaleniem mitu"? Jeśli nie chciało ci się wcześniej sprawdzić innych publikacji to pewnie tak.
Mimo, że nie jest w żaden sposób odkrywcza, to i tak polecam się z nią zapoznać, bo jest ciekawym streszczeniem tego, jak powinniśmy się odżywiać, aby i schudnąć i żyć zdrowo już zawsze a nie tylko podczas "diety cud".
Nie podoba mi się kilka doktryn autora, jak ta, aby każdy jadł 120g białka (nie mięsa, białka!) dziennie, bo organizm wtedy podwyższa metabolizm oraz to, że każdy chleb jest be, nawet ten pełnoziarnisty...

książek: 182
tamarek | 2015-08-21
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 21 sierpnia 2015

Jak wiele książek o dietach i odchudzaniu, warto znać różne poglądy na te sprawy.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd