Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- To Sell is Human: The Surprising Truth About Persuading, Convincing, and Influencing Others
- Wydawnictwo:
- Studio Emka
- Data wydania:
- 2014-02-24
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-02-24
- Liczba stron:
- 293
- Czas czytania
- 4 godz. 53 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363773762
- Tłumacz:
- Witold Turopolski
- Tagi:
- sprzedaż
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje - często sprzeczne z intuicją - spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę "zawsze finalizuj transakcję"), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 136
- 44
- 18
- 7
- 5
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Dodaj cytat
Opinia
Kolejna książka, która została napisana przez teoretyka sprzedaży. Nie jest, to pozycja o sprzedaży, ale o psychologii społecznej. Autor wyłącznie cytuje innych oraz przytacza badania z lat 70tych opatrzonych historyjką, która tak naprawdę usypia i gubi wątek. Bardzo mało autorska pozycja, która zahacza o temat sprzedaży. Jestem rozczarowany, ale z drugiej strony, jeśli ktoś stawia pierwsze kroki w sprzedaży, to może czuć się zachwycony. Największym minusem jednak jest oczernianie Joe Girarda jednego z najwybitniejszych sprzedawców. Pisać książkę o sprzedaży i oczerniać konkurencje? Masakra! Pierwsza zasada sprzedaży, nie oczerniaj konkurencji, nawet jeśli są partaczami. Klienci nie ufają ludziom, którzy oczerniają innych. Ale pan nie wie, bo nie jest sprzedawcą, tylko autorem. Na szczęście wyciągnąłem z książki 3 fajne techniki i dla nich było warto przeczytać książkę. Reasumując, dobra książka, jeśli ktoś zaczyna, ale nie ma szału.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Kolejna książka, która została napisana przez teoretyka sprzedaży. Nie jest, to pozycja o sprzedaży, ale o psychologii społecznej. Autor wyłącznie cytuje innych oraz przytacza badania z lat 70tych opatrzonych historyjką, która tak naprawdę usypia i gubi wątek. Bardzo mało autorska pozycja, która zahacza o temat sprzedaży. Jestem rozczarowany, ale z drugiej strony, jeśli...
więcej Pokaż mimo to