Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7,06 (52 ocen i 8 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
1
8
18
7
14
6
13
5
2
4
2
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788301181642
liczba stron
150
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Karolina

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie przykłady. To praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR...

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie przykłady.

To praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.

 

źródło opisu: http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/266362/content-ma...(?)

źródło okładki: http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/266362/content-ma...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (174)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 415
Iwona_C_ | 2016-07-26
Na półkach: Przeczytane

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów to propozycja dla osób, które chcą polepszyć swoje działania marketingowe. W kilku rozdziałach Barbara Stawarz, Joanna Stopyra oraz Dominik Kazanowski przeprowadzają nas przez świat wartościowego marketingu, który opiera się na przygotowaniu długofalowej strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań potencjalnie zainteresowanych naszym produktem lub usługą osób.

Informacje zawarte w książce są usystematyzowane i przedstawione w ciekawy, przystępny sposób – od podstaw, po bardziej szczegółowe tematy. Sporo miejsca poświęcono tutaj blogom firmowym, ich tworzeniu i znaczeniu, a także dystrybucji treści. Ta ostatnia jest szczególnie istotna, gdyż nawet bardzo dobre treści, bez odpowiedniej dystrybucji znikną gdzieś w natłoku mniej wartościowych informacji. Nie bez powodu zaczęto mówić – Content is King, Distribution is Queen.

Ciekawe są też rozdziały dotyczące marketingu produktowego oraz content marketingu skierowanego do bardzo...

książek: 14
gombrowitch | 2018-11-13
Na półkach: Przeczytane

Słaba ta książka. Część rzeczy to mega podstawy (persona etc.), a część zwykłe głupoty: po co opisywać jakieś media społecznościowa, z których nikt w Polsce nie korzysta? A opisy instagrama z poradami typu "używaj hashtagów like4like i follow4follow"? Serio? Któraś poważna firma tak robi? Ktoś w ogóle przegląda takie tagi? Takim sposobem można przyciągnąć na profil chyba tylko nastoletnie attention whores, a nie klienta dla poważnej firmy. Nie mówiąc o tym, że takie tagi są bodajże zbanowane przez algorytm instagrama.
Są lepsze pozycje na temat marketingu na polskim rynku (choćby książka Artura Jabłońskiego czy Darka Puzyrkiewicza).

książek: 94
Karminowa | 2015-04-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 06 kwietnia 2015

Opinia zaznaczona jako spoiler. Pokaż ją.

Po tę książkę sięgnęłam, ponieważ chciałam poszerzyć swoją wiedzę z content marketingu. Te zagadnienia interesują mnie w związku z wykonywaną pracę. Na temat poradnika Barbary Stawarz czytałam wiele pochlebnych recenzji. Ja również jestem zadowolona ze sposobu przekazania wartościowych informacji. Autorka krok po krok wyjaśnia pojęcia, wskazuje przydatne narzędzia i co najważniejsze korzysta z przykładów, które pozwalają lepiej zrozumieć tematykę. Pierwszy rozdział jest dla mnie najbardziej suchy. To właśnie w nim najbardziej brakowało mi przykładów. W rezultacie wskazówki dotyczące budowania person miejscami mogły wydawać się oderwanymi od rzeczywistości, zaś same porady przypominały psychologiczne wywody... Nie każdy lubi tak skonstruowane treści, które brzmią górnolotnie, ale niekoniecznie w sposób klarowny przekładają się na rzeczywistość.

Niewątpliwie atutem omawianej książki są podsumowania. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono krótki schemat, który pozwala utrwalić...

książek: 387
piotk | 2015-11-26
Na półkach: Przeczytane

Bardzo dobra. Niech was nie zmyli objętość, bo czcionka jest dość mała a ilość materiału do przyswojenia spora. Co prawda spodziewałem się bardziej szczegółowej pozycji, ale solidne podstawy są.

książek: 213
Ewa Tw | 2017-06-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: maj 2017

Zwięźle i krótko na temat content marketingu- bez zbędnych dygresji,napisana przystępnym językiem z dużą ilością przykładów. Polecam.

książek: 60
Joanna | 2018-07-24
Na półkach: Przeczytane

Książka dla osób rozpoczynających swoją przygodę z content marketingiem. Specjalistom uporządkuje wiedzę, doda kilka smaczków.

książek: 162
Karolina | 2015-05-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: maj 2015

Książka na góra dwa wieczory, ale z ogromną dawką wiedzy o content marketingu. Polecam osobom zarówno chcącym uporządkować wiedzę w temacie, jak i tym, którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero rozpoczynają. Ja do lektury Barbary Stawarz na pewno nie raz jeszcze powrócę!

książek: 233
bulka_pszenna | 2015-08-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 sierpnia 2015

Bardzo dobra książka, z dużą ilością konkretnych, przydatnych informacji.

książek: 73
yayko | 2018-11-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 listopada 2018
książek: 274
domyslnik28 | 2018-09-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 09 września 2018
zobacz kolejne z 164 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd