Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Okładka książki Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Joe Vitale Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324610457
Średnia ocen

                5,3 5,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,3 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
59
22

Na półkach: , ,

Czytałam kilka lat temu książki tego autora i uznałam wtedy, ze nie lubię manipulatorów i nie jest mi taka wiedza do niczego potrzebna. Kiedy odczułam ze coraz więcej ludzi takich jest pośród mnie chciałam chociaż mieć świadomość mechanizmów, jakich używają. Usłyszałam " to kaznodzieja marketingu", to trzeba przeczytać. I faktycznie...trzeba... ale.... tylko trochę... Mnie ososbiście takie złote reguły hipnozy w sprzedaży śmieszą choć wierzę w siłę podświadomości. Wiele uwag na temat copywritingu również moze przydać się w pracy jeśli ktoś zajmuje się sprzedażą/marketingiem/copy. Generalnie jestem daleka od takiego sposobu myślenia i nawet jesli ten gość jest mądrym człowiekiem i pisze takie książki to usprawiedliwia go tylko to że jest ona "jedną z". Nie jest to jego głowne przesłanie ale wybrane i opoisane konkretnie w tej książce.

Czytałam kilka lat temu książki tego autora i uznałam wtedy, ze nie lubię manipulatorów i nie jest mi taka wiedza do niczego potrzebna. Kiedy odczułam ze coraz więcej ludzi takich jest pośród mnie chciałam chociaż mieć świadomość mechanizmów, jakich używają. Usłyszałam " to kaznodzieja marketingu", to trzeba przeczytać. I faktycznie...trzeba... ale.... tylko trochę... Mnie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    46
  • Przeczytane
    22
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    4
  • Sprzedaż
    3
  • 2020
    2
  • Biznes
    2
  • Szukam
    1
  • Psychologia
    1
  • NP Ekonomia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także