E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Okładka książki E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online Artur Maciorowski
Okładka książki E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
Artur Maciorowski Wydawnictwo: Edgard popularnonaukowa
216 str. 3 godz. 36 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Wydawnictwo:
Edgard
Data wydania:
2013-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-01-01
Liczba stron:
216
Czas czytania
3 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377882665
Średnia ocen

5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta Jerzy Gut, Wojciech Haman
Ocena 7,3
Handlowanie to... Jerzy Gut, Wojciech...
Okładka książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Jarosław Królewski, Paweł Sala
Ocena 7,2
E-marketing. W... Jarosław Królewski,...
Okładka książki Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania się Roger Fisher, Bruce Patton, William Ury
Ocena 6,7
Dochodząc do T... Roger Fisher, Bruce...

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
32 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1099
905

Na półkach: , ,

Lektura jest bardzo dobra. Dużo wiedzy, nie o wszystkim wiedziałam z innych źródeł.
Autor jednak nie powinien pisać tego zdania:


""Słabiej wykształceni użytkownicy inaczej przyswajają treści online niż ci lepiej wykształceni. O ile ci ostatni skanują stronę, o tyle mniej "oczytani" przedzierają się przez informację, przy okazji tracąc z zasięgu wzroku wiele elementów"

Przykre to jest, że autor tak ocenia użytkowników sieci. Może ci słabiej wykształceni dlatego sięgnęli po jego książkę?
Żeby dowiedzieć się więcej?
Nie spotkałam się z czymś takim w innych książkach o marketingu, artykułach na blogach.

Lektura jest bardzo dobra. Dużo wiedzy, nie o wszystkim wiedziałam z innych źródeł.
Autor jednak nie powinien pisać tego zdania:


""Słabiej wykształceni użytkownicy inaczej przyswajają treści online niż ci lepiej wykształceni. O ile ci ostatni skanują stronę, o tyle mniej "oczytani" przedzierają się przez informację, przy okazji tracąc z zasięgu wzroku wiele...

więcej Pokaż mimo to

avatar
17
14

Na półkach:

Książka przedstawia najważniejsze i podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Problem z książkami, które są z branży marketingowej to szybka dezaktualizacja wiedzy znajdującej się w środku. Ta książka natomiast zawiera podstawowe informacje, których mogę używać po kilku latach.
Polecam na sam początek przygody z marketingiem w sieci.

Książka przedstawia najważniejsze i podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Problem z książkami, które są z branży marketingowej to szybka dezaktualizacja wiedzy znajdującej się w środku. Ta książka natomiast zawiera podstawowe informacje, których mogę używać po kilku latach.
Polecam na sam początek przygody z marketingiem w sieci.

Pokaż mimo to

avatar
416
211

Na półkach: , ,

Żadna rewelacja. Taki odgrzewany kotlet.

Żadna rewelacja. Taki odgrzewany kotlet.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    44
  • Przeczytane
    36
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    3
  • Marketing
    3
  • Legimi
    2
  • Marketing
    2
  • Firma
    1
  • 1001 książek - przeczytane
    1
  • Lifestyle, poradniki
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne