Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 272
- Czas czytania
- 4 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324610457
Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klienta. Wywołaj go! Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu! A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej! Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji. Niech klienci walą, walą, walą do drzwi! Wprowadzaj odbiorcę w trans kupowania . Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe. Wywołuj kompulsywne pragnienie zakupu. Zacznij z impetem podbijać rynek. Geniusz Joego nigdy nie błyszczał bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim językiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysłów. Ty musisz tylko przekręcić je w zamku. Oni powiedzieli tak długo przed tym, zanim Ty powiedziałeś pierwsze słowo. Błagali Cię o możliwość kupienia czegoś od Ciebie, ledwie wypowiedziałeś pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytująca wycieczka po zakamarkach umysłu. Jak dotąd jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale go. Kevin Hogan, autor książki Ta książka wyznacza ostateczną granicę marketingu -umysł klienta -i wyjaśnia, czym jest trans kupowania . Całkiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jaką kiedykolwiek napisano. Dave Lakhani, współautor książki
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 46
- 22
- 9
- 4
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Dodaj cytat
Opinia
Czytałam kilka lat temu książki tego autora i uznałam wtedy, ze nie lubię manipulatorów i nie jest mi taka wiedza do niczego potrzebna. Kiedy odczułam ze coraz więcej ludzi takich jest pośród mnie chciałam chociaż mieć świadomość mechanizmów, jakich używają. Usłyszałam " to kaznodzieja marketingu", to trzeba przeczytać. I faktycznie...trzeba... ale.... tylko trochę... Mnie ososbiście takie złote reguły hipnozy w sprzedaży śmieszą choć wierzę w siłę podświadomości. Wiele uwag na temat copywritingu również moze przydać się w pracy jeśli ktoś zajmuje się sprzedażą/marketingiem/copy. Generalnie jestem daleka od takiego sposobu myślenia i nawet jesli ten gość jest mądrym człowiekiem i pisze takie książki to usprawiedliwia go tylko to że jest ona "jedną z". Nie jest to jego głowne przesłanie ale wybrane i opoisane konkretnie w tej książce.
Czytałam kilka lat temu książki tego autora i uznałam wtedy, ze nie lubię manipulatorów i nie jest mi taka wiedza do niczego potrzebna. Kiedy odczułam ze coraz więcej ludzi takich jest pośród mnie chciałam chociaż mieć świadomość mechanizmów, jakich używają. Usłyszałam " to kaznodzieja marketingu", to trzeba przeczytać. I faktycznie...trzeba... ale.... tylko trochę... Mnie...
więcej Pokaż mimo to