Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Wydawnictwo: Helion
5,35 (23 ocen i 10 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
2
7
0
6
8
5
2
4
5
3
3
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324678990
liczba stron
200
słowa kluczowe
twitter, internet, social media
kategoria
poradniki
język
polski

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych...

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/twitter-sukces-komunika...(?)

źródło okładki: http://onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 1109
MoznaPrzeczytac | 2014-12-16
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 15 grudnia 2014

Można już bez żadnego naciągania powiedzieć, że Twitter zrewolucjonizował sposób komunikacji w globalnym Internecie. Krótkie, zwięzłe i natychmiastowe wiadomości sprawdziły się w sytuacjach codziennych, gdzie nie musimy dysponować dostępem do komputera – wystarczy telefon komórkowy, aby być na bieżąco właściwie z całym światem. Niestety filozofia wykorzystania jedynie 140 znaków wciąż przyjmowana jest z pewną dozą nieufności i niedowierzania, zwłaszcza na naszym rodzimym podwórku. Bo niby jak można zaprezentować ofertę w czymś do złudzenia podobnego do SMS-a? Na to pytanie stara się odpowiedzieć Eryk Mistewicz w swojej książce.

Autor książki to doświadczony, wieloletni konsultant strategii marketingowych. Współtworzy w branży PR marki nie tylko firm, ale także miast i osób (w tym polityków), nie tylko w Polsce. W 1995 roku zdobył nagrodę Polskiego Pulitzera. Z twórczością Eryka Mistewicza można było się wcześniej spotkać w książce „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”, która jest świetnym dopełnieniem jego najnowszego dzieła. Pana Eryka możecie obserwować na Twitterze na kanale @ErykMistewicz.

Sama książka pisana jest w duchu Twittera – minimum treści, maksimum przekazu. W przystępny i zwięzły sposób autor podzielił książkę na 61 małych rozdziałów średnio po 2-3 strony (czasem krócej). Forma ta przypadła mi od razu do gustu, a osobom zabieganym i czytającym „z odskoku” spodoba się tym bardziej. Nie ma większego problemu z przeskakiwaniem treści czy też zaczynaniem „od środka”. Co prawda pojawiają się czasem odwołania do innej części książki, ale nie powinno stanowić to większego problemu. Każdy mini rozdział jest zwykle kompletny sam w sobie. Jednak oprócz informacji na temat tego, czym jest Twitter, jak go używać i z czego korzystać, autor odpowiada na trudniejsze pytanie – jak mają go używać odpowiednie grupy użytkowników takich jak politycy, instytucje publiczne, branża usługowa, sportowcy, dziennikarze czy w końcu – zwykli wyborcy.

Pełna recenzja na:
http://moznaprzeczytac.pl/twitter-sukces-komunikacji-w-140-znakach-eryk-mistewicz/

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Pożeracze książek

Do tej akurat książki zachęcił mnie tytuł. Bo jakżeby nie? Przygody, tajemnice, a w centrum wszystkiego książki :) Jednak trochę trudno było mi się za...

zgłoś błąd zgłoś błąd