E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Wydawnictwo:
- Edgard
- Data wydania:
- 2013-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-01-01
- Liczba stron:
- 216
- Czas czytania
- 3 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377882665
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!
Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 44
- 36
- 13
- 3
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Lektura jest bardzo dobra. Dużo wiedzy, nie o wszystkim wiedziałam z innych źródeł.
Autor jednak nie powinien pisać tego zdania:
""Słabiej wykształceni użytkownicy inaczej przyswajają treści online niż ci lepiej wykształceni. O ile ci ostatni skanują stronę, o tyle mniej "oczytani" przedzierają się przez informację, przy okazji tracąc z zasięgu wzroku wiele elementów"
Przykre to jest, że autor tak ocenia użytkowników sieci. Może ci słabiej wykształceni dlatego sięgnęli po jego książkę?
Żeby dowiedzieć się więcej?
Nie spotkałam się z czymś takim w innych książkach o marketingu, artykułach na blogach.
Lektura jest bardzo dobra. Dużo wiedzy, nie o wszystkim wiedziałam z innych źródeł.
więcej Pokaż mimo toAutor jednak nie powinien pisać tego zdania:
""Słabiej wykształceni użytkownicy inaczej przyswajają treści online niż ci lepiej wykształceni. O ile ci ostatni skanują stronę, o tyle mniej "oczytani" przedzierają się przez informację, przy okazji tracąc z zasięgu wzroku wiele...
Książka przedstawia najważniejsze i podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Problem z książkami, które są z branży marketingowej to szybka dezaktualizacja wiedzy znajdującej się w środku. Ta książka natomiast zawiera podstawowe informacje, których mogę używać po kilku latach.
Polecam na sam początek przygody z marketingiem w sieci.
Książka przedstawia najważniejsze i podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Pokaż mimo toProblem z książkami, które są z branży marketingowej to szybka dezaktualizacja wiedzy znajdującej się w środku. Ta książka natomiast zawiera podstawowe informacje, których mogę używać po kilku latach.
Polecam na sam początek przygody z marketingiem w sieci.
Żadna rewelacja. Taki odgrzewany kotlet.
Żadna rewelacja. Taki odgrzewany kotlet.
Pokaż mimo to