Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Okładka książki Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi Daniel H. Pink
Okładka książki Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Daniel H. Pink Wydawnictwo: Studio Emka biznes, finanse
293 str. 4 godz. 53 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
To Sell is Human: The Surprising Truth About Persuading, Convincing, and Influencing Others
Wydawnictwo:
Studio Emka
Data wydania:
2014-02-24
Data 1. wyd. pol.:
2014-02-24
Liczba stron:
293
Czas czytania
4 godz. 53 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363773762
Tłumacz:
Witold Turopolski
Tagi:
sprzedaż
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
35 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
262
201

Na półkach: ,

Jak zawsze u D. H. Pinka - świetne przygotowanie i masa źródeł. Tytuł trochę mylny bo nie chodzi tu (tylko) o typową sprzedaż. Jest to zdecydowanie bardziej książka psychologiczna o schematach jakie nami rządzą itp i o tym jak "sprzedawać" samego siebie. Polecam

Jak zawsze u D. H. Pinka - świetne przygotowanie i masa źródeł. Tytuł trochę mylny bo nie chodzi tu (tylko) o typową sprzedaż. Jest to zdecydowanie bardziej książka psychologiczna o schematach jakie nami rządzą itp i o tym jak "sprzedawać" samego siebie. Polecam

Pokaż mimo to

avatar
191
114

Na półkach:

Świetna książka. Trafi jednak tylko do osób, które mają otwartą głowę i są na tyle inteligentne, aby zmierzyć się z własnymi schematami w myśleniu o sprzedaży. Dla osób, które szukają magicznej recepty na sprzedażowy sukces nie polecam, bo to nie podręcznik czarów i magii.

Świetna książka. Trafi jednak tylko do osób, które mają otwartą głowę i są na tyle inteligentne, aby zmierzyć się z własnymi schematami w myśleniu o sprzedaży. Dla osób, które szukają magicznej recepty na sprzedażowy sukces nie polecam, bo to nie podręcznik czarów i magii.

Pokaż mimo to

avatar
398
199

Na półkach:

Sprzedaż rozumiana nie jako nachalne wciskanie za wszelka cenę mniej lub bardziej potrzebnych towarów, ale jako sztuka komunikacji z klientem, wywierania wpływu przez aktywne słuchanie i dostrojenie się do jego potrzeb. A to wszystko w sytuacji zmiany paradygmatu sprzedaży, gdy klient ma dziś czasem większy dostęp do wiedzy i info o produkcie niż sam sprzedawca.

Sprzedaż rozumiana nie jako nachalne wciskanie za wszelka cenę mniej lub bardziej potrzebnych towarów, ale jako sztuka komunikacji z klientem, wywierania wpływu przez aktywne słuchanie i dostrojenie się do jego potrzeb. A to wszystko w sytuacji zmiany paradygmatu sprzedaży, gdy klient ma dziś czasem większy dostęp do wiedzy i info o produkcie niż sam sprzedawca.

Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

Kolejna książka, która została napisana przez teoretyka sprzedaży. Nie jest, to pozycja o sprzedaży, ale o psychologii społecznej. Autor wyłącznie cytuje innych oraz przytacza badania z lat 70tych opatrzonych historyjką, która tak naprawdę usypia i gubi wątek. Bardzo mało autorska pozycja, która zahacza o temat sprzedaży. Jestem rozczarowany, ale z drugiej strony, jeśli ktoś stawia pierwsze kroki w sprzedaży, to może czuć się zachwycony. Największym minusem jednak jest oczernianie Joe Girarda jednego z najwybitniejszych sprzedawców. Pisać książkę o sprzedaży i oczerniać konkurencje? Masakra! Pierwsza zasada sprzedaży, nie oczerniaj konkurencji, nawet jeśli są partaczami. Klienci nie ufają ludziom, którzy oczerniają innych. Ale pan nie wie, bo nie jest sprzedawcą, tylko autorem. Na szczęście wyciągnąłem z książki 3 fajne techniki i dla nich było warto przeczytać książkę. Reasumując, dobra książka, jeśli ktoś zaczyna, ale nie ma szału.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Kolejna książka, która została napisana przez teoretyka sprzedaży. Nie jest, to pozycja o sprzedaży, ale o psychologii społecznej. Autor wyłącznie cytuje innych oraz przytacza badania z lat 70tych opatrzonych historyjką, która tak naprawdę usypia i gubi wątek. Bardzo mało autorska pozycja, która zahacza o temat sprzedaży. Jestem rozczarowany, ale z drugiej strony, jeśli...

więcej Pokaż mimo to

avatar
257
241

Na półkach: ,

Poziom z Drive utrzymany w 100%. Choć Pink nie jest sprzedawcą, to podaje bardzo wiele ciekawych kwestii i badań, które mogą bardzo pomóc wykonywać ten zawód. A wykonujemy go choćby i nieświadomie...

Poziom z Drive utrzymany w 100%. Choć Pink nie jest sprzedawcą, to podaje bardzo wiele ciekawych kwestii i badań, które mogą bardzo pomóc wykonywać ten zawód. A wykonujemy go choćby i nieświadomie...

Pokaż mimo to

avatar
442
234

Na półkach: , ,

Z perspektywy handlowca uważam książkę za świetna pomoc w usystematyzowaniu wiadomości dotyczących sprzedaży, zarówno tej gotówkowej jak i bezgotówkowej.

Z perspektywy handlowca uważam książkę za świetna pomoc w usystematyzowaniu wiadomości dotyczących sprzedaży, zarówno tej gotówkowej jak i bezgotówkowej.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    136
  • Przeczytane
    43
  • Posiadam
    18
  • Teraz czytam
    7
  • Biznes
    5
  • Sprzedaż
    3
  • E-book
    2
  • 2018
    2
  • Ulubione
    2
  • 2021
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także