Copyfighter

Wydawnictwo: Nisza
7,05 (56 ocen i 18 opinii) Zobacz oceny
10
8
9
3
8
7
7
18
6
11
5
4
4
5
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788362795376
liczba stron
230
słowa kluczowe
reklama
język
polski
dodała
AMisz

To powieść o kulisach polskiej reklamy, przedstawionych w szczery, a chwilami i dosadny sposób. Autor, były copywriter, stosując ironię i sarkazm, pokazuje realia powstawania reklam jakimi bombardowani jesteśmy od 25 lat. To historia także o tym, dlaczego reklamy są takie jakie są – niekoniecznie inteligentne i charakteryzujące się często niezbyt wymagającą formą artystyczną.

 

źródło opisu: http://www.nisza-wydawnictwo.pl/

źródło okładki: http://www.nisza-wydawnictwo.pl/

Brak materiałów.
książek: 179
Czytaczka | 2015-11-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2015 rok

Ta książka to satyryczny majstersztyk. Czyta się ją błyskawicznie i z ogromną przyjemnością. Jej język jest prawdziwie copywriterski - syntetyczny, kreatywny, pełen efektownych bon motów. Mamy więc stuprocentową spójność pomiędzy formą a treścią. Autor szkicuje bohaterów grubą kreską (ale taka jest w końcu specyfika satyry), świadomie wyolbrzymiając flagowe cechy i rytualne zachowania - zarówno reklamowych pseudoartystów, jak i korporacyjnych twardogłowych. Doskonała zabawa, mnóstwo śmiechu, choć końcowa refleksja raczej dość gorzka. Dialogi palce lizać!

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Czy ten rudy kot to pies?

Książkę wreszcie przeczytałam, uff, trochę ją męczyłam. Przyjemna, właściwie to "za przyjemna". Pod koniec już mnie nudziła, główna bohaterk...

zgłoś błąd zgłoś błąd